סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

EKdesign: בניית אתרים מקצועיים – עסק לאנשי מקצוע

כדי להצליח בעולם העסקי ולהרוויח, חשוב להקים ולהחזיק אתר אינטרנט מקצועי. אייל קליין, מחברת EKdesign מגלה מהו הסוד של בניית אתרים מקצועיים שעובדים בשביל העסק ומייצרים הצלחות

אתר אינטרנט הוא למעשה כרטיס הביקור של העסק, וכיום אין כמעט עסקים שלא מחזיקים באתר אינטרנט ולרוב גם באפליקציה המותאמת לשימוש במכשירים ניידים. "על מנת שאתר האינטרנט יקדם את העסק וישרת את מטרותיו חשוב להקפיד על בניית אתרים מקצועיים ומעודכנים, על ידי אנשי מקצוע וותיקים שחיים את התחום ויכולים להתאים את כל הפתרונות הנכונים והמדויקים לעסק עצמו", אומר איל קליין, מנכ"ל ומפתח ראשי ב-EKdesign – חברה המתמחה כבר למעלה מ-22 שנים בבניית אתרים ופיתוח שירותי אינטרנט לחברות בארץ ובעולם.
3 צפייה בגלריה
 איל קליין, מנכ"ל ומפתח ראשי ב-EKdesign
 איל קליין, מנכ"ל ומפתח ראשי ב-EKdesign
איל קליין, מנכ"ל ומפתח ראשי ב-EKdesign
(EKdesign)
אייל קליין, העומד בראש החברה, הוא בוגר בית הספר הריאלי בחיפה במסלול משולב של פיזיקה, מחשבים ומתמטיקה. את דרכו המקצועית החל עוד בהיותו סטודנט להנדסת מערכות מידע בפקולטה לתעשייה וניהול של הטכניון. העסק הקטן, בו תכנת קליין מערכות המותאמות למגוון אתרי אינטרנט של חברות ועסקים שונים – צמח והפך לחברה מובילה המעניקה את כל השירותים הנדרשים לבניית אתרי אינטרנט מצליחים: עיצוב, קידום, שיווק, יישום, פיתוח, ייעוץ, הקמת אפיונים ומערכות CRM, פתרונות לאפליקציות היבריד או נייטיב, ועוד – הכל במקום אחד.
פתרונות איכותיים במחירים הוגנים
EKdesign מחזיקה מפתחים, מעצבים, מקדמי אתרים ואנשי סושיאל, מומחי SEO ומנהלי פרויקטים מהמובילים בתחומם. "אנו שואפים להעניק ללקוחותינו פתרונות איכותיים במחירים הוגנים", אומר קליין ומספר כי בין לקוחות החברה מוסדות מובילים, עסקים רבים ומשרדי עורכי דין במגוון תחומים. "אנו משמשים כספק רשמי של הטכניון משנת 2015 ועומדים מאחורי האתרים החדשים של הפקולטות ביניהן, הפקולטה לתעשייה וניהול, ביולוגיה, אווירונאוטיקה, הנדסה אזרחית ועוד. בימים אלו אנו נמצאים בתהליך הבנייה של אתרי פקולטות ומעבדות נוספים עבור הטכניון", הוא מציין. מוסדות אקדמיים נוספים הנהנים משירותי הפיתוח והתמיכה של חברת EKdesign הם המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית הערבית ועוד.
שירותי החברה בבניית אתרים מקצועיים מתאימים גם לעסקים קטנים ובינוניים במגוון תחומים, ביניהם: עורכי דין, רופאים וקליניקות, קוסמטיקאיות, וטרינרים, ועוד. "אנו עובדים יחד עם משרד עורכי הדין דורון טיקוצקי ושות' מעל ל-10 שנים, ועומדים מאחורי הקידום המוצלח שהוביל אותו לעמוד הראשון בגוגל עם הביטוי 'עורך דין מיסים'", אומר איל קליין.
EKdesign – כל מה שאתר צריך במקום אחד
לאורך השנים פיתח קליין מגוון רחב של מוצרים, המתאימים לצרכים השונים של לקוחותיו. אחד ממותגי הדגל של החברה הוא חנות אקספרס – מוצר להקמת חנות מתבניות מוכנות, על בסיס קוד פתוח. קליין מסביר, כי "הקוד הפתוח מאפשר ללקוח להיות חופשי מתלות בספק אחד והוא יכול לנהל את האתר ללא מחויבות". הוא מוסיף ומציין כי המוצר מאפשר הפקת חשבוניות ירוקות ונותן פתרונות סליקה פשוטים, בשיתוף פעולה עם חברות סליקה מובילות. בין החברות להן סייעה EKdesign בפיתוח חנויות אונליין ומעבר מחנות רגילה לאונליין: 'אריסטו שופ', 'שירות הוגן', 'חשמל במחירים' ועוד רבות אחרות.
הפיתוחים של EKdesign עומדים מאחורי אתרים נוספים המשמשים רבים בחיי היומיום, ביניהם המוצר 'פורטל אקספרס' המאפשר הקמה של אתרי חדשות ומידע, כמו אתר 'פוסטה' שנבנה מחדש ומתוחזק על ידי החברה. המוצר 'לוח אקספרס' משמש להקמת אתרי לוחות, כמו גם המוצר 'נדל"ן אקספרס' המתאים במיוחד לפרסום נכסים על ידי חברות תיווך וסוכני נדל"ן, כמו של החברות 'רימקס מומנטום' ו'גלובל סיטי'. מוצר מעניין נוסף הוא 'דייט אקספרס', שבעזרתו ניתן להקים אתרי היכרויות, המהווים הזדמנות להכנסה פאסיבית.
"בהתאם לשינויים המהירים בעולם הדיגיטל, הקמנו כבר לפני מספר שנים את מערכת 'אפ אקספרס' המאפשרת ליצור אפליקציות מותאמות לצרכים המשתנים. למשל: אפליקציה ייעודית למתווכים שבעזרתה ניתן להחתים מרחוק לקוחות פוטנציאליים. לאחר החתימה האפליקציה שולחת כתובת והלקוחות יכולים ללכת בעצמם לראות את הדירה", אומר קליין ומוסיף: "בתחום זה אנו מתמחים בהפיכת אתרים לאפליקציות, למשל של אתר ההיכרויות 'דייט פור לאב'. בנוסף, אנו מעניקים תמיכה ופיתוח לאפליקציות קיימות".
חיים את השטח
אתר מקצועי ומצליח, שמביא תנועה גדולה של גולשים ולקוחות, לא יכול להתקיים ללא קידום דינמי ומעודכן – כזה שבו מתמחה חברת EKdesign. "בתחום של עורכי דין, בדומה לתחומים אחרים, כולם מנסים להתבלט ולמצוא נישה שבה הם הכי חזקים. כמו במקרה של משרד עורכי הדין דורון טיקוצקי ושות', שהוא היום אחד המשרדים הבולטים בגוגל במעל ל-100 ביטויים שמביאים לו המון תנועה ולידים למשרד", אומר אייל קליין. "אנחנו יודעים לאתר את הנושאים הבולטים ולמקד אותם. הפעילות שלנו מביאה את הלקוחות יחסית מהר לעמודים הראשונים ולייצר הפניות ללקוחות פוטנציאליים עבורם – ובעקבות זאת הגדלה של ההכנסות ללקוח", הוא מוסיף.
3 צפייה בגלריה
EKdesign: בניית אתרים מתקדמים
EKdesign: בניית אתרים מתקדמים
EKdesign: בניית אתרים מתקדמים
(EKdesign)
קליין מציין כי התחום של קידום נישות לעמודים הראשונים מחייב עבודה דינמית: "אנחנו משנים את הפעילות שלנו לפי התנהגות הגולשים, אחריה אנו עוקבים. למשל: אם עכשיו הציבור מתעסק עם החזרי מס קורונה – זה הביטוי שנקדם. כדי לעשות זאת, אנחנו חיים את השטח, ולפי זה מייעצים מה לקדם ואיך לשנות".
תחום נוסף העוסק בשיווק וקידום הוא ניהול מוניטין בגוגל, במסגרתו נדרשים המקדמים לדחוק פרסום שלילי על חברה או דמות ציבורית, או לחזק את המוניטין שלו ברשת בכלל וברשתות חברתיות בפרט. קליין מסביר כי ניהול מוניטין מצריך הכנה של תשתית ציבורית נכונה, ולמרות שמדובר לרוב בתהליך שאורך חצי שנה לפחות ומצריך השקעה לא קטנה – ההצלחה של EKdesign בתחום זה היא של 95% ומעלה.
אייל קליין, מהו הסוד של בניית אתרים מתקדמים?
"אתר מקצועי וטוב הוא אתר שנבנה לפי פרמטרים בסיסיים, שחשוב שיעשו ברמה הגבוהה ביותר. למשל, כתיבת ה-HTML של האתר צריכה להיות נכונה ולפי תקנים מעודכנים של C3W ושל נגישות. חשוב מאוד שכתיבת התוכן לפי כללי ה-SEO תתאים גם עבור מנועי החיפוש וגם עבור הקוראים, ושהאתר יהיה רספונסיבי מלא – זאת אומרת שיתאים למסכים גדולים של ניידים וגם למסכים עם רזולוציה נמוכה", מסביר אייל קליין.
קליין מדגיש כי אתר מקצועי הוא אתר שניתן לעדכנו באופן שוטף ולנהלו בצורה קלה וברורה על ידי בעל האתר או כל מנהל תוכן עתידי שיבחר, מכל סיבה, מבלי שיצטרך לשבור את הראש. הוא מוסיף ואומר: "בניית אתרים מקצועיים מאפשרת הקמה של אתר שיכול להתממשק למערכות גדולות של גוגל אנליטיקס וגוגל סרצ' קונסול, ושיהיו לו אפס שגיאות. כמו כן, חשוב שהאתר יקבל ציון גבוה מגוגל על מהירות ויהיה מאובטח כראוי כנגד פריצות. אנו מאחסנים את האתרים שאנו בונים בשרתים מאובטחים בישראל, על מנת שלקוחותינו יקבלו שירות מהיר ונגיש עם אפ טיים של 99.9%. כמו כן, אנו מספקים שירותי Firewall כנגד התקפות אתרים".
3 צפייה בגלריה
EKdesign: בניית אתרים מקצועיים
EKdesign: בניית אתרים מקצועיים
EKdesign: בניית אתרים מקצועיים
(EKdesign)
הסוד טמון, לדבריו של איל קליין, לא רק באופן שבו נבנה האתר - אלא גם בזהות מקימיו. הוא מציין כי לחברת EKdesign המון שנים של ניסיון בבניית אתרים. "אנו עובדים עם האנשים הכי מקצועיים בתחום, משתמשים בכלים הכי נכונים ומעודכנים שקיימים היום וכל הזמן לומדים, חוקרים ומפתחים אפשרויות חדשות עבור לקוחותינו", מציין אייל קליין ומסכם: "כמהנדס מערכות מידע אני מבין כיצד מסד הנתונים יכול לעבוד טוב ומהר יותר, וחי את השטח כדי שאני וכל הצוות המעולה של חברת EKdesign נוכל לאפשר אתר אינטרנט אופטימלי ללקוחותינו – כזה שעובד בשבילם ומביא להם הרבה לידים והצלחות".

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות