סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

חברת קסם הדברות המובילה בתחום ההדברות בארץ

מחפשים חברת הדברות שתעשה לכם את העבודה? הדברה היא מקצוע מאוד מיוחד אשר דורש אנשי מקצוע מובחרים.

על מנת שתוכלו למצוא את בעל המקצוע המתאים אתם צריכים לברר מספר פרטים אותם נציין בהמשך. יש סוגים שונים של הדברות. לרוב מדובר על הדברה ירוקה מול הדברה כימית. שיטת העבודה של הדברה משתנה בהתאם לסוג המזיק אותו נרצה להרחיק מהמבנה שלנו.
1 צפייה בגלריה
הדברה
הדברה
הדברה
(freepik)
איך עובד תהליך הדברה?
תהליך הדברה עובד בצורה בה בראש ובראשונה בעל המקצוע מגיע אליכם על מנת לראות את היקף הנזק. צריך לוודא אם מדובר על הדברה חיצונית או פנימית או גם וגם. יש יחס שונה בין הדברה חיצונית אשר היא מחוץ לכותלי הבית ובהתאם להדברה פנימית בתוך הבית. על בעל המקצוע לזהות את המין המדויק של המזיק, לא מספיק לדעת שמדובר על זבוב, אלא לדעת איזה זן זה ומהן ההשלכות של אותו מזיק. לאחר מכן, יש לוודא אם יש מקום דגירה. ברגע בו יש לנו את כל האינפורמציה, ידע בעל המקצוע עם איזה חומרים כדאי לו להשתמש בשביל להרחיק את המזיק. תהליך ההדברה מתבצע באופן מוקפד וממוגן כאשר אין בקרבת מקום אף אדם. 6 שעות לאחר סוף ההדברה ניתן יהיה להגיע למקום, במקרה הזה בעל המקצוע צריך לחזור ולוודא שאכן כל המזיקים לא נמצאים כבר.
הדברה כימית מול הדברה ירוקה
הדברה כימית מתבצעת באופן בו בעל המקצוע משתמש בחומרים כימיים אשר בדרך כלל, רק בעל רישיון להדברה ראשי לרכוש את המוצרים האלה. מדובר על הדברה אשר נחשבת להדברה יותר אגרסיבית והיא תקפה לטווח הארוך. עם זאת, כאשר שוהים ילדים בקרבת מקום או שאין אפשרות לפנות את מי שמתגורר או עובד במקום לטווח ארוך יחסית, זה עלול להיות מסוכן.
מצד שני, הדברה ירוקה הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות. יש מודעות היום לנזקים הסביבתיים של שימוש בהדברה כימית ולכן, יש לכם את האפשרות לבחור בין שני סוגי הדברות אלו. הדברה ירוקה היא אלטרנטיבה להדברה כימית, הדברה אורגנית אשר מבוססת על תחליפים להרחקת מזיקים. יש מגוון רחב של סוגי הדברות אלו, לעיתים באמצעות הדברה אלקטרונית בה יש צלילים גבוהים אשר אדם לא יכול לשמוע, אבל בעלי חיים סובלים מהם ובכך מתרחקים. או באמצעות פיתיונות, צמחייה שאוכלת את המזיקים, תבלינים טבעיים ואפילו חיות טורפות (טורפות מזיקים, אל תדאגו).
היתרון הגדול של הדברה ירוקה היא שאנחנו מקבלים תוצאה לא פחות טובה מאשר הדברה כימית, לא גורמים נזק לסביבה וגם יכולים לעיתים לעשות את זה באופן טבעי. לא משנה אם בחרתם בהדברה כימית או ביולוגית, עליכם לדעת שכנראה אופן ההתנהלות שלכם הוא מה שגרם למזיקים להגיע. הדרך הנכונה להמשיך לאחר ההדברה היא על ידי שינוי התנהלות ושמירה על היגיינה גבוהה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות