סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הטכנולוגיה שהכי חשוב להשקיע בה ב-2023 הצלת חיים!

היזם הישראלי אדם ביסמוט היה עד לטביעה בים והבין שיש לו את הכלים לפתח תוכנה שתוכל להתריע על המתרחש בים ולהציל חיי אדם. המערכת שבנה מיושמת כבר היום בארץ ובחו"ל ומונעת בפועל טביעות בחופי ישראל כמו תל-אביב ואשדוד. כעת, רגע לפני שהיא הופכת לסטנדרט בחופים ברחבי העולם, גם אתם מוזמנים להשקיע בטכנולוגיה המהפכנית של SightBit.

3 צפייה בגלריה
סככת מציל
סככת מציל
סככת מציל
(אדם ביסמוט )
כולנו אוהבים לבלות בחוף הים ולטבול במים הכחולים, אבל, לצערנו, הים יכול להפוך למלכודת מסוכנת תוך שניות וכניסה למים עלולה לעתים להסתיים באסון. על פי ארגון הבריאות העולמי, 372,000 איש טובעים מדי שנה ועל כל מקרה טביעה למוות, יש מאה מקרי "כמעט טביעה", המסתיימים בנזקים גופניים חמורים וארוכי טווח. עד כה, לא הצליח אף גורם לצמצם את כמות הטביעות בחופים מסביב לעולם באופן משמעותי, ובכל שנה מאות אלפי מתרחצים נוספים נהרגים.
גם בישראל, שבה יש שירותי הצלה בפריסה רחבה העושים עבודת קודש כדי למנוע טביעות ולסייע למי שנקלע לסכנה, מספר הטביעות רק עולה. לפי נתונים רשמיים שפורסמו על ידי מרכז המחקר והמידע של הכנסת, בין ינואר 2020 לסוף יולי 2021 טבעו למוות בישראל 51 בני אדם. רובם המוחלט טבעו בחופים לא מוכרזים או מחוץ לשעות הרחצה המוכרזות.
היזם הישראלי שמצא פתרון לבעיה שמטרידה את העולם
3 צפייה בגלריה
אדם ביסמוט
אדם ביסמוט
אדם ביסמוט
(אוסף אישי )
אדם ביסמוט היה בן 30 כשהיה עד למקרה טביעה. הוא החל לשאול את עצמו איך אפשר למנוע את מותם המיותר של אנשים שרק רצו ליהנות מטבילה וחיפש את הפתרון באמצעות טכנולוגיית עיבוד התמונה שאליהן נחשף במהלך הלימודים באוניברסיטת בן גוריון. החיפוש שלו הוביל אותו להקים את SightBit, וליצור פתרון טכנולוגי ייחודי ופורץ דרך המתבסס על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית. המערכת של SightBit מזהה מבעוד מועד מצבים מסכני חיים, מדווחת לגורמי ההצלה דרך מסך שליטה חכם ובו זמנית מתריעה במערכת הכריזה בחוף. בעתיד תפעיל המערכת גם רכיבי התראה והצלה בזמן אמת דוגמת רחפנים וסירות אוטונומיות.
חשוב להדגיש, שלא מדובר בתחליף לשירותי ההצלה הקיימים, אלא כלי עזר רב עוצמה עבורם. בעוד שהמציל פשוט אינו מסוגל להשגיח באופן אבסולוטי על מאות או אלפי מתרחצים ברצועת חוף שלמה, הראייה הממחושבת של SightBit תסייע לו "לראות" גם את מה שקשה יותר להבחין בו מסוכת המציל. התוכנה הופכת ליד ימינו של המציל וסורקת עבורו את החוף, מהר לאין שיעור מהעין האנושית.
כיצד פועלת הטכנולוגיה מצילת החיים של SightBit?
אחד היתרונות המשמעותיים במערכת SightBit הוא קלות ההטמעה שלה, אשר אינה דורשת הוספת חומרה חדשה או מכשור כלשהו לחופים. התוכנה נמצאת ב"ענן" וגם באופן מקומי לפי דרישת לקוח ומקבלת אליה מידע המצולם על ידי מצלמות רגילות לחלוטין שכבר פרוסות בחופים היא מנתחת את המידע בזמן אמת, ברמת דיוק של מצלמות בעלויות של מאות אלפי דולרים המוצבות בדרך כלל בגבולות מדינה. האלגוריתמים של SightBit יודעים "לקרוא" מכל מצלמת וידאו סטנדרטית את מצב המים ולזהות סכנות פוטנציאליות כגון כניסת מתרחצים לאזורים מסוכנים, מתרחצים שנקלעים לזרמי סחף, כלי שיט או גורמים מסכנים אחרים המתקרבים לתחום הרחצה וגורמים מסכנים נוספים.
3 צפייה בגלריה
Beach dashboard
Beach dashboard
Beach dashboard
(SightBit)
כך, בעלויות נמוכות, בזמן התקנה קצר ותוך שימוש במצלמות הקיימות בכל חוף, הטכנולוגיה של SightBit מנתחת לעומק כל רגע ורגע על חוף הים בזמן אמת, מזהה סכנות פוטנציאליות, מתריעה אודותיהן לשירותי ההצלה ומעלה בצורה חסרת תקדים את ביטחונם של הרוחצים.
עם התקנת המערכת, מובטחת לעיריות ולחופים רמת בטיחות חסרת תקדים לצד חיסכון משמעותי בעלויות ואפס סרבול בירוקרטי או תפעולי. כל חוף שתותקן בו מערכת SightBit יהפוך לבטיחותי ואטרקטיבי לאין שיעור הן למפעיליו והן לציבור המתרחצים.
הזדמנות להשקיע בטכנולוגיה שתשנה את עולמנו
היות ובמדובר בבעיה עולמית, שטרם נמצא לה מענה הולם, הפוטנציאל הכלכלי של SightBit הוא אדיר ומוערך בעשרות מיליארדי דולרים.
הרשות לחדשנות, משרד התקשורת וחממת InNegev, הפועלת בתחומי האגטק, פודטק, קלינטק ותעשייה 4.0, כבר השקיעו תקציבים בחברה וכעת עלה לאוויר קמפיין גיוס משקיעים, המאפשר גם לכם להצטרף להצלחה ולהשקיע במערכת מצילת חיים מוכחת שכבר מיושמת בארץ ובחו"ל.
השקעה ב - SightBit היא הזדמנות חסרת תקדים להצטרף למערך הצלת חיים: מערכת פעילה שנמצאת בצמיחה מתמדת, כבר מצילה חיים בפועל בחופי תל אביב, אשדוד, ונמצאת בשלבי סגירה אחרונים עם מספר מדינות נוספות בארה"ב ואוסטרליה, ועומדת להתרחב לחופים נוספים בישראל וברחבי העולם. יכולות "קריאת המים" של SightBit מספקות נתונים חשובים לחברת החשמל, למשרד הביטחון ולקק"ל ובעתיד הקרוב תעניק שירותים גם למתקני ביטחון, סירות ומתקני חופים אחרים.
ניתן להצטרף לגיוס דרך פלטפורמת Fundit ולהשקיע בחברה תמורת מניות המקנות זכאות לרווחים עתידיים.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על החברה והזדמנות ההשקעה?
השאירו פרטים עוד היום ותהנו מהטבה בלעדית של 10% הנחה על מחיר המניה למשך 10 ימים!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות