סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

כמה עולה לנקות דירה ב 2022 עם נקי כמו חדש

רוב האנשים מנקים את הבית שלהם בעצמם כאשר מדובר בניקיון תחזוקתי של הבית, אך לפעמים יש צורך בניקוי מקצועי שהוא מעבר לניקיון הרגיל. זה עשוי להתרחש כאשר נכנסים לדירה חדשה או דירה לאחר שיפוץ וזה יכול להיות כאשר רוצים לנקות חלקים חיצוניים של הבית בעזרת לחץ מים גבוה. יש המון סוגים של שירותי ניקיון מקצועיים המיועדים לבתים ודירות, כמו שמציעים בחברת "נקי כמו חדש" אשר מומחים בתחום של ניקיון בתים. יצאנו לבדוק כמה יעלו לכם שירותי ניקיון מגוונים בחברה זו והופתענו לגלות את מגוון השירותים המוצעים והעלויות הנוחות.

ניקיון דירות ובתים מרוהטים
הזמנת שירותי ניקוי דירה או בית שהינם מרוהטים, הוא ניקוי שאינו דומה לניקוי התחזוקתי שכולנו מבצעים בבית באופן קבוע או המנקה שמגיעה פעם בשבוע או בשבועיים. בניקוי דירות מקצועי מתמקדים בניקוי של לכלוך אשר הצטבר במקומות שאליהם אתם או המנקה לא מגיעים אליהם בשגרה וניקוי רגיל במקרה זה אינו מספיק. ניקוי מקצועי ויסודי מהסוג הזה דואג שהבית שלכם יהיה באמת נקי.
ניקוי דירה מרוהטת הוא ניקוי לא פשוט, בעיקר בשל העובדה כי יש בו המון ציוד. על המתגוררים בבית לבצע סדר כללי ראשוני שיאפשר למנקים לבצע את עבודתם.
1 צפייה בגלריה
כמה עולה לנקות דירות ובתים ב-2022
כמה עולה לנקות דירות ובתים ב-2022
כמה עולה לנקות דירות ובתים ב-2022
(freepik)
כמה עולה ניקוי דירה מרוהטת? עלות ניקוי של בית מרוהט או דירה מרוהטת נעה בין 600 שקלים – 2500 שקלים, בהתאם לכמות החדרים שבבית וגודל הבית במטרים. המנקים לוקחים בחשבון בתוך המחיר את כמות הרהיטים שיש לנקות יחד עם כל אזורי הניקוי הנוספים כמו: חלונות, ויטרינות ורצפות.
ניקיון בתים לאחר שיפוץ או לפני כניסה לדירה
בתים חדשים לאחר בנייה או בתים ודירות שנעשה בהם שיפוץ, זקוקים לניקיון יסודי ששונה מאוד מהניקיון הרגיל שמבצעים בבית. חומרי בנייה וצבעים אשר זלגו על הרצפות והקירות אינם ניתנים להסרה על ידי סבון או נוזל רצפות ויש להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים המחייבים הבנה בתחום. ניקיון דירות לאחר שיפוץ זו עבודה למומחים אשר יודעים איך לא להרוס את הברק של הרצפות, הרובע או החיבורים של הפנלים.
חשוב מאוד לא לבצע זאת לבד או להקשיב לעצות המציעות לכם להשתמש בחומרים מסוימים הכוללים חומצות. יש לדעת איך להשתמש בחומצות אלו ולמהול אותם נכון על מנת לא להרוס אזורים נרחבים בתוך הבית או הדירה.
מחיר ניקוי דירה או בית לאחר שיפוץ נע בין 400 שקלים כאשר מדובר בדירת חדר, ל- 3000 שקלים כאשר מדובר בדירות של שישה חדרים, וילות או פנטהאוזים.
הברקת רצפות, ליטוש ופוליש
הברקת רצפות, ליטוש רצפות ופוליש ווקס לרצפות הם שירותים נוספים שניתן לבצע באמצעות חברת הניקוי "נקי כמו חדש". שירותים אלו ניתנים כאשר הרצפות שלכם בדירה או בבית איבדו מהברק שלהן או צברו כתמים שלא ניתן להסיר בשטיפה רגילה וגם כאשר הדירה עברה שיפוץ ויש עליה חומרי בנייה יבשים שלא ניתן להסיר עם חומרי ניקוי רגילים או חזקים.
זהו שירות ייחודי שניתן להוסיף לשירותי ניקוי דירות והעלות שלו נפרדת מהניקוי היסודי שהסברנו עליו קודם. עלות של הברקת רצפות ופוליש ווקס מחושב לפי מ"ר ולפי סוג הרצפות. המחירים מתחילים מ-7 ₪ למ"ר כאשר מדובר במשטחים במצב טוב ועד 85 ₪ למ"ר כאשר מדובר בכתמים בעייתיים כמו חלודה או שקיימות שריטות שיש ללטש.
לסיכום, אם יש ברשותכם בית או דירה ואתם מעוניינים שפעם אחת הם יבריקו באמת, זה הזמן להתקשר לחברת "נקי כמו חדש" לביצוע ניקיון. האבק הקשוח ינוקה, הכתמים הקשים יוסרו והבית יהיה נקי ונוצץ כמו שלא ראיתם אותו מעולם.
המאמר באדיבות חברת נקי כמו חדש

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות