סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הובלות ASK5 – המיזם שיעזור לכם להשוות מחיר הובלה

מדי חודש מתבצעות בישראל אלפי הובלות מסוגים שונים ואף על פי שזה באחד השירותים המבוקשים ולמרות החשיבות של בחירת מובילים מומלצים ומקצועיים, מדובר באחד הענפים הפחות מפוקחים שמרבית האחריות על בדיקת השירות, המקצועיות של המוביל והעלויות, מוטלת על הצרכן.

לאור זאת אין זה פלא שהזמנת חברת הובלה מקצועית ואמינה במחיר הוגן היא לא עניין של מה בכך. חשבתם כמה נוח היה לו היתה לכם אפשרות להשוות חברות הובלה מתאימות באזור המגורים שלכם בתוך דקות ולהזמין את אותה הובלה בפחות כסף? מהיום זה אפשרי בהחלט הכירו את ASK5 שרוצה להפוך לכם את ההובלה להרבה יותר קלה וחסכונית.
האתר הובלות ask5 בא לשנות את התמונה ולהפוך את הזמנת שירותי ההובלה בישראל לעניין פשוט ומהיר שבמסגרתו אתם יכולים להשוות מובילים מומלצים בפלטפורמה חדשנית שחוסכת לכם זמן וכסף בחינם ובלי שום סיכון מבחינתכם. מעבר לכך האתר מרכז מגוון שירותים שיכולים לסייע לכם במעבר דירה כמו שירותי אריזה או אחסנה והכל לצד מאגר מידע מקצועי מרשים שיסייע לכם לעבור דירה כמו מקצוענים.
2 צפייה בגלריה
הובלות ASK5 – המיזם שיעזור לכם להשוות מחיר הובלה
הובלות ASK5 – המיזם שיעזור לכם להשוות מחיר הובלה
הובלות ASK5 – המיזם שיעזור לכם להשוות מחיר הובלה
(adobe)
איך האתר ASK5 משווה שירותי הובלה?
בכל הזמנת הובלה צריך להתייחס לפחות לשני אלמנטים מרכזיים. מצד אחד אנו חייבים לוודא שמדובר במובילים מומלצים ואמינים ומצד שני אנו רוצים לשלם את המחיר הזול ביותר שאפשר.
בעוד שרבים סבורים שיש סתירה בין שני העקרונות האלה, אם מכירים מעט את ענף ההובלה מבינים שבאמצעות נקיטת צעדים פשוטים ניתן וצריך לשלב את שני העקרונות באופן חכם וזה בדיוק מה שהאתר ASK5 יאפשר לכם לעשות בתוך דקות.
באמצעות מילוי טופס פשוט באתר או על ידי התקשרות אל מרכז ההזמנות, תוכלו לקבל בין 3 לעד 5 הצעות מחיר של מובילים מומלצים שעונים למספר קריטריונים שהופכים את ההצעות שלהן למתאימות במיוחד עבורכם.
הצעות אמיתיות של מובילים זמינים
כמעט כל מי שניסה להזמין הובלה בעבר בוודאי שמע שהמובילים שהוא פנה אליהם אינם פנויים להובלה בתאריך הנדרש או בשעה המועדפת.
באתר ASK5 אתם מקבלים הצעות מחיר אמיתיות של מובילים שפנויים להובלה בדיוק מתי שנוח לכם, מה שהופך את כל ההצעות לרלוונטיות במיוחד.
התמקדות בהובלות באזור שלכם
אחת הדרכים המומלצות לחסוך בהובלה בלי לפגום באיכות המובילים והשירות שאתם מקבלים היא להזמין חברת הובלה מקומית.
הסיבה היא שחלק ניכר מהתמחור של השירות מושפע ממרחקי נסיעה של המובילים ואם ניתן לקצר את המרחקים האלה, יש גם סבירות גבוהה שהמוביל יוכל לתמחר את העלויות באופן הרבה יותר משתלם.
לדוגמה, אם אתם צריכים הובלה בראשון לציון, אין סיבה שתחפשו מובילים בפתח תקווה שעשויים לבלות הרבה זמן בעומסי התנועה בדרך אליכם. במקרה כזה מובילים מראשון לציון יכולים להגיע אליכם במהירות ולתמחר את השירות באופן הרבה יותר כדאי עבורכם וכל זה מבלי לפגוע במקצועיות או השירות שאתם מקבלים וההיפך הוא הנכון מכיוון שחברת הובלה מקומית יכולה להגיע אליכם עוד לפני ההובלה לצורך הצעת מחיר בדירה שלכם ואף לספק לכם קרטונים לאריזה בקלות ובאופן הרבה יותר גמיש.
עם מאות מובילים וחברות הובלה שרשומות באתר, ASK5 מסייע לכם לקבל הצעות מחיר של מובילים שקרובים אליכם מבחינה גיאוגרפית ואינם צריכים לנסוע מרחקים ולבזבז זמן ודלק כדי להוביל עבורכם.
אחד החידושים המעניינים שהאתר מציג הוא היכולת לקבל הצעות של מובילים על הדרך, משמע כאלה שנמצאים באותו היום באזור שלכם וכבר מבצעים הובלה ליעד המבוקש. במצב כזה האפשרות לצרף אתכם להובלה קיימת מסייע להוזיל את העלויות במאות שקלים ויותר.
2 צפייה בגלריה
התאמה של המובילים לשירות
התאמה של המובילים לשירות
התאמה של המובילים לשירות
(adobe)
התאמה של המובילים לשירות
הובלת דירה אינה דומה להובלת מקרר מכיוון שמוביל עם טנדר שיכול להוביל מקרר אינו בהכרח יכול להוביל דירה שלמה ומצד שני מי שנעזר בצוות של 4 מובילים או יותר ומשאית גדולה, בוודאי יהיה יקר יותר ממוביל עם טנדר כאשר מדובר בהובלה קטנה.
ASK5 מאפשר לכם לקבל הצעות מחיר רק ממי שמתאים לסוג השירות שאתם צריכים וכך לחסוך בעלויות. צריכים להוביל מקרר או רהיטים בלבד? הצעות המחיר שתשוו יהיו של מובילים קטנים שמתאימים להובלות קטנות ומבצעים את השינוע באמצעות טנדר ולעתים קרובות גם בעצמם כך שהתמחור שלהם יהיה הזול ביותר שניתן לקבל. מצד שני אם אתם צריכים להוביל דירה, תקבלו הצעות של מובילי דירות מנוסים עם מספיק סבלים ורכב מתאים.
יתירה מכך תוכלו להשוות גם הצעות של שירותים תומכים בהובלה ובכלל זה אחסון תכולה, שירותי אריזה והובלות מנוף.
אותה הובלה בפחות כסף
היכולת לקבל הצעות מחיר שמותאמות לכם באופן המירבי וממי שעשוי לתמחר את השירות במחירים זולים יותר היא רק חלק מהמנגנון באתר 5ASK כשמעבר לכך כל מוביל או חברת הובלה שניגשים להציע לכם את שירותיהם מבינים היטב שהם נמצאים במכרז שבו אתם משווים מספר הצעות ושתבחרו במי שיספק לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם. לכן כל הצעות המחיר שמתקבלות תחרותיות מאוד ונועדו להביס את ההצעות האחרות שמתקבלות ממובילים אחרים.
בדרך הזאת אתם יכולים להשוות הצעות מותאמות אך גם זולות באופן ניכר, לבחור במי שתמחר לכם את השירות באופן המשתלם ביותר ולהזמין את אותה הובלה במחיר יותר זול.
כמה תעלה לכם הובלה?
המחיר של הובלה מאוד משתנה ותלוי במגוון רחב של גורמים, כמו סוג הובלה, טווחי נסיעה, עונתיות, שימוש במנוף או שירותי אריזה ואפילו תמחור שונה של אותו שירות על ידי מובילים שונים שחלקם יכולים להיות עמוסים ולהעלות את המחירים בעוד שחלקם יהיו פנויים ויסכימו להוביל גם בפחות כסף. ניתן ומומלץ לקבל הערכה באמצעות מחירון הובלות שמתפרסם באתר ושיכול לספק לכם פרספקטיבה על העלויות הצפויות אך יחד עם זאת חשוב לזכור שהאמצעי הטוב ביותר כדי להבין מה עלות הובלה הוא באמצעות השוואת הצעות מחיר חכמה שמתמקדת במי שפנוי, מתאים ויכול להוזיל לכם את המחיר גם בלי לפגום באיכות השירות שאתם מקבלים.
זה בדיוק מה שהאתר 5ASK מסייע לכם לעשות בתוך דקות ולגמרי בחינם. כל מה שעליכם לעשות כדי להתחיל ולהשוות הובלות הוא למלא את הפרטים בטופס באתר או פשוט לחייג אל מוקד שירות הלקוחות בטלפון 053-9426438.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות