סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

החל מהחודש: בנק דיגיטלי המאפשר המרת מטבעות לפיאט והעברת כספים לכלל העולם

נמאס לכם מהמגבלות וההגבלות שמגיעות עם הבנקאות המסורתית? אתם מחפשים דרך לגשת לשוק הפיננסי העולמי ולשלוט על הכספים שלכם בדרך נוחה וללא בירוקרטיה מייגעת? נראה שהמהפכה הדיגיטלית בעולם הבנקאות מתקרבת אלינו בצעדי ענק, לאחר שיקיר עבאדי רכש את אחד הבנקים הדיגיטליים הגדולים באנגליה ופועל במרץ לפתוח את השירות במדינות נוספות מול הרגולציות כבר בחודש הקרוב.

הבנק הדיגיטלי, אשר פועל כבר מספר שנים באירופה ובאנגליה, נרכש לאחרונה על ידי יקיר עבאדי, איש שוק ההון וסוחר אופציות. ברזומה העשיר של עבאדי ניתן למנות 2 אקזיטים מוצלחים בתחום הפינטק ומעל עשור של פעילות עסקית חובקת עולם. רכישת הבנק על ידי יקיר ופועלו לקידום האישורים הנדרשים, מאפשרת פתיחת השירות כבר במהלך החודש הקרוב.
הבשורה המיוחלת לענף הבנקאות
הבנק הדיגיטלי מציע מגוון יתרונות שבנקאות מסורתית פשוט לא יכולה להשתוות אליהם. עם היכולת לפתוח חשבון בנק באנגליה בצורה פשוטה ומהירה, אתם יכולים לגשת לשוק פיננסי גלובלי שפתוח 24/7 ונותן לכם את הכוח לבצע עסקאות והשקעות בכל עת שתצטרכו, ואת היכולת להשתמש בכסף בכל האפיקים הקיימים בזמן אמת - אתם יכולים לבצע עסקאות פיננסיות, העברת סכומים גדולים ברגע וללא בירוקרטיה וכן להמיר מטבעות לפיאט בעודכם בחנות ומעוניינים לבצע רכישה.
2 צפייה בגלריה
מביא מהפכה לעולם הבנקאות
מביא מהפכה לעולם הבנקאות
מביא מהפכה לעולם הבנקאות
(אינסטגרם יקיר עבאדי, ע"י חוק לזכויות יוצרים)
בין היתרונות הבולטים של בנקאות וירטואלית ניתן למנות:
  • פשטות ונוחות בניהול החשבונות - בנקאות וירטואלית מספקת ממשק משתמש פשוט, ידידותי ונגיש.
  • גמישות גבוהה בביצוע פעולות - בעוד בבנקים הגדולים קיימות הגבלות על הפעולות שניתן לבצע און ליין וכן נדרשים מילוי טפסים ותהליך בירוקרטי ארוך לביצוע העברות של סכומי כסף גדולים לחו"ל, בבנקים הדיגיטליים יש פחות הגבלות כאלה, והגמישות של המשתמש גבוהה יותר.
  • קבלת מענה בכל שעות היממה - חלק מהבנקים הדיגיטליים מפעילים צ’אט בוטים, המאפשרים ללקוחות לשאול שאלות ולקבל תשובות באופן מיידי לבקשות מידע, תשובות לשאלות, שירותים שונים, בקשות לביצוע פעולה ועוד, בכל שעה ומכל מקום.
  • הוזלה משמעותית בריביות ועמלות - הבנקים הדיגיטליים מציעים עמלות נמוכות יותר בביצוע פעולות וריביות אטרקטיביות יותר ללקוחות, גם במתן הלוואות וגם על פקדונות.
אבל אולי היתרון הגדול ביותר של הבנק הדיגיטלי הוא הגמישות שהוא מציע. בין אם מדובר בפרילנסר, יזם, או סתם מישהו שרוצה לנהל את הכספים שלו בדרך נוחה, הבנק הדיגיטלי מקל על ניהול הכסף בתנאים שלכם, בזמן אמת, מה שמעניק לך את החופש והגמישות לבצע כל פעולה בלחיצת כפתור וללא המתנה.
בנוסף ליתרונות שכבר צוינו, חשוב לציין שהבנק הדיגיטלי הוא אחד המוסדות הפיננסיים המוכרים והמבוססים ביותר באנגליה. עם היסטוריה ארוכה של מתן שירותי בנקאות אמינים ומאובטחים, הבנק השותף מציע שקט נפשי למשתמשים שמעריכים אמון ויציבות בעסקאותיהם הפיננסיות.
2 צפייה בגלריה
בנק דיגיטלי המאפשר המרת מטבעות לפיאט והעברת כספים לכלל העולם
בנק דיגיטלי המאפשר המרת מטבעות לפיאט והעברת כספים לכלל העולם
בנק דיגיטלי המאפשר המרת מטבעות לפיאט והעברת כספים לכלל העולם
(FREEPIK)
אפשרות להמרת מטבעות לפיאט כפי שמעולם לא הייתה
אחת הבעיות שמקשות על מחזיקי המטבעות היא שלא כל כך פשוט להמיר אותו לכסף מזומן. מאחר שהרוב המוחלט של הפעילות העסקית והצרכנית שלנו לא יכולה להתבצע באמצעות מטבעות, יש חשיבות גדולה להמרה מהירה ואמינה שהיא תנאי בסיסי לנזילות. אחרי הכל, אתם יכולים להיות מיליונרים ממטבעות, אבל בשביל ללכת למכולת עדיף שיהיו לכם כמה שקלים בארנק, או לפחות יתרה בחשבון הדולרים בבנק.
הבנק הוירטואלי החדש מספק מענה לכל אותם בעלי ארנקים דיגיטליים, כאשר אחת מתכונות המפתח של הבנק היא היכולת להמיר את מטבעות למטבע מסורתי, ולהיפך, בכמה הקשות בלבד. המשמעות היא שתוכלו לעבור בקלות בין מטבעות שונים, לנצל את התנודות בשוק ולבצע רכישות והשקעות במטבע המתאים לצרכים שלכם. עם אפשרויות תשלום מיידיות, אתם יכולים לבצע עסקאות במהירות ובקלות, ללא צורך לדאוג לעיכובים או לעמלות נוספות.
גם לבעלי עסקים, הבנק הדיגיטלי מציע מגוון כלים ותכונות עוצמתיות שנועדו להפוך את ניהול הכספים לקל יותר מאי פעם. עם היכולת להעביר כמויות גדולות של כסף באופן מיידי, אתם יכולים לנצל הזדמנויות השקעה חדשות, לבצע תשלומי שכר ולנהל את תזרים המזומנים בצורה יעילה יותר.ולהיות בטוחים שהעסקאות הפיננסיות שלכם מוגנות מפני הונאה ואיומי אבטחה אחרים.
עבור אנשים פרטיים, הבנק הדיגיטלי מציע את אותה רמת אבטחה וגמישות, עם הנוחות הנוספת של היכולת לנהל את הכספים שלכם מהמכשיר הנייד. בין אם אתם נוסעים לחו"ל, מבצעים רכישות מקוונות או פשוט מנהלים את ההוצאות היומיומיות - הבנק הדיגיטלי מקל על גישה לכספים ועל ביצוע תשלומים במהירות ובבטחה.
מדובר בפריצת דרך גדולה בעולם הפיננסים, אשר מציעה מגוון יתרונות שפשוט לא ניתן להשתוות לבנקאות מסורתית. עם היכולת לפתוח חשבון בנק באנגליה, להשתמש בכסף של מטבעות באופן מיידי וליהנות מהעברת סכומי כסף גדולים, הבנק הוירטואלי הוא הבחירה המושלמת לכל מי שרוצה להשתלט על הכספים שלו וליהנות מהשקט הנפשי שמגיע עם הידיעה שהכסף נמצא במקום בטוח.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות