סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מה הסימנים שיש לכם יונים במרפסת?

יונים הן אחת הצרות הכי גדולות במעטפת של בתים ולצערנו, רבים מאיתנו לא תמיד שמים לב להגעתן בשלבים הראשוניים ואז אנו מגלים כי יש באדן החלון או על הגג קן עם ביצים או גוזלים. כשזה קורה, כבר דיי מאוחר להרחיק את היונים ויש להמתין עד שהגוזלים יתעופפו מהקן. בתיאוריה המחשבה על קן עם גוזלים ויונה שמאכילה אותם מעת לעת זה דבר יפה, בפועל, מדובר בקן שמייצר המון מזיקים, המון מחלות ויש בו תולעים שאותם אוספת היונה על מנת להאכיל את הגוזלים. במאמר הבא נסביר מהם הסימנים שיש לכם יונים במרפסת, עוד לפני שיש קן קיים.

הסימנים ליונים במרפסת
יש שלושה סימנים מובהקים לכך שיש לכם יונים במרפסת:
  • זרדים ומקלות זרדים ומקלות הם סימן מובהק לכך שיש יונה שמתחילה ליצור לכם קן באיזה שהוא כוך במרפסת שלכם. זהו מצב שבו אתם חייבים לאתר את המיקום לפני שיתחילו להגיע גוזלים אל המקום. המטרה היא להעביר את הקן שלמותו למקום אחר לפני הטלת הביצים.
  • לשלשת – יונים מייצרות לשלשלת בכל מקום שבו הן נמצאות באופן קבוע. אם מצאתם סימני לשלשת מועטים, זה סימן מובהק שיש יונה שמגיעה אליכם באופן קבוע. אין לחכות להצטברות לשלשלת או לחשוב שזהו סימן שהיא הייתה כאן באופן חד פעמי. ברגע שהיא פלטה אצלכם במרפסת את התוצרת שלה, מבחינתה היא סימנה את המקום. את הלשלשת יש לנקות ולחטא את המקום. יש לעשות זאת רק עם כפפות
  • מספר יונים במרפסת ולא אחת – אם כמות הלשלשת שאתם רואים במרפסת גדולה מאוד, סביר להניח שאין יונה אחת שמגיעה אליכם, אלא מספר יונים. פה יש להבין כי היונים פתחו אצלכם בית מלון שהן נהנות לשהות בו לצמיתות. זהו מצב שבו אתם חייבים הרחקת יונים ויפה שעה אחת קודם.
1 צפייה בגלריה
מה הסימנים שיש לכם יונים במרפסת?
מה הסימנים שיש לכם יונים במרפסת?
מה הסימנים שיש לכם יונים במרפסת?
(Freepik)
למי פונים כדי להרחיק יונים?
הרחקת יונים הוא עניין למקצוענים. אנשים רבים מכירים מספר שיטות להרחקה, אך הם אינם יודעים איך לבצע התאמה נכונה שלהם למקום שבו נמצאות היונים. הדרך הכי נכונה להיפטר מהיונים היא באמצעות הרחקת יונים בשיטות מתקדמות שאותן תמצאו רק אצל מרחיק מקצועי.
מה עושים בהרחקת יונים מקצועית?
איך להרחיק יונים באופן מקצועי? כבר כאשר אתם מזהים אחד מהסימנים שהזכרנו קודם, יש להתקשר לחברה שנותנת שירותי הרחקת יונים והדברה. המרחיק שיגיע אליכם יסרוק תחילה את מעטפת הבית ויאתר את הסימנים. לאחר מכן, הוא יתאים עבורכם את שיטות ההרחקה המתאימות בניהן: רשת יונים למסתור הכביסה, דוקרנים, קפיץ וכדומה. כל שיטה מתאימה למיקום אחר. דיוק בהתאמת השיטות, יביא להרחקת היונים לצמיתות.
כמה שירות כזה יעלה לכם?
כמה עולה להרחיק יונים? עלות השירות נקבעת לפי כמות המוקדים שיש לטפל בהם וכמות הפריטים שיש להשתמש בהם. את אביזרי ההרחקה מתמחרים בדרך כלל לפי מטר רץ.
המאמר באדיבות אביב אבי מחברת סטופ יונים
טלפון: 053-3525-198

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות