סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

יוצרי תוכן – כך בינה מלאכותית יכולה לסייע לכם

אם יש מקצוע שמתפוצץ בשנים האחרונות, הרי זה המקצוע של יוצרי התוכן. כולם צריכים קופירייטינג, בין אם זה לרשתות החברתיות, לאתרים, לפרסומים שונים וגם למול הלקוחות. תוכן איכותי הוא דבר נחוץ, אך האם יש דרך לעשות אותו טוב יותר, מהיר יותר ולהישאר מקוריים? בהחלט כן, בכתבה זו נדבר על הבינה המלאכותית והתפקיד המשמעותי שהיא תופסת בעולמם של יוצרי התוכן המקצועיים.

כשהבינה המלאכותית שינתה את כללי המשחק
בתקופה האחרונה, בינה מלאכותית הפכה לחלק בלתי נפרד מתעשיות שונות, ויצירת תוכן אינה יוצאת דופן. היכולות של AI נמצאות כל הזמן במגמת התרחבות וכיום ישנם כלים רבי עוצמה שיכולים לייעל ולהעלות דרגה את התהליך היצירתי.
כשהבינה המלאכותית הופכת להיות השותף שלכם
כל יוצר ויוצרת תוכן יכולים למנף את היצירתיות שלהם בעזרת בינה מלאכותית. בין אם אתם מקצוענים ותיקים או יוצרים מתחילים, בינה מלאכותית משמשת כשותף יצירתי, היא מספקת תובנות חשובות, מייצרת רעיונות ואפילו מציעה שיפורים לתוכן שלכם.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של שילוב AI ביצירת תוכן הוא ההפחתה המשמעותית בזמני העבודה. תהליכים אוטומטיים, הצעות תוכן וכלי עריכה בזמן אמת מאפשרים ליוצרים לייצר תוכן באיכות גבוהה בזמן קצר יותר. יעילות חדשה זו לא רק מגבירה את הפרודוקטיביות אלא גם משפיעה ישירות על ההכנסה – עם היכולת ליצור יותר תוכן בפחות זמן, יוצרי תוכן יכולים לנצל הזדמנויות נוספות, מה שמוביל לגידול פוטנציאלי בהכנסה.
1 צפייה בגלריה
 כך בינה מלאכותית יכולה לסייע לכם
 כך בינה מלאכותית יכולה לסייע לכם
כך בינה מלאכותית יכולה לסייע לכם
(freepik)
איך זה קורה בפועל?
האם ידעתם שצ'אט GPT הוא מודל מתקדם של שפה שמסוגל להבין ולייצר תוכן בעברית? עליכם לתת לו הוראות מדויקות כדי שיוכל לתת לכם את התוכן לו אתם זקוקים והתוכן יהיה מקורי לחלוטין – כל שעליכם לעשות הוא לקרוא את החומר, לראות שאין בו טעויות (בכל זאת, גם בני אדם טועים) וליהנות מהפירות.
הנה דוגמה כיצד ניתן להפעיל את צ'אט GPT ביצירת תוכן: נניח שאתם אנשי תוכן שכותבים פוסטים לעסקים בפייסבוק ועליכם לייצר לאותם העסקים תוכן קבוע, קצר, ממוקד ומעניין ואתם לא מרגישים יצירתיים במיוחד באותו יום או שאתם פשוט רוצים לחסוך זמן. השלב הבא יהיה להיכנס לצ'אט, ולהקליד את ההוראות – כתוב ארבעה רעיונות לפוסטים עבור עסק שמוכר עוגות מהבית. מתוך הרעיונות תוכלו לפתח את הפוסטים המדוברים, וגם תוכלו לתת הוראה לצ'אט לכתוב לכם את הפוסטים בעצמו.
מוכנים לצאת לדרך? נסו את צ'אט GPT בעברית: https://www.chat-gpt-israel.com/
האם זהו תחליף ליוצרי התוכן?
עוד לא הגענו לזמנים בהם הבינה המלאכותית מחליפה את יוצרי התוכן, אולי לעולם לא נגיע אליהם, אך מדובר בכלי רב עוצמה, ממש כמו עוזר אישי בחינם. אתם כאחראים על התוכן צריכים לעבור אחרי הצ'אט, לבדוק את האמינות של מה שנכתב, לסגנן ולשנות מעט והרי לכם תוכן משובח, מקורי ובאפס מאמץ.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות