סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

תנופת הבנייה בשיא כל הזמנים – הגיע הזמן להיכרות מעמיקה עם חברת יא גואטה

בראיון מיוחד עם חברת יא גואטה מספרים לנו על פעילות החברה ועל הסיבות שהובילו אותם להצלחה.

תנופת הבנייה במדינת ישראל נמצאת בשיאה, כאשר מצפון הארץ ועד דרומה עולם הנדל"ן עובד שעות נוספות. עבודות הבנייה מביאות באופן ישיר לצמיחה אדירה גם לתחומי השינוע וההנפה, התחומים שאי אפשר להתקדם בבנייה בלעדיהם. כשמדברים על עולם המנופים וכל הקשור בשינוע של אמצעים כבדים, קשה להתעלם מאחת החברות המשמעותיות ביותר בתחום הזה– חברת י.א גואטה.
במציאות בה הבנייה בישראל הולכת לכיוון של בתים רבי-קומות הבנויים לגובה, היכולת להתקדם בהליכי הבנייה מצריכה אמצעים מתאימים. קבלן שיצליח לארגן כמות אדירה של עובדים, אך אלה יעבדו ללא אמצעי התיווך שמסייעים לבנייה עצמה, יוכל למצוא את עצמו מנהל פרויקט בעל הפסדים רבים. התעשייה של עולם הבנייה זקוקה לנותני שירות מקצועיים כמו אוויר לנשימה, ובענף הזה אין ספק שחברת י.א גואטה מביאה איתה בשורה מיוחדת לתעשייה בישראל.
בכדי להבין מה עומד מאחורי סוד ההצלחה נפגשנו עם מנכלית החברה, עו''ד שני גואטה.
היתרונות בעבודה מול חברת מנופים גדולה
מי שמכיר לעומק את עולם המנופים וודאי שם לב לתחרות הגדולה שקיימת בשוק הזה. לחברת יא גואטה חשוב להדגיש לציבור הרחב מה לדעתם הופך אותם למובילים בישראל בתחום הזה. "אמינות, מקצועיות ומסירות – אלה הן שלוש הצלעות שבעיניי מבטאות את ה-DNA של החברה שלנו. ללקוחות שלנו ברור שמעבר לעבודה המקצועית עצמה, הם מקבלים פה מוצר שרוצה באמת בהצלחתם".
עבודה מול חברה כמו י.א גואטה נותנת שקט וביטחון ללקוחותיה הרבים. "עבודה עם חברה גדולה מאפשרת זמינות גדולה של כלי עבודה, מגוון כלי רכב שאינו קיים בחברות קטנות, איש קשר מטעם החברה שאחראי על כל פרויקט בפני עצמו וניתן ליצור איתו קשר מיידי. מההתרשמות שלנו הנתונים הללו נותנים ללקוחות שלנו חוויית עבודה גבוהה מולנו".
חברת י.א. גואטה הובלות ושירותים בע''מ, הוקמה בשנת 1993 ומאז היא מבצעת עבודות שינוע, הנפות מיוחדות, עבודות מנוף והובלה בכל חלקי הארץ. צי הרכב הנרחב של החברה כולל מגוון של כ-55 משאיות מנוף, כמו כן מעסיקה החברה באופן ישיר כ- 100 עובדים, המספרים האלו מלמדים דבר או שניים על היקף העבודה של החברה והאמון שכלל הלקוחות נותנים בה.
2 צפייה בגלריה
י.א גואטה הובלות
י.א גואטה הובלות
י.א גואטה הובלות
(יח"צ)
סוד ההצלחה? מתחיל מהסיפוק של העובדים
לשאלה מה לדעתה הגורם העיקרי שהופך חברה למצליחה, מסבירה שני: ''כי אחד הדברים שחשובים ביותר בעבודה מול הלקוח זו יצירת האמון והביטחון שהשירות בו הוא מעוניין יבוצע על הצד הטוב ביותר". החברה מאמינה שצוות העובדים המסור שמלווים אותם לאורך שנים אחראי ברמה לא מבוטלת להצלחה של החברה בעשרות השנים של פעילותה. "יש במרקם האנושי של החברה שלנו משהו מיוחד בהחלט. אני סבורה שכשהעובדים מרגישים אמון וסיפוק במקום העבודה שלהם – גם הלקוחות בקצה מרגישים את זה ונותנים אמון בחזרה".
"אם עובדים בלי נשמה – עדיף להישאר בבית"
"לפני שאתה נותן שירות ללקוחות, דבר ראשון שצריך לדעת זה שכבעל מקצוע עליך לספק את כל המשאבים האפשריים בכדי שהלקוח יהיה מרוצה", מסבירה שני גואטה. "הנתונים מראים שחברות ענק שהיו מקצועיות ביותר, קרסו בסופו של דבר בגלל שירות לקוחות לקוי". לדבריה בכל תהליך גיוס עובדים שהחברה מובילה היא דואגת להחדיר בעובדים החדשים את תודעת השליחות. "בסופו של דבר, אסור לשכוח שמרכיב משמעותי מהמקצועיות זה היחס האישי – הוא לא פחות חשוב מהעבודה בשטח".
חברת י.א גואטה שייכת לנוף הוותיק של עולם ההנפות, ההעברות והשינוע. בין הנהנים משירותיה של חברת י.א. גואטה, נמנות חברות מהגדולות במשק הישראלי, בהן: תעבורה, פ.ק גנרטורים, שפיר הנדסה, בוני התיכון, רום גבס ועוד. כמו כן החברה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבטחון, משרדי ממשלה, עיריות, מועצות מקומיות, ועוד. כמובן שהעבודה לצד גופים אלו ממקצעת ומרחיבה את הניסיון של צוותי העבודה של החברה, והמציאות מוכיחה את זה.
התמחויות עיקריות של י.א גואטה הובלות ושירותים בע''מ
חברת י.א. גואטה חולשת על תחומים רבים בעולם ההובלות. ההתמחויות העיקריות של החברה מתמקדות בהעברת מבנים חריגים, העתקת מפעלים, עבודות מנוף מיוחדות, חילוץ משאיות הפוכות וגרירה על ידי עגלות לובי מיוחדות, ובניית מבנים ניידים בכל הגדלים ולפי דרישת הלקוח.
החברה החלה לאחרונה לתת שירות חדש - השכרת מבנים ניידים לכל מטרה ולכל תקופה. החברה מציעה השכרה של מבנים ניידים מבוססי מכולה, מחסנים ניידים, משרדים ניידים מודולריים ועוד. "חברה עם חזון זו חברה שמחפשת כיצד להתחדש. בחברת י.א גואטה חושבים כל הזמן על הצעד הבא. באיזו דרך ניתן להרחיב את השירותים שלנו לכלל הלקוחות".
2 צפייה בגלריה
י.א גואטה לוגו
י.א גואטה לוגו
י.א גואטה לוגו
(יח"צ)
ליצירת קשר עם י.א גואטה הובלות ושירותים בע''מ:
טלפון: 03-9721087
אתר: gueta.org.il

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות