סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

פתרונות ענן בהתאמה אישית

בהתפתחותנו אל תוך עידן הטכנולוגיה המתקדם, פתרונות ענן הופכים לכלי חיוני עבורנו. כבר מהמגזר האזרחי, דרך שוק התעסוקה ועד לתאגידים ועמותות בסדרי גודל בין לאומיים – אנו פוגשים את פתרונות הענן מעבר לכל פינה. מאמר זה יציג את הדרכים שבהן אנו יכולים לנצל טכנולוגיות אלו בכדי לספק פתרונות עסקיים לצרכינו השונים. בנוסף, נחקור את סוגיית ההתאמה האישית, וכיצד היא תעזור לנו להפוך את הטכנולוגיה לשותפה אישית בפעילותינו העסקיות.

פתרונות ענן מבית "נביוס ישראל"
שירותי הענן שאנו בנביוס מציעים מהווים דוגמה מובהקת לכיצד התאמה אישית משמעה הגשת פתרונות טכנולוגיים אוניברסליים, המותאמים עד לרמת חיוט לצרכי הלקוח. בעולם העסקי המשתנה במהירות, חברות מחפשות תמידית דרכים לשפר את היכולות שלהן, וכמו כן, להתמודד עם אתגרי הטכנולוגיה המודרניים. פתרונות ענן מאפשרים לעסקים לשפר את הפרודוקטיביות שלהם, לחסוך בהוצאות תשתית, לשפר את יכולות קבלת ההחלטות ואף – במידה והפתרון מותאם באופן איכותי – להוביל לשיפור הפעילויות העסקיות בהתאם ובהתחשבות בצרכי העסק, בצורה הטובה ביותר.
התאמה אישית – לא סתם סלוגן
מרבית "תותחי" השיווק בשוק היום ססים לפנות למונח "התאמה אישית". למרות אינטגרציית המונח ליום יום שלנו, חשוב להבין כי מאחוריו קונספט שלם ונפלא. אנו בנביוס מציינים דוגמה אידאלית לאיך חברה יכולה להתאים את פתרונות הענן לצרכיהם הייחודיים של לקוחותיה. על מנת לספק ללקוחותינו את הכלים המתאימים ביותר לעסקיהם, אנו מסייעים בהתאמה אישית של כלל הפתרונות המהפכניים שאנו מציעים, תוך שמירה על אוזן קשובה לצרכיהם וליכולתיהם, ועל מטרה יחידה – יצירת הפתרונות האולטימטיביים לכל לקוח ולקוחה.
אז מה היא כוונת המשורר?
העולם העסקי היום מתעדף קידמה ומשתנה בקצב בלתי נתפס או אפשרי למעקב. חברות ועסקים הפועלים בו צריכים להיות מוכנים להתמודד עם אתגרים מתמשכים ובלתי נגמרים אלו. כפי שכבר ציינו לעיל, פתרונות ענן הפכו לכלי יקר מפז בהתמודדות ושיפור עסקי, אך ההצלחה בשימוש בהם תלויה בהתאמה האישית שמתבצעת בעת רכישתן. במידה והתאמה זו תשאף לניצול מלא של טכנולוגיית הענן לטובת העסק, תוך שמירה על ניצול אופטימלי ומניעה מצריכת יתר של טכנולוגיות לא דרושות.
כיצד פתרונות ענן בהתאמה אישית יהוו את המפתח לשיפור העסק
השימוש בפתרונות ענן הוא לא סתם טרנד או "אופנה" חולפת ברוח בעולם העסקים. הוא מהווה את המפתח לשיפור העסק ולהצלחה מרבית של פעולותיו השונות בסביבות המשתנות תמידית. בשוק העסקי, הלא הוא מתחרה ודינמי, ארגונים וחברות נתקלים באתגרים רבים ובצרכים משתנים. פתרונות ענן בהתאמה אישית מציעים את הגמישות ואת האפשרויות האופטימליות שנדרשות לכך. באמצעות התאמה אישית של פתרונות ענן, אותה אנו מבצעים בנביוס, עסקים יכולים לקבוע את היכולות ואת השירותים להם הם זקוקים, ואותם הם יכולים לשלם לפי הצורך. התאמה אישית זו כוללת את היכולת להתאים את הפתרונות לצרכי העסק בצורה לא פחות ממוחלטת, ולבנות את הטכנולוגיה המהפכנית לפי מהות העסק, ומתוכו. כך, ניתן למזער את המשאבים הנדרשים לקבלת הפתרון ולמקסם את התפוקה שלו.
פתרונות ענן שלא שוברים את הכיס – הלקוח משלם אך ורק את מה שהוא צורך
כאשר הטכנולוגיה מותאמת בדיוק לצרכי העסק, הכלים שמשומשים מותאמים במיוחד לפעילות העסק והמשאבים שנדרשים מהעסק מותאמים במיוחד ליכולותיו, ניתנת תפוקה מקסימלית של ניהול תהליכים עסקיים. הילכך, בראוש ובראשונה, ההתאמה האישית תאפשר רכישה שתכלול אך ורק את השירותים הדרושים לעסק, ותחסוך בעלויות גדולות שיידרשו ברכישת כל חבילה אחרת. בדרך זו, תוכלו ליהנות מפתרונות הענן הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר. לקוחות נביוס משלמים אך ורק על הפתרון שבו הם משתמשים – בין אם מדובר באחסון, במערכות ענן או בכל שירות אחר.
התאמת פתרונות הענן על בסיס הבנת העסק
התאמה אישית של כלים טכנולוגיים מצריכה הבנה מעמיקה של הצרכים הייחודיים של כל עסק, של המידע שלו, של דרכי העבודה שלו ושל פעולותיו היום יומיים. במקביל להבנה זו, קיים צורך בהתחשבות לצרכי המשתמשים שבסופו של דבר ינצלו את הטכנולוגיה. התהליך מתחיל בהבנת המטרות והיעדים של הארגון ובאפיון תמונה נרחבת של פעילותו העסקית. משם, הוא ממשיך לתכנון תהליך האינטגרציה של פתרונות הענן. התהליך מסתיים בהקניים הכלים המתאים להשגת המטרות העסקיות של הלקוח. כשהטכנולוגיה מותאמת בחיוט לצרכי העסק, היא הופכת לשותפה אסטרטגית שמשפרת את היכולות הפרודוקטיביות ומביאה להבנה טובה יותר של התהליכים העסקיים, של הנתונים העסקיים ושל הדרך הנכונה להמשך הפעילות.
1 צפייה בגלריה
פתרונות ענן בהתאמה אישית
פתרונות ענן בהתאמה אישית
פתרונות ענן בהתאמה אישית
(FREEPIK)
אופן התאמת שירותי אבטחת הענן ללקוחות
פריצות סייבר ואובדן מידע מהווים איומים ממשיים לכל עסק כשמדובר בסביבת ענן על כל סוגיה, בין אם מדובר בחברות גדולות עם תקציבי אבטחה עצומים או בעסקים קטנים ביחס שמחפשים פתרונות סייבר יעילים ומשתלמים כלכלית. המסגרת האישית שבנינו במטרה לאפשר את מניפת אבטחת המידע האולטימטיבית מאפשרת לנו להתאים את שירותי אבטחת הענן ללקוחותינו בצורה מושלמת לצרכיהם המיוחדים, תוך לקיחה בחשבון של הצרכים השונים, המשאבים הפנויים, המטרות והיכולות של העסק.
תהליך התאמת שירותי האבטחה
ראשית, אנו יוצרים ובונים קשר עם הלקוח תוך הבנה של צרכיו, של סוג המידעים הרגישים שהוא מנהל ושל רמת הסיכונים שהוא מוכן לקבל במסגרת פעילות בסביבת הענן אותה נתאים עבורו. לאחר מכן, אנו בונים תמונת מצב של המסגרת הטכנולוגית הקיימת בעסק שלו ועורכים ניתוח מקיף של הסיכונים האפשריים אליו הוא יהיה, בפוטנציאל, פתוח. על פי המידע שנרכז, ניצור תוכנית אבטחה מותאמת אישית, הלוקחת בחשבון את כלל הפרמטרים הרלונטיים למתן מעטפת אבטחת ענן אבסולוטית. השיטתיות שבתוכנית מאפשרת ללקוח לבחור את השירוים והכלים שמתאימים לו ביותר. הלקוח יכול לבחור בין שירותי אבטחה מתקדמים שכוללים גיבוי, הגנה מפני תוכניות זדוניות, ניטור בזמן אמת, איפיון ומניעת התקפות ועוד. ללקוחות שפחות מבינים בנושא, אנו מציעים ייעוץ מקיף להתאמת תוכנית אבטחת ענן שתתאים לשירותי הענן אותם הוא מעוניין לרכוש, ובכך מובילים לכיסוי מקיף מכל הכיוונים של רצונות וצרכי הלקוח.
היתרון הגדול של נביוס – הכרת השוק הישראלי מקרוב
בכדי להתאים פתרונות ענן לצרכי עסקים ולקוחות שונים, נדרשת הכרה אמיתית של שוק העבודה הישראלי. אנו בנביוס ישראל מבינית עמוקות את השוק הישראלי ואת צרכיו, וזוכים ליתרון ניכר מכך. הבנת צרכי הלקוחות המקומיים, בשילוב היכולת לפנות אליהם בצורה מרוכזת ופרטנית בשפה העברית, היא מה שהופך את נביוס לשותפה אידאלית לעסקים בישראל. כחברה בסדר גודל בין-לאומי, נביוס מבינה את הצורך הגובר לשירותי ענן איכותיים ונגישים בכל שוק עסקי – בכל מקום שיש בו עסקים וחברות, ובכל זמן. על כן, נביוס ישראל מנוהלת ומתופעלת על ידי שחקני מפתח שנבחרו בפינצטה, הישר ממאגר אנשי המקצוע שבשוק הישראלי. הביסוס שלנו בשוק המקומי מאפשר לנו להוות מקור של ידע מעמיק לצרכי הלקוחות המקומיים, לחסוך כשל בתקשורת מבוסס שפה ולהתחייב בגישה אישית לעסקי לקוחותינו.
בפועל – מה הלקוח צריך להבין?
בשורה התחתונה, לקוחותינו צריכים להבין שכאשר ישתמשו בפתרונות ענן בהתאמה אישית מבית נביוס, הם יצליחו לשפר את הפעילות העסקית שלהם, לחסוך בעלויות ולהיות יעילים מאי פעם. זהו הפתרון האידאלי לעסקים שרוצים לשפר את יציבותם ולפתח את היכולות הטכנולוגיות שלהם, ללא הצורך בהשקעות גדולות מיכולתיהם הכלכליות שיתבטאו ברכישת כלים טכנולוגיים יקרים. פתרונות הענן בהתאמה אישית הם המפתח לשיפור עסקים ולהתקדמות בעולם הטכנולוגיה והעסקים.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות