סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

נופש, תרבות ותיירות: קיץ במלונות ישראל

תוכלו לצאת לסוף שבוע של פנאי ותרבות בנהריה. הנופש מתאים לזוגות, בני הגיל השלישי, מי שמחפשים להכיר א החצי השני שלהם, ובכלל לכל מי שתרבות והרחבת המעגלים החברתיים היא דרך חיים.

העיר נהריה שבצפון הארץ מהווה לוקיישן מצוין המציע מלונות וחווית אירוח נהדרת, מסעדות איכותיות, פעילויות ספורט אתגרי, שייט ושלווה כזו שמוצאים בצפון הארץ. תוכלו לשריין לעצמכם חבילת נופש נהדרת במבחר של מלונות בנהריה גם לסופי שבוע וגם לימי חול.
מה על הפרק
העיר נהריה ממוקמת במיקום מעולה המאפשר הגעה נוחה לשלל אטרקציות ואתרים בצפון הארץ. תוכלו להנות ממסלולי טיול נהדרים בקבוצות מאורגנות עם מדריך מקומי, תוכלו גם לצאת לערבי תרבות של תיאטרון, מוסיקה ואומנות, וגם לערב מהנה ומגבש בניצוחו של שף מקצועי. מבחר של פעילויות נגישות עבורכם גם במלון עצמו וגם ברחבי העיר וסביב לה. מלונות בירושלים ובנהריה מאובזרים ומציעים את כל השירותים, פעילויות, בריכות שחייה והפעלות – ואתם נהנים מכל זה תחת חבילת נופש אחת מאורגנת שמכילה את כל מה שצריך. תוכלו לרכוש חבילת נופש של סופ"ש או של ימי חול, בהתאם לאפשרויות שלכם.
אטרקציות מהנות
מלונות בנהריה מציעים גם רכישת כרטיסים וערבים מאורגנים למבחר של פעילויות תרבות ואומנות ברחבי העיר. תוכלו למשל לצאת לערב מהנה של הצגת תיאטרון או של תזמורת סימפונית. הכרטיסים אשר נרכשים באופן קבוצתי דרך המלון מקנים לכם הנחה. בתי המלון עצמם בעיר מציעים גם תוכנית תרבות עשירה מדי ערב, ולמשפחות עם ילדים גם פעילויות והפעלות לקטנטנים במהלך היום. העיר נהריה מספקת לכם הכל תחת קורת גג אחת ותוכלו להנות מנופש מעולה של כמה ימים. תוכלו להצטרף לקבוצות נופש עבור רווקים וסינגלים אשר מחפשים להכיר את החצי השני, ונופש כזה כולל פעילויות ומפגשים המאפשרים לכם בצורה נוחה ואמיתית להכיר את חברי הקבוצה ולקיים שיח מקרב והדדי לבחינת התאמה. נופש בנהריה פירושו גם המון אפשרויות של ספורט אתגרי, שיט ושחייה. תוכלו לקחת חלק במבחר של פעילויות אתגריות כמו סקי מים, בננה או שיט רגוע.
1 צפייה בגלריה
נופש, תרבות ותיירות: קיץ במלונות ישראל
נופש, תרבות ותיירות: קיץ במלונות ישראל
נופש, תרבות ותיירות: קיץ במלונות ישראל
(יח"צ)
חופשה חלומית
אחת האפשרויות עבור נופש חלומי זוגי או משפחתי היא נופש בירושלים הבירה של ישראל. מלונות בירושלים מספקים לכם אפשרויות נרחבות בכל הקשור להזמנת חבילת הנופש החלומית שלכם. חבילות מסוג זה מתאימות עבור זוגות המעוניינים לצאת לסוף שבוע רומנטי, להצעות נישואין, לחגים ולכל אורך השנה. תהנו מחופשה עשירה ומפנקת במיוחד, וצוות מלון אדיב העומד לרשותכם לסיוע בכל דבר אפשרי. ירושלים עצמה היא אחת הערים היפות בעולם, ותהנו בה מחוויה מיוחדת שתספק לכם הרבה שלווה וניקיון אמיתי לנפש.
מה כלול
כאשר אנו מדברים על חופשה חלומית בירושלים הרי שחשוב לדעת שמבחר מלונות בצפון ובירושלים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום המלונאות, ותהנו מחוויית שירות ונוחות מספר אחת. מלונות בעיר מציעים לכם אפשרויות רבות בכל הקשור לסגנון אירוח ולינה. כך למשל תוכלו לבחור באפשרות אירוח קלאסית של מלון הכל כלול, ומנגד תוכלו למשל לבחור בחופשת אירוח אינטימית זוגית של מלון בוטיק ירושלמי מעוצב. תוכלו גם לבחור באפשרות לינה המזכירה קיבוץ ובחדרי אירוח נוחים ופשוטים בתוך העיר, באווירה ירושלמית אמיתית. לכל משפחה וזוג יש את הסגנון שלהם, ותוכלו לבחור את אופי הלינה המתאים כאמור לצרכים שלכם.
תוספות ושדרוגים
ויש לא מעט תוספות ושדרוגים שתוכלו לשלב בנופש שלכם. מלונות בירושלים מציעים לכם שלל אפשרויות כמו למשל רכישת כרטיסים להופעות, מוזיאונים ופסטיבלים המתקיימים בעיר. תוכלו גם דרך המלון להזמין סיור מאורגן עם מדריך, כמו גם קבלת אינפורמציה על כל מה שמתרחש בעיר במהלך הנופש שלכם, כך שלא תפספסו דבר. כדאי גם לדעת שתוכלו לבצע התאמות בנופש הירושלמי שלכם כאשר מדובר על משפחה עם ילדים כמו למשל שירותי בייביסיטינג במלון, ג'ימבורי והפעלות המתאימות במיוחד לשכבת הגילאים הצעירה. כדאי מאוד עוד היום לבדוק על נופש חלומי בירושלים, ולשריין חדרים במידה ואתם מכוונים לתקופה מבוקשת. תקופות החגים ומועדי ישראל הם תאריכים מבוקשים, כמו גם סוף השנה האזרחית, חנוכה, פורים וסופי שבוע לאורך השנה כולה. תוכלו להזמין נופש חלומי ירושלמי בנוחות באונליין, ולקבל את כל הפרטים הנחוצים לביצוע ההזמנה.
מלונות יוקרה
מגוון מלונות בירושלים מציעים לכם חוויה יוקרתית אקסקלוסיבית. תהנו ממלונות השמים דגש על עיצוב, מורשת ונוחות. ירושלים מזמנת אליכם אווירה של קדושה, רוחניות ושלווה פנימית, ומלון יוקרתי בעיר ממזג את הכל יחדיו לחוויה בלתי נשכחת. תוכלו להזמין חבילת נופש בירושלים שכוללת את המלון המתאים עבורכם, כולל התאמה למשפחות עם ילדים או למשל מלון עסקים – הכל בהתאם לצרכים שלכם.
מה כוללת החבילה
מלונות בירושלים אשר מציעים חוויה של יוקרה הם מלונות באילת בהם תרגישו סטייל בכל הפרטים. מלונות כאלו כוללים מתחם ספא מפנק עם סוגים שונים של טיפולי גוף ופנים ע"י מטפלים מקצועיים, חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה אולימפית ובריכות שחייה בגדלים שונים מקורות ותחת כיפת השמיים, אימונים אישיים ומתחם ייעוץ תזונתי ולייף סטייל. במלונות אלו תהנו גם מארוחות משובחות מחומרי גלם איכותיים הכל תחת ניצוחו של שף מקצועי. יש חבילות שכוללות גם הסעה הלוך ושוב מפתח הבית, עם נהג אישי הזמין עבורכם לאורך כל ימי הנופש.
התאמה אישית
תוכלו גם לבנות חבילת יוקרה לפי המידות שלכם, במבחר של מלונות בירושלים. ירושלים מציעה לכם מלונות שונים מבחינת גודל, סגנון, חוויה והתאמה לקהלים שונים כמו קהל דתי או חילוני, וגם התאמה לקבוצות מטיילים. תוכלו לבחור את סוג המלון המתאים עבורכם כאשר מלונות בירושלים יוקרתיים זמינים עבורכם גם בקונספט של מלון בוטיק וצימרים, כמו גם בקונספט של מלון רשת הכל כלול ברמה הכי יוקרתית שתוכלו לדמיין. תהנו גם ממבחר של הופעות ופעילויות בתוך המלון, מנוחות ברכישת כרטיסים ויציאה לאתרי ביקור דרך המלון עם הסעות ורכישת כרטיסים מרוכזת, שריון של מדריכים וחשיבה על כל הפרטים הקטנים עבורכם. כדאי מאוד לפנק את עצמכם ולצאת לנופש יוקרתי בעיר הקדושה ביותר בישראל, ולהנות מכל מה שיש לה להציע לכם. בתקופות החגים למשל תהנו מחוויה עוד יותר מיוחדת שכוללת פעילויות מסורת ומנהגים של אותו החג. בחג חנוכה למשל תוכלו לקחת חלק בסיור חנוכות בשעות אחה"צ ולהנות מהדרכה שתספק לכם את כל הידע והרקע של המסורות הירושלמיות.
נופש גמלאים
בני גיל הזהב נהנים ממבחר חבילות נופש של מלונות בטבריה ובירושלים. חבילות הנופש כוללות ביקור באתרים מרתקים בעיר, אתרים קדושים, במוזיאונים, בשווקים ובמסעדות מצוינות. גם הופעות תרבות, מוקדי בילוי בתחום האומנות וההיסטוריה ועוד שלל אפשרויות מחכות לכם בעיר הקודש. ניתן להנות מחבילת נופש מושלמת בירושלים לשכבת בני הגיל השלישי גם במסגרת קבוצתית וגם במסגרת יחידנית. לפניכם כל המידע שכדאי לדעת בנושא.
אתרי ביקור
ירושלים מספקת לכם אתרי ביקור, תצפיות, מסלולי הליכה, מרכזי תרבות, רחובות היסטוריים ועוד מבחר מרתק של אפשרויות לנופש גמלאים בעיר הקודש. ניתן לבנות מסלולים בני יום אחד, מסלולים לטיול מקוצר של לילה אחד, ולטיול בן כמה ימים. בני גיל הזהב נהנים מגישה נוחה מאוד לאתרי הביקור, ממסלולי הליכה מישוריים נעימים וגם ממסלולי הליכה מאתגרים ברמה גבוהה. כל אחד בוחר את מה שמתאים עבורו, כאשר מלונות בירושלים מציעים לכם לרכוש דרכם חבילות נופש מוכנות עם מסלולי טיול, מדריכים, כרטיסים להופעות ולו"ז יומי עשיר לכל אחד מימי הנופש שלכם בעיר - כולל זמנים חופשיים לשופינג והליכה רגלית.
פנאי ותרבות
נופש בירושלים משמעו לא רק ביקור במוזיאונים, אתרים היסטוריים ואתרי מורשת אלא גם פינוקים ובילויים. זמן פנאי של איכות בעיר הקודש מאפשר לכם להנות מספא, מבריכות שחיה מפנקות, ממסעדות גורמה, מתפריטים משובחים, מהופעות תרבות מהשורה הראשונה ומאפשרויות רבות נוספות. פנאי בירושלים מאפשר לכם גם להנות מארוחות בוקר עשירות במלונות בירושלים, כמו גם ממתקנים מפנקים של ריפוי וספא, בריכה חמה וקרה, טיפולים מרפאים לגוף ועוד. בירושלים תהנו גם מאווירה רוחנית קסומה, גם מתרבות וגם מפנאי. ואחד היתרונות הבולטים בעיר הוא גם העובדה שבתקופת הקיץ הלחה אין כמעט לחות בירושלים (בכל זאת מומלץ לתכנן מראש ולבדוק בחדשות את מזג האוויר) . אתם נהנים מנופש נעים, מבריזה בשעות הערב ומאוויר הרים צלול כיין. כדאי מאוד לבדוק עוד היום על הזמנת חבילת נופש באחד ממלונות העיר ירושלים, ולשריין לעצמכם חדרים במלון בו אתם מעוניינים, בתאריכים המתאימים עבורכם. תמצאו מבחר של חבילות נופש בי-ם לאפשרויות תקציב שונות, כולל כרטיסים לפעילויות, הסעות מאורגנות ונגישות

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות