סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

לירון קטלן - בלי ניהול מוניטין בגוגל, תדמית העסק שלך עשויה לקרוס!

לירון קטלן, יזם דיגיטלי והבעלים של סוכנות הדיגיטל “ניהול מוניטין”, בעל שנים של ניסיון בעולמות הפרסום והשיווק באינטרנט מסביר את הסיבות שבגינן כל עסק, איש ציבור ואף אנשים פרטיים צריכים שירותי קידום מוניטין.

עסק צריך תמונה טובה בגוגל כי הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט וסביר להניח ש-99 אחוז מהלקוחות של העסק קודם כל מחפשים עליו ביקורות / חוות דעת / המלצות ורק לאחר מכן מבצעים את המשך תהליך המכירה, לכן תדמית בגוגל היא הדבר הכי חשוב היום לעסקים וחברות.
לירון קטלן בעלי חברת ניהול מוניטין מציין כי לכל העסקים חשוב שיהיה מוניטין טוב בגוגל, כי יש סיכוי גבוה יותר שלקוחות קיימים או פוטנציאליים יבטחו בהם יותר. אם יש להם מוניטין רע, הלקוחות נוטים פחות לקנות מהם או בכלל לפנות אליהם.
תמונת תדמית טובה בגוגל חשובה לעסק מכיוון שהיא יכולה לשמש לבניית מוניטין לטווח ארוך של החברה. זה יכול לשמש גם כדי לדכא אזכורים שליליים ולבסס מוניטין טוב יותר בעיניי הגולשים.
לרוב יש לכל עסק הזדמנות לבנות את המוניטין וגם לשפר את דירוג החיפוש לדברים חיוביים בלבד. הסיבה לכך היא שגוגל מציגה מידע ממגוון אתרים כאשר אנשים מחפשים מידע על העסק, מה שיעזור להם לדרג את עצמם מול מתחרים גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). זה יעזור להם לבסס מוניטין טוב ולמנוע אזכורים שליליים להופיע ב-SERPs.
2 צפייה בגלריה
 לירון קטלן
 לירון קטלן
ניהול מוניטין-לירון קטלן
(יח"צ)
תמיד להיות מוכנים ליום הדין
יום הדין בגוגל הוא יום שבו מתפרסמות בבת אחת כתבות שליליות. למשל, רופא שהטריד מינית, יזם נדל"ן נעצר, מנכ"ל שהואשם בעבירות מס ועוד..אנשי ציבור ועסקים שבוחרים לא לנהל את המוניטין שלהם בגוגל מסתכנים בכך שב"יום הדין" כל הכתבות הללו יתפסו את העמוד ה-1 בגוגל בלי שיש שום דבר חיובי במקומם. ניהול נכון מבעוד מועד עוד לפני שדברים כאלו שליליים יעלו זו השיטה הטובה ביותר להיות עם יד על הדופק, כי אם תנהלו את השם שלכם או של העסק שלכם בצורה חכמה ונכונה בגוגל, ביום הדין הדברים שיתפרסמו לא יהיו ראשונים ולפניהם הדברים הטובים יהיו, בכך יש מזעור משמעותי לנזק ולחשיפה בגוגל.
למה דווקא גוגל?
מנוע החיפוש גוגל הוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים והנפוצים ביותר בעולם. הוא משמש למגוון רחב של מטרות, כולל חיפוש מידע, קריאת חדשות, צפייה בסרטונים ועוד.
לגוגל יש מספר גורמי דירוג שונים שקובעים כמה גבוה או נמוך האתר שלך מדורג בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) של גוגל. אחד הגורמים החשובים ביותר שקובעים את הדירוג שלך ב-Google SERP הוא הנראות של האתר שלך. ניתן להגביר את הנראות על ידי הצגת תמונה ב-Google Images. אז מדוע דווקא גוגל? חיפוש בגוגל זה גם אחד המקומות הראשונים שאליהם ילכו לקוחות פוטנציאליים כאשר הם מחפשים את העסק או השירות שלך.
חשיבות התדמית האינטרנטית
גוגל הוא כלי רב עוצמה למיתוג ושיווק. עם זאת, באינטרנט אף עסק אינו חסין מפני אזכורים שליליים. חשוב לנקוט בצעדים לשיפור התדמית שלכם בגוגל ולהגן על המוניטין של החברה.
ניתן להגדיר ניהול מוניטין כתהליך של ניטור, ניהול ושיפור המוניטין המקוון שלך באמצעות שימוש בתוכן, פוסטים במדיה חברתית, תגובות, בלוגים וכו', כתבות יחסי ציבור ועוד שיטות רבות. ניקוי מוניטין הוא הסרה, החלפה או הדחקה אחורה של אזכורים שליליים באינטרנט שפוגעים במעמד העסק והתדמית שלו.
לירון קטלן ממשיך ומוסיף כי קמפיין ניהול מוניטין הוא תהליך של שליטה במה שאנשים אומרים עליך באינטרנט ויותר מזה, קוראים על העסק בגוגל. זה כולל הסרת אזכורים שליליים, הדחקה או החלפה של אזכורים שליליים באזכורים חיוביים או אם אין שלילי אז לוודא שיש אזכורים טובים באינטרנט שיתפסו נוכחות בגוגל. ניקוי מוניטין הוא תהליך של הסרת נתונים כוזבים מהמוניטין המקוון שלך כגון ביקורות מזויפות או מאמרים וכתבות עליך שאינם נכונים.
ניהול מוניטין הוא תהליך שניתן לעשות בעצמכם או על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה.
איך לבחור חברה לניהול מוניטין
לירון קטלן מסביר כי חברה לניהול מוניטין היא עסק המתמחה בניהול המוניטין המקוון של חברה או אדם פרטי. המטרה העיקרית של חברות מסוג זה היא לוודא שהמוניטין יהיה חיובי ככל האפשר ולדכא כל אזכור שלילי. ישנן חברות רבות שמציעות שירותים אלו ויכול להיות קשה לבחור לאיזה מהם ללכת. חשוב להקדיש זמן לחקור את חברת ניהול המוניטין שתבחר.
מה הופך חברה לניהול מוניטין לטובה? ישנם גורמים רבים שניתן לקחת בחשבון בעת בחירת חברה מוכרת. הדבר החשוב ביותר לכל עסק הוא איכות העבודה שהם מספקים כי זה יקבע אם ימשיכו להיות לו לקוחות או לא. חברה לניהול מוניטין טובה צריכה להיות בעלת ניסיון בתחום זה, להיות בעלת צוות שירות לקוחות מעולה, ולהיות מסוגלת להציע שירותים איכותיים במחיר סביר.האינטרנט הקל על אנשים למצוא מידע עליך ועל העסק שלך. זה יכול להיות גם דבר טוב וגם רע.
ישנם סוגים רבים ושונים של חברות לניהול מוניטין. חלקם מציעים שירותים כגון דיכוי אזכורים שליליים, בעוד שאחרים מתמקדים בניקוי ודיכוי ביקורות שליליות. חשוב לוודא שהחברה שתבחר היא בעלת מוניטין ובעלת רקורד טוב להשגת תוצאות בשטח.
2 צפייה בגלריה
לירון קטלן - ניהול מוניטין
לירון קטלן - ניהול מוניטין
לירון קטלן -איך לבחור חברה לניהול מוניטין
(יח"צ)
מה חברה לניהול מוניטין עושה בפועל?
חברה לניהול מוניטין מסייעת לקדם את המוניטין של חברה או יחיד על ידי מתן שירותים כגון ניטור מוניטין, טיפול במשברים מקוונים, מניעת שיימינג עסקי ותיקון מוניטין רע.
מוניטין טוב חשוב לכל עסק ובנייתו עשויה לקחת שנים. אבל זה יכול להיהרס תוך דקות ספורות, במיוחד בעולם הדיגיטלי של היום. חברת ניהול מוניטין טובה תעזור לך לעקוב אחר הנוכחות המקוונת שלך ולזהות היכן עליך לשפר את התדמית המקוונת שלך, כגון ברשתות חברתיות או באתרי ביקורות.
חברה לניהול מוניטין היא עסק המסייע לארגונים ויחידים להגן על התדמית הציבורית שלהם על ידי ניהול הנוכחות המקוונת שלהם. הם מספקים שירותים כגון ניטור נוכחות מקוונת של ארגון או אדם, זיהוי תחומי שיפור ותיקון נזקים שנגרמו מפוסטים שליליים ברשתות חברתיות ואתרי ביקורות.
החברות עושות זאת על ידי ניטור וניתוח הנוכחות המקוונת שלהם, תגובה לתוכן שלילי ויצירת תוכן חיובי כדי להתמודד עם זה.
קמפיין מוניטין טוב מתחיל באסטרטגיה לניהול המוניטין המקוון של אדם או חברה. זה כולל זיהוי ההיבטים השליליים של הנוכחות המקוונת שלהם ולאחר מכן התייחסות אסטרטגית לאותם היבטים עם תוכן חיובי שיהיה לו יותר טווח של “אור ירוק” מאשר תוכן שלילי הנקרא ה”אור האדום”.
חברות לניהול מוניטין נשכרות על ידי עסקים ואנשי ציבור שונים כדי לעזור להם לשמור על מוניטין טוב לאורך זמן.
אילו כישורים צריך עובד בחברת ניהול מוניטין? לירון קטלן מסביר:
הכישורים הדרושים כדי שמישהו יצליח בתפקיד זה הם:
  • כישורי תקשורת בינאישיים מעולים, יכולת ניהול ועמידה במצבי לחץ
  • יכולת מחקר מהיר והבנה בקידום אורגני בגוגל (SEO) - הבנה של אופטימיזציה למנועי חיפוש והשפעתה על התוצאות בגוגל.
  • כישורי כתיבה מצוינים
  • הכרת ערוצי מדיה חברתית שונים ומגוונים - שיווק במדיה חברתית: אדם זה צריך להיות מיומן בשימוש במדיה חברתית כדי לתקשר עם אנשים וליצור מודעות לגבי המותג. האדם צריך גם לדעת להשתמש במדיה החברתית ככלי לקמפיינים שיווקיים בצורה אורגנית או ממומנת.
  • קשרים עם עיתונאים וערוצי תקשורת שונים
  • הבנה ביצירת תוכן עם חשיבה מחוץ לקופסא (מאמרים, תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקות ועוד)
מנהל מוניטין הוא אחד שיש לו את הכישורים והידע לנהל ולהגן על המוניטין של ארגון. מנהלי המוניטין אחראים לוודא שהתדמית הציבורית של הלקוחות חיובית ושהם לא עושים טעויות שעלולות להכתים את תדמית החברה, תפקיד סופר מהותי וקריטי לכל עסק.
האקסטרה של חברת ניהול מוניטין של לירון קטלן
עולם הפרסום הדיגיטלי נכון להיום רווי במתחרים, לכן צריך למצא בידול. לכן, סוכנות הדיגיטל שלנו מבצעת שירותי דיגיטל מקיפים 360 מעלות בתחומי המוניטין לטובת שיפור תדמית בגוגל כולל הדחקת אזכורים שליליים מגוגל, בניית אתרים מעוצבים, קידום אתרים בגוגל, קידום ממומן בגוגל או פייסבוק, אוטומציה שיווקית, פיתוח צ'אט בוט ועוד.
במידת הרלוונטיות ניתן לשוחח איתנו בטלפון 073-7755336 בשעות הפעילות 10:00-21:00 או להפגש על קפה במשרדינו ברחוב החרושת 18 רמת השרון.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות