סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

ניקיון לאחר שיפוץ – מהי החשיבות והאתגרים כל הפרטים אודות חברת הניקיון אקסטרא קלין

מדי שנה עוברות אינספור דירות בישראל שיפוץ בהיקף זה או אחר, ולמרות המשאבים הרבים המופנים לתהליך השיפוץ בעלי דירות וקבלנים רבים נוטים להמעיט מערכו של תהליך הניקיון המקצועי הנדרש לאחר סיום העבודה. השקעה בשירות מקצועי של ניקיון אחרי שיפוץ היא בדרך כלל הדבר המתבקש והמשתלם ביותר לעשות.

מהי החשיבות של ניקיון מקצועי ויסודי לאחר שיפוץ הדירה? מהם האתגרים והמאפיינים הייחודיים של שיפוץ מסוג זה, המבדילים אותו מניקיונות מסוגים אחרים? כיצד מומלץ לעשות ניקיון מסוג זה בצורה נכונה? חברת אקסטרא קלין מתמחים בניקיון אחרי שיפוץ נפרט כאן את כל הפרטים ונחלוק אתכם הגולשים את הידע והמקצועי שרכשה החברה עם השנים.
קצת מידע על אקסטרא קלין:
חברה ישראלית הפועלת שנים רבות בתחום הפוליש וניקיון לאחר השיפוץ, החברה מתמקצעת במיוחד בניקיון של חומרי בניה עקשניים שנשארו לאחר השיפוץ על הרצפות והחיפויים בדירה וכן ניקוי הדירה בצורה כללית לדוגמא ניקוי כלים סניטרים, ארונות מטבח, דלתות, תריסים, חלונות ומסילות וכו'
2 צפייה בגלריה
ניקיון אחרי שיפוץ מקצועי - אקסטרא קלין
ניקיון אחרי שיפוץ מקצועי - אקסטרא קלין
ניקיון מקצועי לאחר שיפוץ - אקסטרא קלין
(AdobeStock)
חשיבותו של שירות ניקיון מקצועי לאחר שיפוץ:
שיפוץ בהיקף זה או אחר בדירה או בבית משאיר אחריו סימנים ו"שאריות" ייחודיות בהן איננו נפגשים במקרים אחרים. גם אחרי ביקור של כל המשפחה, הילדים והאורחים שבעולם, הסימנים והלכלוך שיישארו לא יתקרבו לאלו הנותרים לאחר שיפוץ ממוצע, גם כזה בהיקף מצומצם יחסית.
שיפוץ בדירה כולל בדרך כלל עבודות צבע, תיקונים בקירות, שיוף של משטחים שונים ומיני פעולות נוספות אשר יוצרות לכלוך מסוג מיוחד – לכלוך "עמוק" ועקשן ביותר אותו לא פשוט כלל להסיר לאחר מכן. הן כתמי צבע שעלולים להישאר על גבי משקופים, קירות, דלתות, חלונות, ארונות וכיוצ"ב והן סוגים שונים של אבק אשר נתפס בשטיחים, ריפודים, ברצפה ובמשטחים באופן כללי – כל אלו הן דוגמאות נפוצות אותן ניתן למצוא כמעט בכל שיפוץ, ואין דרך להימנע מכך. החשיבות הרבה של ניקיון מקצועי ויסודי אשר יתמודד בצורה טובה עם שאריות אלו נובעת מכך שבמידה ולא יטופלו כראוי, הן פשוט יישארו אצלנו בבית/דירה לתמיד. ממש אחרי השיפוץ, כאשר הכל עדיין טרי והדירה עדיין ריקה מרהיטים – זה הזמן המושלם והמתבקש לטפל בכך.
לכן קיימת חשיבות רבה ונחיצות של ממש לשירות ניקיון אחרי שיפוץ מקצועי – זהו ניקיון המצריך עבודה עם חומרי ניקוי וכלי ניקוי מסוימים ביותר, לא פשוט סמרטוט ואקונומיקה רגילים באמצעותם אנחנו שוטפים את הרצפה אחת לשבוע...
כיצד מומלץ לעשות זאת?
כאמור, ניקיון מקצועי לאחר שיפוץ מצריך חומרים, כלים, ידע וניסיון שלרובנו אין, מן הסתם. הדרך המתבקשת לעשות זאת היא הזמנת שירות ניקיון מקצועי, וכזה המתמחה בין היתר גם בניקיון אחרי שיפוץ. מספר חברות בישראל מתמחות בתחום זה (עבודות ניקיון מקצועיות באופן כללי וספציפית שירותי ניקיון לאחר שיפוץ ופוליש לרצפות), וההמלצה היא לבחור בחברה וותיקה, אמינה ומנוסה. את מידת הניסיון והאמינות של חברה שכזו ניתן ומומלץ לוודא בביקורות שמשאירים לקוחות מרוצים, לדוגמה בפלטפורמות כמו "גוגל ביזנס".
דוגמה טובה לחברה שכזו הפועלת בכל רחבי ישראל היא חברת "אקסטרא קלין", אחת הוותיקות והמנוסות ביותר בתחום, בהנהלת יוחנן שאלתיאל. כנסו לאתר החברה ולביקורות של לקוחות העבר בפלטפורמות השונות על מנת להיווכח בסוגי השירותים שהיא מציעה, וברמה המקצועית ומידת שביעות הרצון הקיימת בשוק משירותיה.
2 צפייה בגלריה
ניקיון לאחר שיפוץ- חברת הניקיון אקסטרא קלין
ניקיון לאחר שיפוץ- חברת הניקיון אקסטרא קלין
ניקיון לאחר שיפוץ- חברת הניקיון אקסטרא קלין
(AdobeStock)
מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ?
שירותי ניקיון מקצועיים, ביניהם גם שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מהסוג שמציעה "אקסטרא קלין", כוללים סוגים שונים של עבודות הרלבנטיות למצב הנוצר לרוב לאחר עבודות שיפוץ. למשל -
הסרה של כתמי צבע ממשטחים וממשקופים, דלתות, חלונות, ארונות וכו', ניקוי יסודי ומעמיק של שטיחים ומערכות ריפוד שונות, פינוי של פסולת בניין מהדירה ומסביבתה, חיטוי של משטחים סניטריים וחדרי אמבטיה ושירותים, פוליש להברקת מרצפות ומשטחי שיש, ליטוש של פאנלים, שאיבת אבק מכל פריט אפשרי ועוד.
כאמור, כל שיפוץ וכל דירה והלכלוך הייחודי שנוצר בתהליך. הניקיון המקצועי והאיכותי ביותר מצריך התאמה של העבודה לאותו מקום ומקרה ספציפי. את זה אמורה לעשות עבורכם חברת הניקיון המקצועית, כהכנה לעבודת הניקיון.
צרו קשר לקבלת פרטים נוספים, התאמה של העבודה הנדרשת וקבלת הצעת מחיר מפורטת.
גלשו לאתר הרשמי של חברת אקסטרא קלין - אתר הבית
מספר טלפון לבירורים והזמנות: 050-5358473

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות