סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

קידום תוכן בטוויטר – המדריך למתחילים

טוויטר הינה רשת חברתית אשר נוסדה בשנת 2006, ומאז, התרחבה פלאות. ברשת החברתית הזאת, תמצאו, פוליטיקאים וממשלות, אנשי שיווק ודיגיטל בכירים, ואפילו חברות תוכנה והייטק וותיקות. בשונה מרשתות חברתיות אחרות, במקום לייקים, יש ציוצים. הפלטפורמה מתוארת על ידי פרסום מסרים קצרים עד 280 תווים לכל היותר. עסקים? חברות בע"מ? אתם חייבים להיות בטוויטר, נקודה.

קידום תוכן בטוויטר הינה בחירה חכמה אשר מעניקה לפרסם השגת לקוחות חדשים לעסק. ניתן לעשות זאת על ידי מספר פעולות, טכניקות, ושלבים. לפניכם מספר פעולות וטכניקות אפשריות.
מיתוג ונוכחות – קידום בטוויטר על ידי קניית עוקבים
פרופיל ללא פעילות, מיתוג ונוכחות, או עוקבים וצפיות, הסיכויים שלו להשיג לקוחות נמוכים מאוד. אף אחד לא אוהב לפנות ולעשות עסקים עם פרופיל רזה, דל, ללא פעילות או נוכחות דיגיטלית. הצרכנים, מעוניינים לפנות אל מישהו בעל רקע חברתי, פעילות, והרבה צפיות ועוקבים, זו האמת.
אבל, אל דאגה, יש פתרון! קידום בטוויטר יכול להיעשות על ידי קניית עוקבים, צפיות, וציוצים. ניתן לעשות זאת על ידי פנייה ישירה לחברת קידום בטוויטר, חברת פרסום, או סוכנות דיגיטל. חברתינו, YouHoo, מתמחה בקידום תוכן בטוויטר, עוקבים לפרופיל, צפיות, ואפילו ציוצים לפוסטים. הכל במקום אחד, תחת קורת גג אחת, כל השירותים במקום אחד. להצעת מחיר בקרו באתר החברה.
1 צפייה בגלריה
קידום תוכן בטוויטר – המדריך למתחילים
קידום תוכן בטוויטר – המדריך למתחילים
קידום תוכן בטוויטר – המדריך למתחילים
(FREEPIK)
להגיע לקהלים חדשים – פרסום ממומן בטוויטר
בשנים האחרונות, הפרסום הממומן הוכיח את עצמו ביעילות. החל מפרסום ממומן ברשת החיפוש גוגל, ברשת החברתית פייסבוק, באינסטגרם, וכיום גם בטוויטר. הפרסום הממומן מאפשר לכם להגיע לקהלים חדשים, לצבור תאוצה, ולהגדיל את המחזור משמעותית. הפרסום הממומן בטוויטר עובד בשלושה דרכים עיקריות – על ידי פרסום ציוצים קצרים, על ידי פרסום ממומן בנושאים החמים, ובאמצעות חשיפת העמוד העסקי לקהלים הרלוונטיים. אלה הם שלושת הדרכים העיקריות.
בשונה מעלויות הפרסום בגוגל, הפרסום הממומן בטוויטר הינו בעלויות זולות בהרבה, בדומה לפייסבוק. קידום בטוויטר על ידי פרסום ממומן יעניק לכם חשיפה גדולה, אחוזי המרה גבוהים, וכדאיות גדולה. את הפרסום ניתן לעשות לבד, בעצמכם, או על ידי חברת פרסום מקצועית. הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים הגעה ליעדים מדויקים על ידי פילוח מקצועי של קהלי היעד.
קידום תוכן בטוויטר – כמה טיפים למתחילים
מעוניינים בקידום תוכן בטוויטר? הגעתם למקום הנכון. לרוב, הקידום נעשה על ידי חברת פרסום או באמצעות שכירת שירותיו של קמפיינר מקצועי. לא בטוחים כיצד זה עובד? מה לעשות? הנה כמה טיפים למפרסם המתחיל, טיפים שיעזרו לכם להתקדם בטוויטר ללא עלות או הוצאה כספית.
  1. השתמשו במילת מפתח (האשטאג) – האשטאג הינה דרך יצירתית לתייג ולסמן נושאים. השתמשו בהאשטאג בציוצים שלכם בשביל לצבור יותר חשיפה, תנועה, ועוקבים. אה כן, וזה ממש בחינם. על ידי שימוש בהאשטאג תוכלו לקדם את הציוצים שלכם בצורה ניכרת.
  2. היו פעילים בתגובות ואזכורים – פעילות היא שם המשחק, לפחות ברשתות החברתיות. הראו ללקוחות שלכם, לחברים בפרופיל, שאתם פעילים מאוד. החל מהעלאת ציוצים, תמונות, וסרטונים באופן תדיר, פעילות בתגובות ואזכורים, ומענה על שאלות.
  3. אל תהיו מאחור – אל תהיו לעולם מאחור. קיים טרנד חדש? נצלו אותו לטובתכם. בנושא הטרנדים, אתם חייבים להיות מהירים, עם היד על הדופק. כל איחור, הכי קטן, לא יהיה רלוונטי לטרנד. טרנדים חולפים ונעלמים בשנייה. תשומת לב היא שם המשחק, לפחות כאן.
לסיכום, קידום בטוויטר נעשה על ידי שימוש במערכת הפרסום המובנית, על ידי שכירת שירותיה של חברת קידום בטוויטר, או על ידי קמפיינר מוצלח. כמו כן, כפי שראיתם, ניתן להשתמש במספר דברים ובאמצעותם נוכל למשוך את תשומת הלב של הקהל שלנו. החל משימוש בהאשטאג, רכיבה על טרנד חדש ועוצמתי, ואפילו פעילות יומית. קידום תוכן בטוויטר מתאים לכולם: לפרילנסרים, לעסקים קטנים וגדולים, לחברות בע"מ, ואפילו לבית עסק מקומיים. מחפשים קידום בטוויטר? פרסום רלוונטי שבאמת יביא עבודה? הכירו את חברת YouHoo. לשירותכם תמיד.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות