סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מעטפת הנדל"ן המושלמת של Endless

הגיע הרגע בו אתם שוקלים למכור את הדירה או הבית בהם אתם מתגוררים, או לרכוש דירה חדשה. אבל מאיפה מתחילים? זוהי שאלה שכל אדם ואדם הנמצא בסיטואציה הזאת שואל אותה וכאן נכנס לתמונה מתווך דירות.

חברת Endless נדל"ן בבעלות שקד זוהר הינה חברה לתיווך דירות אשר יכולה לשנות לכם את כל החוויה של מכירת הדירה, ויש לכך מגוון של יתרונות.
אנחנו שמחים להציג לכם את המרכזיים שבהם על מנת שתוכלו באמת ליהנות מחוויה נוחה ורגועה של מכירת הנכס או רכישת נכס חדש, ללא טרטורים וסיבוכים, ולקבל או לשלם את התמורה הטובה ביותר.
1 צפייה בגלריה
מעטפת הנדל"ן המושלמת של Endless
מעטפת הנדל"ן המושלמת של Endless
מעטפת הנדל"ן המושלמת של Endless
(יח"צ)
איך עובד התהליך עם מתווך דירות?
תפקידו של מתווך הוא לתווך בעסקאות נדל"ן בין המוכרים לבין הקונים וההפך וזאת על מנת ששני הצדדים יוכלו לצאת מרוצים מהעסקה ולקבל עליה את התמורה הראויה.
היתרון הראשוני של המתווך הוא יצירת קשר עם כל הגורמים האפשריים על מנת להתחיל תהליך מכירה או קניה פורמלי. במצב אידיאלי זה מתווך הדירות מאבחן את מצב הנכס, מוודא את בעלות את נכס, דואג להוצאת נסח טאבו ולקבלת אינפורמציה מהותית ומשמעותית לגבי הנכס כמו עיקולים, הצמדות, משכנתא, הערות אזהרה, בעיות בהיסטוריית בניית הנכס ועוד.
מתווך הדירות מנתח את השוק, ודואג לתמחר את הנכס בהתאם תוך הכרה מלאה של אזור המכירה החל מגישה לתחבורה ולמוסדות חינוך ועד למרכזי בילוי ופנאי.
חשוב שיהיה קשר בסיסי המבוסס אמון וכך שני הצדדים יוכלו ליהנות מתמורה איכותית בין אם ברכישה, ובין אם במכירה.
מתווך דירות הוא למעשה איש שירות הדואג לתהליך מקצועי ברמה גבוהה לצד הכלה, סבלנות, וגם הדרכה להכנת הבית לפני מכירה, או על מה חשוב להסתכל ולבדוק ולברר לפני רכישה.
כשאתם שוכרים את שירותיו של מתווך הדירות אתם מקבלים את מעטפת שלמה שכוללת גם משא ומתן מול רוכשים או מוכרים, סינון, פולואפים, שיווק הנכסים וחשיפתם לגורמים הרלוונטיים.
ליווי מקצועי ואישי מהרגע הראשון הופך את כל חוויית הרכישה, או המכירה להרבה יותר קלים, איכותיים ונוחים. בדיוק כמו שהחוויה הזאת צריכה להיות.
איך חוסכים כסף יחד עם מתווך דירות?
רגע לפני שניגע בנושא הידוע בתור הרגיש ביותר, חשוב לנו לציין שאנחנו יודעים שכאשר אתם שומעים על תיווך דירות אתם חושבים שזה יעלה לכם יותר. אך המציאות מוכיחה זאת אחרת. חשוב לנו שתדעו מה באמת משפיע על גובה דמי התיווך, כאשר השיטה הנפוצה ביותר היא שיטת התמחור באחוזים:
מחיר הבית
מחיר הבית הוא פקטור משמעותי , ככול שתיהיו מציאותיים לגבי מחיר האיזור מחיר השכונה כך תוכלו לקבל קהל ממוקד יותר והצעות מחיר רבות.
בלעדיות
בלעדיות בתיווך היא סיטואציה בה מוכר הדירה או רוכש הדירה מאפשר בלעדיות למתווך אחד ספציפי. בלעדיות נותנת למתווך הנבחר ללוות אותם מ א ועד ת בתהליך משיווק הנכס ועד סגירת החוזה , ועל כן למתווך יש כאן את הביטחון המלא גם ליצור גם שיתופי פעולה עם מתווכים נוספים בסביבה שרוצים להביא את הקונים שלהם לבית שלכם , הדבר החשוב שהמתווך של הבית שלכם ישמור על האינטרסים שלכם אם זה מחיר ,פינוי ,פריסת תשלומים, סינון לקוחות ועוד.
ניסיון
כמו כל איש מקצוע שחשוב לנו שיהיה לו מספיק נסיון, גם ובעיקר כאשר אנחנו מדברים על מתווך דירות חשוב לדעת שככל שיש לו נסיון גדול יותר כך התהליך יעבור חלק ואיכותי יותר. ניסיון הוא דבר חשוב מאוד, מראה על כמות עסקאות שהמתווך סגר ידע באיזור ובשכונות, וכמובן המלצות על המתווך הנבחר.
תיווך דירות מקצועי - עולם של יתרונות
לכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ועל כן חשוב לשים לב להתאמה אישית גם בנושא של תיווך דירות. עולם תיווך הדירות הוא עולם בו יש לא מעט יתרונות מרכזיים, וביניהם:
• מתווך דירות ידאג להיות הנציג והדובר שלכם בכל הליך בירוקרטי ומול כל גורם הקשור לעסקה.
• תיווך דירות יחסוך לכם כסף בשיווק, חשיפה, בחירת רוכשים או מוכרים, בדיקת הנכס, אבחון הנכס וחיסכון של כסף בעגמת נפש עתידית בשל אלמנטים תקולים בנכס.
• יכולות ניהול משא ומתן מקצועי עם דגש על נקודות ופרטים קטנים שמי שאינו עוסק בתחום לא תמיד ידע להכנס אליהם.
• מתווך דירות ידע לטפל בטפסים ובצד המשפטי על הצד הטוב ביותר ויחסוך לכם לא מעט דאגות.
• אחד היתרונות המרכזיים הם שיש גם סיוע בכל הקשור למשכנתא, שיחות עם הגורמים המתאימים והדרכה וליווי אישיים ומקצועיים לכל דבר.
• מתווך דירות מקצועי וברמה גבוהה ידע לטפל בכל הנושא הקשור לטאבו ומול העיריה כך שלא תהיה סחבת וכל הנושאים הבירוקרטיים יטופלו על הצד הטוב ביותר, והמהיר ביותר.
לא להתפשר על איכות חיים גבוהה
כשאנחנו מדברים על איכות חיים גבוהה אנחנו לאו דווקא מדברים על דירות יוקרה, אלא על אנשי מקצוע שיהפכו את החיים שלכם פשוט לטובים יותר. מכירת נכס או רכישת נכס דורשים משאבים.
מבחינת הרכישה, זמן חיפוש שעלול לעלות לנו לא מעט כסף כאשר זה בא על חשבון דברים אחרים כמו לימודים, עבודה, או זמן פנוי שחשוב לנו שיהיה לנו וגם אם לא נבדוק כמו שצריך את כל הפרמטרים הקטנים עבור הרכישה.
מבחינת מכירה, שיווק שעלול לעלות לנו לא מעט כסף אם גם לא נדע לעשות אותו נכון, חיפוש אחר קונים, סינון הקונים, בירוקרטיה ומשאבים שלא תמיד יש לנו את היכולת להתעסק עמם בעוד שמתווך דירות עושה זאת בקלות,
בחירה באיכות חיים גבוהה, היא בחירה באנשים הנכונים שילוו אתכם צעד צעד.
נכתב על-ידי Endless נדל"ן – מזמינים אתכם ליצור קשר>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות