סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

דיגיטל בוסט – קניית עוקבים באינסטגרם – מתי, איך ולמה?

במאמר זה מידע על קניית עוקבים באינסטגרם – איך עושים זאת נכון, מתי כדאי לקנות עוקבים ומה זה נותן לי?

קניית עוקבים באינסטגרם – בשביל מה בכלל צריך את זה?
כולם כבר יודעים - רשתות חברתיות הן כיום הדרך הטובה ביותר להשיג פרסום אפקטיבי, פרסום שיכול להוביל את הלקוחות המדויקים ביותר עבורך היישר לעסק שלך, פרסום שעובד! האלגוריתמים של הרשתות החברתיות כל כך מפותחים כיום שהם מאפשרים לך להגיע ישירות לאנשים שאתה יכול לעזור להם ברמת דיוק פנומנלית, על ידי פרסומים ממומנים אתה יכול להגיע לאנשים שמחפשים בדיוק את מה שאתה מוכר או את השירות שאתה מציע. יחד עם זאת, אם אין לך בסיס איתן של קהל לקוחות יהיה לך קשה להניע את המכונה הזאת והעסק שלך יישאר מאחור עם אותו מספר עוקבים וגרוע מכך עם בדיוק אותם לקוחות ותו לא. כדי להגיע למצב שבו לקוחות פוטנציאלים סוגרים איתך עסקה יש צורך במיטוב של השיווק וזאת עושים על ידי קניית עוקבים.
אחת הדרכים לשבור את החומה הזו אשר מונעת מלקוחות להתרשם מהעסק שלך ולתת בו אמון הוא הכלי של העוקבים. זהו הרי לא סוד, לאנשים ישנה נטייה לעקוב אך ורק אחרי מי שיש לו בלאו הכי הרבה עוקבים, לעשות לייק לפוסט שגם ככה קיבל הרבה לייקים, ולצפות בסרטונים שיש להם הרבה צפיות, שכן אם אין להם צפיות רבות אז למה שיבזבזו עליהם את הזמן. קצב החיים המהיר לא נותן מנוח לאנשים והם תמיד יעדיפו לקבל את האישור מהחברה שאכן הם עוקבים אחרי האדם הנכון, הדף הנכון ועושים לייק לפוסט הנכון – כן, רוב בני האדם רוצים שדעתם תהיה פופולרית והעסק ממנו הם מקבלים שירות יהיה עסק פופולרי ולא פחות מכך מוכר.
2 צפייה בגלריה
דיגיטל בוסט – קניית עוקבים באינסטגרם
דיגיטל בוסט – קניית עוקבים באינסטגרם
דיגיטל בוסט – קניית עוקבים באינסטגרם
(Shutterstock)
אם העסק שלך הוא חדש ואתה בונה אותו אט אט, אתה ודאי לא מצפה שבין לילה יהיו לך עשרות לקוחות, אולם, אם העסק שלך כבר לא חדש ובכל זאת רק לאחרונה התחלת להשקיע בו בכל המדיות הדיגיטליות, יתכן מאוד שתצטרך לעשות עבודת שיווק מאסיבית בכדי שהעסק הדיגיטלי שלך יהיה שיקוף הולם למה שמתרחש במציאות. כמובן שאתה יכול להתקשר לכל אדם שקיבל ממך שירות אי פעם ולבקש ממנו לתת לייק, לעקוב וכו', אך זו דרך מסורבלת ומעט מעיקה בלשון המעטה, לכן דרך טובה לפתור זאת היא על ידי קניית עוקבים באינסטגרם.
מהי קניית עוקבים באינסטגרם?
זה אולי נשמע כמשהו שלא יועיל לך, הלוא, אם יהיו לך מאות או אפילו אלפי עוקבים באינסטגרם שאינם מתעניינים באמת במרכולתך, מה זה יעזור לך? הרי הם לא באמת יהיו לקוחות ואין לך מה לעשות עם אותם אלפי עוקבים – יתכן שזה באמת נכון, יתכן ש 99% מהעוקבים שלך יהיו אנשים שכלל לא מתעניינים במה שיש לך להציע ובמה שאתה מוכר או השירות אותו אתה מציע, אך בעזרת קניית עוקבים ושילוב של פרסום תוכל להגיע אל אותם אילו אשר כן מתעניינים וכאשר הם יראו שיש לך מאות או אלפי עוקבים, סיכוי גבוה מאוד שהם גם יבחרו לעקוב אחריך ואף להשתמש בשירותיך בהמשך.
באיזה שלב כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם?
בכדי לדעת בדיוק אם עליך לקנות עוקבים, כמה עוקבים עליך לקנות ומה העיתוי הנכון עבורך לעשות זאת, מוטב להתייעץ עם אנשי שיווק דיגיטליים אשר מתמחים בקניית עוקבים ושיווק דיגיטלי כמו חברת דיגיטל בוסט לדוגמה. חברת דיגיטל בוסט מאפשרת רכישה של עוקבים במספר מדיות חברתיות ובחבילות בגדלים שונים שנועדו לעסקים שונים. ניתן דוגמה אחת כדי שתוכל להבין מדוע התשובה לשאלה זו היא לא גורפת:
עמית הוא מאמן כושר שפתח סטודיו חדש בעיר מגוריו, מכיוון שעמית מאמן כבר שנים אימונים פרטיים, יש לו קהל לקוחות נאמן וקבוע, אך מאז שעבר לסטודיו עליו להגיע ללקוחות נוספים וחדשים בכדי למלא את הקבוצות. תחילה עמית שיווק את הסטודיו החדש שלו בפייסבוק ובאינסטגרם בשיווק אורגני, לאחר מכן יצר שיווק ממומן, אך כמעט ואף לקוח חדש לא הגיע אליו, מדוע? כמובן שהסיבה אינה קשורה לכישוריו של עמית, אלא קשורה בקשר ישיר לנראות של הדף העסקי שלו באינסטגרם ובפייסבוק. הוא יכול להעלות עשרות תמונות מהסטודיו החדש, אך כל עוד מספר העוקבים בדף העסקי שלו בין אם בפייסבוק ובין אם באינסטגרם הוא נמוך, רוב הסיכויים שהלקוחות הפוטנציאלים יעדיפו לבחור בסטודיו אחר ופופולרי יותר.
2 צפייה בגלריה
מהי קניית עוקבים באינסטגרם?
מהי קניית עוקבים באינסטגרם?
מהי קניית עוקבים באינסטגרם?
(Shutterstock)
הדרך של עמית לצאת מכך הייתה על ידי קניית עוקבים באינסטגרם, הדרך הנכונה לעשות זאת הייתה לקנות מידי שבוע מספר סביר של עוקבים וכך לא להעמיס, אט אט בתוך חודש נוספו לעמית עוקבים שהוא רכש ולצד אלו עוקבים שהם לקוחות פוטנציאלים. עבודת השיווק הייתה מאוד נכונה וממוקדת ולכן תוך זמן מאוד קצר הוא הגיע לתוצאות וליעדים שהוא הציב לעצמו וקבוצות האימון שלו התמלאו לחלוטין. בדיוק הזמן "להוריד את הרגל מהגז" ולהמשיך עבודה שיווקית יותר מתונה ללא קניית עוקבים. בין שירותינו: קניית עוקבים, קניית עוקבים ישראליים באינסטגרם, קניית עוקבים באינסטגרם, קניית עוקבים לאינסטגרם, קניית עוקבים באינסטגרם מישראל, קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם, איך משיגים עוקבים.
לסיכום נאמר: קניית עוקבים באינסטגרם היא חלק מעבודה שיווקית אשר יש לעשות כאשר מקימים אתר או דף עסקי באינסטגרם, פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת. ככל שהעסק גדול יותר כך יש צורך ברכישה של יותר עוקבים, ככל שהעסק גדול יותר כך כדאי לקנות חבילת עוקבים רחבה יותר. בכל מקרה, בין אם העסק גדול או קטן, לא מומלץ לעשות את הרכישה בבת אחת, אלא לעשות זאת בדרך שתשתלב באופן טבעי עם עוקבים אורגניים אשר מגיעים בעקבות התעניינות טבעית בעסק שלכם אל הדף שלכם.

דיגיטל בוסט DigitalBoost
דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703
טלפון: 03-518-4300
digitalboost.co.il

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות