סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הביקוש בשיא: לא תרצו לפספס את פרויקט המשרדים החדש של קבוצת שטרן ברמת ישי

הכירו את הפנינה החדשה של הצפון – בניין STERN VIEW היוקרתי. פרויקט המשרדים של קבוצת שטרן באזור התעשייה ברמת ישי, שמציב סטנדרטים חדשים לנדל"ן בישראל.

הביקוש בשיא: לא תרצו לפספס את פרויקט המשרדים החדש של קבוצת שטרן ברמת ישי
הכירו את הפנינה החדשה של הצפון – בניין STERN VIEW היוקרתי. פרויקט המשרדים של קבוצת שטרן באזור התעשייה ברמת ישי, שמציב סטנדרטים חדשים לנדל"ן בישראל.
אזור התעשייה המתפתח ברמת ישי מספק פתרון לביקוש הגובר למשרדים בעמק יזרעאל מצד חברות היי-טק ואחרות אשר שואפות לכך שמשרדיהן ימצאו במרחק נסיעה קצר מביתם, למול נופים מעוררי השראה. הסביבה האיכותית והדינמית מתאימה לשכפול המודל של יוקנעם אשר כמותה הופכת מאזור צפוני, כפרי ופסטורלי לפארק מדע חדשני שמאכלס את חברות ההיי-טק המצליחות בישראל. בעקבות ההצלחה המסחררת של יוקנעם, כיום כמעט ואין באזור התעשייה שטחי משרדים פנויים להשכרה. חברות היי-טק רבות הבינו את הכדאיות שבמעבר לעיר המאפשרת תנאים אידיאליים לעובדי החברה, ובוחרות לעבור אליה או לערים שכנות לה, כדוגמת רמת ישי, אשר מוגדרת כאזור פיתוח א' וממוקמת כ-5 דקות נסיעה ממנה בלבד.
1 צפייה בגלריה
בניין STERN VIEW היוקרתי
בניין STERN VIEW היוקרתי
בניין STERN VIEW היוקרתי
(קבוצת שטרן)
לאחר הקמת פרויקטים מסחריים רבים על ידי קבוצת שטרן ברחבי הארץ ובצפון בפרט, אשר זכו להצלחה רבה ולתפוסה מלאה, סימנה שטרן את רמת ישי כיעד הבא. נתונים מראים כי הביקוש למשרדים ולשטחי מסחר באזור עמק יזרעאל גובר עם השנים באופן מואץ. " אמנם רמת ישי בשלב זה עדיין לא ממותגת באופן אוטומטי עם תעשיית ההיי-טק, אך צריך לזכור שגם יוקנעם לא מותגה כך בעברה" אומרת עמית רוטשילד-בניסטי, מנהלת השיווק והיזמות של קבוצת שטרן. לדבריה, המעבר של התעשיות החשובות במשק לאזור הצפון ולרמת ישי בפרט, כמעט ובלתי נמנע עקב הבעיות ההולכות וגוברות כמו כבישים פקוקים שמבזבזים את זמנם של עובדי החברות. יתרון הנגישות בשל מיקומה האסטרטגי לצד כביש 6 וריבוי מרכזי הקניות שבה הופכים את רמת ישי לאזור החם הבא.
פרויקט STERN VIEW מיועד להיות מבנה המשרדים המפואר והיוקרתי ביותר של קבוצת שטרן ברמת ישי. הוא ממוקם בלב אזור התעשייה ומיועד לחברות מובילות אשר שואפות לשקף את הסטנדרטים הגבוהים שלהן גם במשרדי החברה. הבניין היוקרתי הינו בן 7 קומות ומתפרש על שטח כולל של מעל ל-16,000 מ"ר המחולק לקומות משרדים ומסחר. קומת הגג עוצבה כ-"Roof Top" ונועדה לאירוח אירועי חברה וכוללת בריכה מרהיבה ונוף פנורמי, בה ניתן יהיה לקיים מסיבות קוקטיילים, אירועים וכדומה. קומת הלובי בכניסה לבניין משלבת מרכז קולינריה וחדר כושר. 3 קומות של חניון תת קרקעי יוכלו לאפשר חניה בשפע לעובדי המקום. מרכזים מסחריים ומסעדות איכותיות פזורות סביב הבניין, כמו גם בנקים, משרדי דואר ומגוון תשתיות המסייעות לניהול שוטף של כל חברה.
כיאה לסביבת העבודה המתקדמת הנהוגה בחברות בכירות, קבוצת שטרן הקפידה במהלך הבנייה היוקרתית על רמת גימור וסטנדרט גבוהים ביותר. היקף ההשקעה בפרויקט עומד על כ-90 מיליון ש''ח, הממחישים את המחשבה הרבה שהושקעה אף בפרטים הקטנים ביותר, החל מחומרי הבנייה ועד לתכנון מוקפד של מערכות הבניין. אדריכלי הפרויקט זכו ליד חופשית לשם יצירת בניין חדשני שיהווה השראה לעוסקים בתחום הנדל"ן בישראל. הפרויקט מתאים במיוחד לחברות המעוניינות בשטחים גדולים וסביבת עבודה מודרנית ומלאת השראה לעובדים. בכל קומה ממוקם חלל מרכזי גדול ופתוח המשמש כ-open space המעודד עבודה דינאמית ומתקדמת. כל הקומות עטופות בקירות זכוכית שקופים הממלאים את הבניין באור שמש טבעי ומכניסים את הסביבה הטבעית פנימה. הנוף הירוק, הפסטורלי והפתוח שעוטף את הבניין, מעורר השראה ומעודד יצירתיות.
אין ספק שהחברות שיקדימו להבטיח לעצמן מקום בפרויקט STERN VIEW ברמת ישי – ירוויחו ובענק.
ליצירת קשר: 054-7700466

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות