סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

גאווה ישראלית בכנס האירופאי לרפואה מינית

ממשיך להכות גלים: מכשיר הוֶרְטִיקָה, הפתרון הישראלי החדשני לבעיות בתפקוד מיני, הוצג בחודש שעבר בכנס ESSM האירופאי ועורר עניין בקרב גורמי מקצוע מדרום אמריקה עד הודו, ואפילו מעיראק. בכנס הוצג גם המחקר הקליני הראשוני על ידי רופא מתמחה מבית החולים רמב"ם

מכשיר הוֶרְטִיקָה, הפטנט הישראלי לטיפול רפואי ביתי בבעיות תפקוד מיני ואין אונות, אשר עורר עניין רב בתערוכת מדיקה העולמית שהתקיימה בגרמניה בסוף השנה שעברה, ממשיך להכות גלים - והפעם בכנס ESSM (European Society for Sexual Medicine), כנס מקצועי המתקיים מדי שנה באירופה ומתמקד בבעיות בתפקוד המיני ובפתרונות הרפואיים לבעיות אלו.
3 צפייה בגלריה
גאווה ישראלית בכנס האירופאי לרפואה מינית
גאווה ישראלית בכנס האירופאי לרפואה מינית
גאווה ישראלית בכנס האירופאי לרפואה מינית
(או-מד מדיקל בע"מ)
מדי שנה מגיעים לכנס רופאים ורופאות מענפי האורולוגיה והגינקולוגיה, מטפלים מוסמכים מעולמות הסקסולוגיה והפסיכותרפיה, וכן אנשי עסקים מהתחום. השנה הגיעו לכנס, שהתקיים בפברואר ברוטרדם שבהולנד ונמשך שלושה ימים, גם נציגי חברת או-מד מדיקל – החברה הישראלית, שמשרדיה ומפעל הייצור שלה נמצאים בטבריה, אשר עומדת מאחורי המכשיר הרפואי המהפכני.
18 חברות מעולמות הרפואה הציגו במהלך הכנס את הפיתוחים החדשים שלהן בתחום (מכשירים, תרופות וכדומה). המשתתפים בכנס - 692 במספר - נחשפו למוצרים החדשים, עברו השתלמויות והרצאות בנושא, וכמובן הכירו קולגות ואנשי מקצוע מכל רחבי העולם.
המחקר הקליני הראשוני – על מסכי הענק בכנס
אל הכנס הגיע גם נציג מטעמו של בית החולים רמב"ם שבחיפה - דוקטור סרג'ו ביסטריצקי. בפרזנטציה מרתקת, אשר לכדה את תשומת ליבם של כל המשתתפים, הציג ד"ר ביסטריצקי את הניסוי הקליני הראשוני שנערך בבית החולים.
הניסוי נערך בשנת 2021 ביחידה לנוירו-אורולוגיה בבית החולים רמב"ם. במסגרתו התנסו במכשיר, במשך שמונה שבועות, 28 גברים בגילים שונים. בתום הניסוי נרשמו מעל ל-85% הצלחה, ויתרה מזאת: לאחר חצי שנה העידו משתתפי הניסוי כי אפקטיביות המכשיר נשמרת, על אף הזמן הרב שחלף.
נוסף על דוקטור ביסטריצקי, בכנס הייתה כאמור נוכחות ישראלית נוספת – דניאל לישינסקי מנכ"ל חברת או-מד מדיקל, וכן אילן שלייסנר מנהל המכירות. יחד איתם הגיעה גם נציגתו של המפיץ הגרמני של המכשיר - חברת Kassen Medizintechnik.
3 צפייה בגלריה
דוקטור סרג'ו ביסטריצקי
דוקטור סרג'ו ביסטריצקי
כנס רופאים ורופאות
(או-מד מדיקל בע"מ)
"הפרזנטציה עברה בצורה נהדרת," מספר אילן שלייסנר, "והנוכחים באולם התרשמו מההישג המרשים. רבים ניגשו אלינו לאחר מכן והתעניינו במכשיר – וזה משמח מאוד, כי השאיפה שלנו היא להגיע לכל מדינה ומדינה, להציע פתרון אמיתי ולאפשר טיפול מהשורש לבעיות בתפקוד המיני עבור גברים בכל רחבי העולם".
ואכן, לביתן החברה נהרו נציגיהם של מוסדות רפואיים ושל חברות מדיקל מכל רחבי העולם. "היו שם אנשי מקצוע ממדינות אמריקה הצפונית ואמריקה הדרומית," מספר שלייסנר, "ממדינות אסיה וכמובן מאירופה, ושמחנו להציג את המוצר גם לקולגות ממדינות המזרח התיכון, וביניהן עיראק וכוויית".
עוד מוסיף שלייסנר: "אחד הנושאים שעניין את הרופאים בכנס היה יעילות הטיפול במכשיר הוֶרְטִיקָה בקרב גברים שעברו ניתוח להסרת בלוטת הערמונית. מספר רופאים מובילים ציינו כי לדעתם כדאי לשלב את הטיפול לאחר ניתוח זה כדי לשפר את התפקוד הזקפתי - ואף קיבלנו הצעה קונקרטית ממרכז אירופי מוביל לביצוע מחקר קליני".
וֶרְטִיקָה - פטנט כחול-לבן לבעיה הגלובלית של המין הגברי
מכשיר הוֶרְטִיקָה הוא בשורה חדשה לגברים ברחבי העולם, אך בישראל הוא כבר זוכה למוניטין ונמכר זה חודשים רבים. מדובר במכשיר רפואי ביתי, הפועל לשיקום רקמת ה'טוניקה אלבוגינאה' - מעטפת סיבית בתוך הפין, שלה חשיבות רבה לתפקוד הזקפתי. רקמה זו עשירה בסיבי קולגן, והם שאחראים על גמישות המעטפת ועל קיומו של מנגנון הזקפה: כשהגבר חווה ריגוש, מוזרם דם לאיבר. הסיבים נמתחים, ולמעשה 'לוכדים' את הדם בכלי הדם שבאיבר ומאפשרים את קשיות האיבר במהלך האקט המיני.
מהעשור החמישי לחייהם (ולעיתים אף קודם לכן), גברים רבים סובלים מהזדקנות והיחלשות של סיבי הקולגן. הסיבים מאבדים מחוזקם ומגמישותם, והם אינם מצליחים 'ללכוד' את הדם באיבר וליצור זקפה לאורך זמן.
כאן נכנס מכשיר הוֶרְטִיקָה לתמונה: המכשיר מעביר גלי רדיו בתדר נמוך (RF). אנרגיית ה-RF גורמת לחימום של סיבי הקולגן שבמעטפת איבר המין ומסייעת בשיפור הגמישות והחוזק שלהם - ובכך עוזרת לתפקוד תקין של הרקמה וליצירת זקפות ממושכות יותר.
במאי 2021, בעקבות המחקר הקליני הראשוני שנערך בבית החולים רמב"ם, קיבל המכשיר את אישור משרד הבריאות. בסוף שנת 2022 הוא קיבל את אישור ה-CE-MDR (תו התקן האירופאי), ובימים אלו עומד להתחיל ניסוי גדול בארצות הברית, במסגרת תהליך קבלת אישור ה-FDA.
3 צפייה בגלריה
כנס רופאים ורופאות מענפי האורולוגיה והגינקולוגיה
כנס רופאים ורופאות מענפי האורולוגיה והגינקולוגיה
כנס רופאים ורופאות מענפי האורולוגיה והגינקולוגיה
(או-מד מדיקל בע"מ)
אחת הבשורות המרכזיות שמביא איתו המכשיר הוא אופן הטיפול: מדובר בטיפול חיצוני, נטול תופעות לוואי, המתאים גם לגברים הסובלים ממחלות רקע. בדומה לאימון גופני, ניתן לבצע את הטיפול במכשיר בכל מקום ובכל זמן (אין צורך להתייצב בקליניקה או במרפאה), ותוך שבועות בודדים ניתן להבחין בתוצאות. השפעתו של הטיפול ניכרת גם בימים שבהם לא התבצע טיפול - ובכך נשמר מרכיב הספונטניות הזוגית, החשוב כל כך.
יתרון נוסף של המכשיר הוא ביכולת להתגבר על מחסום הבושה – שכן בניגוד לפתרונות הישנים, הטיפול במכשיר אינו מחייב פנייה לרופא המשפחה לצורך קבלת מרשם, ועל כן אינו גורם להיחשפותו של המטופל.
"בישראל," מסכם שלייסנר, "המכשיר שינה את חייהם של גברים רבים. יש רופאים ורבנים שכבר ממליצים עליו, ולעיתים – להפתעתנו - גם חבר ממליץ לחבר, למרות הבושה. בעולם עושה המכשיר את הצעדים הראשונים שלו, ולשמחתנו הוא כבר מופץ במספר מדינות מובילות, וביניהן ספרד, גרמניה ואנגליה. אנו מאמינים שהצלחתו של המכשיר בכנס תוביל לחדירתו למדינות נוספות, ומי יודע – אולי גם נזכה לשפר את איכות חייהם של גברים מעיראק ומכוויית".
את מכשיר הוֶרְטִיקָה ניתן לרכוש בצורה דיסקרטית, ללא צורך במרשם רופא,ישירות מאתר החברה >>, או בטלפון 04-9036999 בסיועו של נציג שירות מטעמה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות