סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

לצפות את שוק הנדל"ן ולהשקיע נכון

שוק הנדל"ן הולך וגדל ואפשר לומר שכיום הוא הסקטור המוביל בכל הקשור להשקעות בטוחות, עם זאת, כדאי לדעת כי השקעת נדל"ן בטוחה מחייבת אתכם לצפות את מגמות השוק על מנת להרוויח.

1 צפייה בגלריה
צחי פרנקל, מייסד קבוצת עמית גרופ השקעות.
צחי פרנקל, מייסד קבוצת עמית גרופ השקעות.
צחי פרנקל, מייסד קבוצת עמית גרופ השקעות.
(יח"צ)
"לא כל השקעת נדל"ן הינה השקעה מניבה, יש לבחון היטב במה אנחנו משקיעים ולצפות מראש הזדמנויות שעשויות להיות מניבות בעתיד", כך מציין צחי פרנקל, היזם שצופה את מגמות השוק ומייסד קבוצת עמית גרופ השקעות.
ניתוח מגמות השוק בעמית גרופ נדל"ן
קבוצת עמית גרופ השקעות, היא קבוצת הנדל"ן המובילה ביותר בתחום כיום. הקבוצה מביאה עמה ניסיון עשיר של 15 שנים והיא עוסקת באיתור, ייזום והשבחת נכסים יחד עם ניהול פרויקטי יזמות נדל"ן בבנייה רוויה והתחדשות עירונית.
הייחודיות של החברה, מעבר לשירות והמקצועיות הנראים לעין בבירור, היא בזיהוי וניתוח של מגמות שוק הנדל"ן. במילים פשוטות, עמית גרופ יודעת לאתר פרויקטים עם פוטנציאל רווח גבוה והיא מלווה את הלקוחות שלה בכל השלבים עד המפתח או הרווחים העתידיים.
יכול להיות שלרבים מכם זה נשמע פשוט, אך מי שהתנסה בשוק הנדל"ן ובחיפוש אחר השקעה, וודאי יודע כי זהו ענף רחב מאוד עם הרבה הזדמנויות לצד סיכונים. החברה יודעת לזהות את ההזדמנויות האלו ולפעול באופן מעורר השראה בתוך הסבך הבירוקרטי.
לחברה מודל עסקי ייחודי ומקצועי היוצר שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שפועלים יחד לאחר שהסתיים שלב איתור ההשקעה הרלוונטית.
כיום, עמית גרופ היא חברה המצליחה לזהות את מגמות השוק עוד לפני שקיימת קפיצה משמעותית וגדולה ובכך היא מאפשרת למשקיעים רווחים גדולים מאוד.
מגמות השקעה מניבות שכדאי להכיר
אחת המגמות הבולטות שצפתה החברה בשנים האחרונות הינה השקעה בחללי עבודה שיתופיים. מה שהתחיל כמגמה שמוכרת יותר בחו"ל, הביאה את הקבוצה להבין כי השקעה במתחמי עבודה שיתופיים היא הדבר החם הבא בשוק הנדל"ן. כיום החברה מחזיקה ומתפעלת מספר חללי עבודה כאלו והמשקיעים שגייסה לטובת פרויקטים אלו, עשו ועדיין עושים תשואות גבוהות מאוד.
חברת עמית גרופ מחפשת ומאתרת השקעות מניבות כל הזמן ולאחרונה, איתרה החברה קרקע חקלאית פרטית סמוך לאחד הישובים מהיוקרתיים ביותר בשרון – שדה ורבורג. "הקרקע אותרה מבעוד מועד, הבעלים נמצא רשום בחו"ל והצלחנו להגיע אליו לאחר עבודת מודיעין של ממש" מציין צחי פרנקל , "כשאני רואה משהו שאני מאמין בו , הנחישות משחקת תפקיד ובסוף השגנו למשקיעים שלנו קרקע פרטית , נקיה לחלוטין וזמינה להגשת תוכנית , במיקום מהנחשקים בישראל ובמחיר שיכפיל וישלש את עצמו בזמן קצר ואף יותר מזה" מדובר באחת מעתודות הקרקע האחרונות ביישוב זה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות