סגור
כדאי להכיר

משרד רואי החשבון של יניב נשר – ייעוץ וליווי לעסקים

אין ספק כי רואי חשבון הינם חיוניים לעסק, שכן מעטים העסקים שיודעים להתנהל מול רשויות המדינה בעצמם וללא טעויות. אולם, ייעוץ איכותי של רואה חשבון יכול לסייע לעסק להשיג מטרות רבות הרבה יותר מלבד התנהלות נכונה מול הרשויות

רואה חשבון הוא אחד מעמודי התווך של העסק
כל בעלי עסקים קטנים או בינוניים ודאי מבינים את חשיבותו של רו"ח עבור העסק. מעבר לצורך בהכנת ה"דוח השנתי" המוכר, רו"ח מעניק ליווי עסקי לחברה, מעניק ייעוץ ומייצג את העסק מול רשויות שונות במדינה, לרבות מס הכנסה וביטוח לאומי. אולם, כיצד לבחור רו"ח ומדוע כדאי לבעלי עסקים לחשוב פעמיים לפני שהם בוחרים רו"ח? יניב נשר, בעל משרד רואי חשבון, סובר שתפקידו של רו"ח איננו מסתכם רק בהצגת הנתונים היבשים, אלא כולל גם הסקת מסקנות נחוצות עבור העסק וייעוץ לגבי צעדי ההמשך הרצויים.
1 צפייה בגלריה
יניב נשר רואה חשבון
יניב נשר רואה חשבון
יניב נשר רואה חשבון
(צילום:אסף קאוף)
לא קל לנהל עסק בישראל
"עסקים רבים שפונים אליי פשוט "טובעים" בכל הידע שהם נדרשים אליו בכל הנוגע להתנהלות מול מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה, וזה מאפיין הנכון לעסקים רבים" יניב נשר מסביר. זה לא מפליא שבעלי עסקים כיום מבינים שאי אפשר לבד וחייבים ייעוץ עסקי לחברה, אולם כמו שאדם לא היה לוקח עו"ד לא מנוסה, כך גם חשוב לקחת רו"ח מקצועי, אמין ובעל ניסיון עשיר בהתנהלות מול הרשויות. תפקידו הבסיסי של רואה החשבון, הוא לסדר את הנתונים ה"מספריים" בעסק, לרבות הכנסות, חובות, אשראי וכד' ולהמיר אותם לדוחות שונים או נתונים כלליים ופנימיים של העסק. בלי הסדר הזה, מאוד קשה להתנהל מול הרשויות ולעמוד בהתחייבויות הסטנדרטיות של עסק בישראל".
לנתונים יש עוד משמעות שלא תמיד בולטת על פני השטח
"בעל עסק קטן או בינוני שיש לו שגרה מסוימת של מכירות, הכנסות, התנהלות מול ספקים וכד', עלול ללכת לאיבוד בכל הנתונים, והמשמעות המעשית היא חוסר הבנה לגבי יעילות ההתנהלות בעסק. המשוואה של הוצאות-הכנסות איננה ברורה כאשר יש מספר גדול של לקוחות, עסקאות בסכומים משתנים, וזה עוד מבלי להזכיר את משאבי העסק שצריכים גם להילקח בחשבון, כלומר – בעל עסק יכול להיות מודע לכמה לקוח שילם לדוגמא, אולם הוא לא בהכרח מודע לכמה משאבים הושקעו באותו לקוח ספציפי. כדי לנתח את הנתונים של העסק, לעשות ניהול תזרים מזומנים, וכדי שבעל העסק יקבל תמונה ברורה לגבי מצבו הפיננסי, עליו להתייעץ עם רו"ח מקצועי שיוכל לתת את המענה המתאים".
בסוף המטרה היא להרוויח
"כאמור, אנשים רבים חושבים שהמטרה העיקרית של רו"ח היא ההתנהלות מול הרשויות בכל אותם תחומים בהם בעלי העסק פשוט לא מבינים, אבל לעניות דעתי תפקידו של רו"ח מקצועי הוא בנוסף, לתת לבעל העסק נתונים הדרושים להצלחתו של העסק, וזה כמובן נוגע לרווח הנקי הנשאר בסופו של דבר. המטרה של כל עסק היא להגדיל את מחזור ההכנסות, וייעוץ של רו"ח המכיר את נתוני העבר של העסק, יודע להסיק את המסקנות הנגזרות מתוך הדוחות, יודע לייעץ לעסק לגבי חובותיו והתחייבויותיו, ובעיקר – יודע לאגד את כל המידע הזה יחד, על מנת לתת לעסק מידע אפקטיבי ומעשי להמשך, יכול ליצור את ההבדל בין עסק מצליח לכזה שאיננו מצליח" מסכם יניב.
ליצירת קשר עם "יניב נשר – משרד רואי חשבון", ניתן להתקשר: 052-4344895