סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

באמצעות עבודה מבית

עבודה מהבית הפכה למאוד מקובלת סביב משבר הקורונה. אבל ישנם אנשים שכבר מכירים את ההתנהלות הזו שנים ועל כן הם אף פעם לא התלוננו על הפקקים או על הצפיפות ברכבות ולמה? פשוט בגלל שהם עובדים בעבודה מהבית – איזה כיף.

עבודה מהבית לא מתאימה לכל אחד, במיוחד למי שזקוק לטקס היומי של להתלבש ולפגוש אנשים. עבור אחרים ההתארגנות של הבוקר זה הדבר הכי טוב והכי כיף במהלך היום – אבל אפשר, כמובן, לעשות את הטקס הזה גם כשעובדים בעבודה מהבית רק עם פיג'מה - אז הנה כמה עבודות שאפשר לעשות באמצעות עבודה מהבית:
1 צפייה בגלריה
באמצעות עבודה מבית
באמצעות עבודה מבית
באמצעות עבודה מבית
(freepik)
נציג טלמרקטינג – שזו משרה שהיא פופולארית ביותר המוצעת בתור עבודה מהבית והיא עבודת טלמרקטינג הנעשית מביתו של העובד, היתרון המשמעותי בעבודה שכזו היא ההחזרים שעשויים להיות מוצעים עקב עבודה זו לכיסוי הוצאות הנלוות לעבודה.
גרפיקאים וביצועיסטים – שזו משרה הכוללת עבודת גרפיקה שבעידן שלנו היא הכרחית עבור בתי עסק קטנים ועבור חברות גדולות. החברות הגדולות בדרך כלל יכולות להרשות לעצמן העסקת גרפיקאים במשרה מלאה, ואילו עסקים רבים אחרים, עשויים להיות זקוקים לשירותים שונים בהיקפי משרה מצומצמים ובהתאם לצרכיהם ועל כן הם יכולים להעסיק גרפיקאים אשר עובדים בעבודה מהבית.
מתרגמים – ישנם מקומות שזקוקים למתרגמים מעברית לאנגלית, מרוסית לעברית וכו'... כל מה שצריך לעבודה שכזו זה מחשב, עבודות התרגום הן אידיאליות לביצוע עבודה מהבית, לרוב, הצורך במתרגמים יהיה במשרה חלקית.
אנשי שיווק – כיום, רוב מלאת השיווק נעשית אונליין באמצעות פלטפורמות הפצה שונות, רשתות חברתיות ועוד, אנשי שיווק יכולים לבצע את מרבית העבודה מהמחשב באמצעות עבודה מהבית.
משאבי אנוש – כיום ניתן לעבוד בעבודה מהבית בתחום של משאבי אנוש, כיום מקומות רבים זקוקים לאנשי גיוס שיוכלו לבצע את עבודתם באמצעות עבודה מהבית, ולרוב מדובר בסינון קורות חיים של מועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים, קיום ראיונות פרונטאליים באמצעות עבודה מהבית.
מתכנתים – שעשויים לעבוד בעבודה מהבית. בין אם בחברות קטנות או חברות גדולות או עסקים קטנים או חברות שלא מעסיקות עובדים במשרה מלאה – יש לציין שאולי בעתיד תהיה למשרה זו ביקוש גדול יותר.
אדמיניסטרציה – לתחום זה יש ביקוש רב, מדובר בעבודה פקידותית שאינה דורשת קבלת קהל, כמו למשל, ניהול יומנים, מענה לטלפונים וכו'... עבודות אלו יכולות להתבצע באמצעות עבודה מהבית מבלי שיהיה צורך במשרד.
משרות לסטודנטים – העסקת סטודנטים בעבודה מהבית במהלך לימודיהם עשוי להשתלם גם לעובד וגם למעביד וזאת משום שהסטודנטים צוברים ניסיון תעסוקתי חשוב במהלך לימודים והמעסיקים מרוויחים עובד מעודכן בעלות זולה, לפעמים המעסיק נוטה להמשיך להעסיק את הסטודנט לאחר לימודיו במשרה מלאה לאחר התואר.
אנשי תוכן – נוכחות ברשת כיום היא בגדר חובה עבור חברות ועסקים רבים והיא מהווה תקשורת עם הגולשים והלקוחות באמצעות טקסט, באמצעות כתבות, בלוגים, מידע, כתיבת ניוזלטרים – יש צורך בהעסקת אנשי תוכן שיבצעו את משימות אלה והם יכולים לעבוד בעבודה מהבית מהמחשב הביתי.
נציגי שירות לקוחות – קיימת דרישה לעובדים שיעניקו מענה ללקוחות מהבית – כל מה שצריך לעבודה זו היא מחשב וטלפון וכך אפשר לעבוד כנציג שירות לקוחות באמצעות עבודה מהבית.
לסיכום, אפשר לראות שישנן עבודות רבות שניתן לעבוד בהם באמצעות עבודה מהבית כשכל מה שצריך זה טלפון ומחשב וכך אפשר לבצע כמעט כל עבודה מהבית. בהצלחה!
איזון, איזון, איזון! זו המנטרה של כמעט כל אמא בחוץ, ואם יש משהו יותר אינטנסיבי מאשר להישאר בבית ולגדל ילדים קטנים, זה למצוא זמן בימינו לעשות דברים כמו להרוויח כסף.
בעבודה מהבית עם פעוטות כאמהות, אנו מרכיבים כובעים רבים בכל שנייה נתונה. אנחנו מנגבים אפים, מנגבים דמעות, מורחים פלסטרים, מלמדים אותיות ומחליפים סוללות - הכל תוך כדי שמירה על יד אחת על החיתול כדי להימנע מבריחות.
אנחנו מאסטרים בריבוי משימות, ואנחנו בהחלט לא נותנים לעצמנו מספיק טפיחות על השכם עבור כל מה שאנחנו עושים.
עם כל הג'אגלינג הזה, אולי אתם תוהים, "איך בכלל אמהות מוצאות את הזמן (והאנרגיה) אפילו לחשוב על להרוויח כסף?"
אני מסכים איתך. לפני זמן לא רב חשבתי על אותו הדבר: אני צריך כסף, אבל איך אני יכול למצוא את הזמן שבין התקפי זעם, לוחות זמנים של תנומות משתנות, ניקיון ובילוי זמן משחק איכותי עם הקטנים שלי כדי להרוויח כסף?
למרות שאולי לא נוכל לשמור על תנומה של הפעוט שלך, בהחלט מצאנו את התשובה כיצד תוכל להרוויח כסף ולעבוד בבית עם הפעוטות שלך .
התחל עם לוח זמנים-
בטשטוש של משחק, קריאה, למידה וכל מה שביניהם, נדמה שימים ושבועות עפים במהירות. אמנם אנחנו לא יכולים להאט את חלוף הזמן, אבל אנחנו יכולים לנהל אותו קצת יותר טוב. לפני שניהלתי מסודר את הזמן, לא יכולתי להגיד לך איך 8:00 בבוקר הפכה פתאום ל-8:00 בערב. עכשיו זה לא פחות מנס והניהול זמן הזה עכשיו אחד הסודות שלי להצלחה. אם אתה כמוני ונוטה לבלות שעות על כל פעילות נתונה, (או קופץ מפעילות לפעילות עם חצאי פרויקטים שמסתובבים בבית), זה עשוי להיות הכרטיס שלך לתפוס את הזמן הנחוץ הזה בחזרה אל היום שלך !
כמובן, זה לא מתייחס להפרעות בלתי צפויות או "בליטות וחבורות" שכמעט תמיד מסכלות את לוח הזמנים שלי. גיליתי שעדיף לי לתכנן תוכנית פוטנציאלית, ואז לזכור שזו רק "תוכנית". ככה, אני לא מוסיף לחץ אם משהו לא הולך בדיוק כמו שתכננתי.
לוח הזמנים הזה הפך גם לסוג של "יומן" בשבילי כדי לזכור מה עשיתי עם הילדים שלי במהלך היום (נראה שכל יום משתלב עם הפעוטות).
כיצד לנצל את זמן הצהריים?
תכנון יום שלם או חלק נכבד ממנו לא בהכרח מתאים לכולם. אולי לנצל חלק קטן מהיום שלך כדי להרוויח כסף זה המקום שבו אתה רוצה להתחיל. אם יש לכם פעוטות, שעת צהריים עשויה להיות הזמן המתאים להתחיל להרוויח קצת כסף.
התחילו לנצל את הנקודה האור כל כך קדושה זו ביום שלכם והתחילו עבודה שתתאים ללוח הזמנים של התנומות שלהם.
תאמינו או לא, חלק מההזדמנויות שמנינו להלן מושלמות עבור אמהות עם פעוטות מנמנמים, מכיוון שהמשימות קצרות ולא יאכלו יותר מדי את זמן השקט היקר הזה שיש לכם לעצמכם.
יתרון נוסף בעבודות מהבית אלו הוא שתוכלו לחזור אליהם מאוחר יותר ולהשלים משימות נוספות כאשר הפעוטות שלכם ישנים ללילה!
איך להרוויח כסף במהלך שעות היום?
אם הפעוט שלך לא מנמנם או מחליט שהיום הוא היום שבו "תנומת כוח" של 15 דקות היא כל מה שצריך, איך אפשר למצוא זמן להרוויח כסף?
צור "קופסאות כיף" או "תיקים תפוסים"
בבית שלנו אנו מחזיקים גיגיות פלסטיק המכילות מגוון פריטים מגוונים - מפח אורז עם אותיות ועד קופסאות יצירה מלאות בדבק, מספריים, נצנצים ועפרונות צבעוניים.
יצירת קופסה מהנה שבה הפעוט שלך יכול לשבת על רצפת המטבח ולצלול פנימה בזמן שאתה כותב, מתקשר או ממלא סקר במזומן, היא דרך מצוינת להתגנב קצת זמן ולאפשר לפעוט להשתמש בדמיון שלו כדי לשחק !
הנה כמה רעיונות לקופסאות "כיפיות" לפי נושא.
גיגית אורז חושית מלאה באותיות עץ או משאיות בנייה
אמבט חול חושי מלא במבחר של הצעצועים או התבניות האהובים על ילדכם
קופסת יצירה מלאה בדבק, חותמות, טושים, נייר ומספריים
אתה יכול להמציא מגוון של פחים, לשים אותם על רצפת המטבח שלך, ולתת לפעוט שלך להיות עסוק. זה לא רק יעודד משחק עצמאי, אלא גם יפנה זמן להרוויח קצת כסף!
קח את הפעוטות שלך החוצה-
זה אולי נשמע לא פרודוקטיבי, אבל אם בעיר שלך יש ספרייה ציבורית מלאה בצעצועים, משחקים וילדים אחרים, זה יכול להיות ריצה ביתית. לעתים קרובות אני נפגש עם עוד כמה חברים של אמא שיש להם ילדים, וכולם יושבים ומשחקים. אני יכול לקפוץ לטלפון שלי, למלא סקר או להגיש מועמדות לעבודה בזמן שהילדים שלי משחקים. זה win-win!
לפרטים על כל העבודות מהבית שאנחנו מציעים תשלחו וואטסאפ למספר 050-2322173 או כנסו לקישור>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות