סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

החברה ששינתה את חוקי המשחק במשיכת כספים מהקרנות הפנסיוניות - קבוצת דיגיטל פיננסים

אזרחים רבים החיים במדינת ישראל אינם מודעים לכך שהם יכולים לקבל את הכספים שלהם. קבוצת דיגיטל פיננסים נמצאת כאן כדי להשיב את הכספים במהירות ובקלות.

לכל אחד מאתנו יש קרן פנסיה או כמה קרנות פנסיוניות שנועדו להבטיח את עתידנו הכלכלי כאשר לא נוכל לעבוד יותר או במצב שבו נזדקק לכסף מסיבה זו או אחרת. הדעה הרווחת בקרב אנשים רבים היא שניתן למשוך את הכספים רק כאשר מתפטרים ומחליפים עבודה. עם זאת, ניתן לקבל את הכספים הרבה יותר מוקדם ממה שאנחנו חושבים.
הנה מה שהמעסיק שלכם לא רוצה שתדעו
רבים לא מודעים לחוק לגבי קבלת הכספים מהמעסיק, והוא אומר כי כל אדם העובד כשכיר במדינת ישראל רשאי לקבל ממעסיקו פיצויים ותגמולים בתום חצי שנה מיום תחילת עבודתו. ניתן גם לקבל את הפיצויים גם כאשר נפתחה למעסיק קרן פנסיה פעילה במקום עבודה, והוא מעביר את הפנסיה הזו למקום עבודתו החדש. במקרה זה המעסיק חייב להפריש את כספי הפנסיה באופן רטרואקטיבי בתוך 3 חודשים – החל מהחודש שבו מתחיל העובד את עבודתו בחברה. נוסף על כך, ככל שהשכיר מחליף יותר מקומות עבודה, כן גובר הסיכוי שיש לו יותר כספים שמגיעים לו והוא לא תמיד מודע לכך.
מקבלים כספים כשאנו זקוקים לכך יותר מכל
ישראלים רבים שקועים בחובות בגין כספים שמגיעים להם והם לא קיבלו אותם בזמן. הם לא תמיד יודעים שבמקום לקחת הלוואה, להתחיל להסתבך בחובות נוספים ולחשוב מאיפה לקבל את הכסף, יש כסף ששוכב לו שם, מחכה לרגע שבו הם ידרשו אותו. לפעמים מדובר באלפי שקלים שמגיעים לשכיר והוא אינו יודע על כך דבר. בזכות חברה מקצועית המציעה את כל השירות הדרוש, ניתן לקבל את הכספים האלה ולהתחיל ליהנות מהחיים. כי אם אתם מגלים מכרה זהב של ממש של כספים שהיו שם כל הזמן, השמים הם הגבול. אפשר לסגור חובות, לטוס לטיול חלומי בחו"ל, לקנות רכב ועוד.
1 צפייה בגלריה
קבוצת דיגיטל פיננסים
קבוצת דיגיטל פיננסים
קבוצת דיגיטל פיננסים
(יח"צ)
משיגים את הכספים בעזרת אנשי מקצוע
מהיום גם אתם יכולים לקבל את הכספים שלכם בעזרת ליווי מקצועי נכון. קבוצת דיגיטל פיננסים שמה לה למטרה להשיג את הכספים עבור כל לקוח שפונה אליה. הקבוצה פועלת ברישיון משרד האוצר, והיא גם פועלת בתור מייצגת מורשית של ביטוח לאומי ומס הכנסה בשיתוף סוכנים פנסיוניים, עורכי דין ורואי חשבון מהבכירים ביותר שניתן למצוא במשק הישראלי. מטרתה העיקרית של החברה היא להעלות את המודעות של האזרחים לזכויותיהם ולהלחם למען הזכויות האלה עבור כל אחד. הקבוצה עובדת עם כל החברות הקיימות בשוק ויש לה הסכמי עבודה מולם. הצוות של הקבוצה מכיר את כל המעורבים בדבר – רפרנטיות תפעול, מנהלי מחוז של חברות הביטוח ועוד. הקבוצה גם שולטת בנהלי העבודה והקריטריונים שיש לעמוד בהם, והיא מסייעת לכל לקוח לזרז את הדברים ולקדם תהליכים כדי לקבל את הכספים בקלות ובמהירות.
אז איך אפשר בעצם לקבל את הכספים?
כאמור, לפי החוק ניתן למשוך כספים ממעסיקים קודמים בתנאי שהעובד עבד אצל המעסיק במשך חצי שנה ויותר. והכוונה היא לכספים כמו ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, קופות גמל וכדומה. קבוצת דיגיטל פיננסים פועלת במטרה לאתר את הכספים מבלי להשקיע מאמץ רב. אחרי הכול, היום חברות הביטוח גובות דמי ניהול גבוהים מאוד על כספים "רדומים" שהשכיר אינו דורש אותם או אינו מבצע מעקב עליהם.
אם גם אתם רוצים לקבל את הכספים שלכם בחזרה, זה הזמן הטוב ביותר לפנות לקבוצת דיגיטל פיננסים. בתחילת התהליך הצוות מבצע שיחה עם המנהל האמון על תיק מימוש זכויות וזאת במטרה להתאים את הפעולה עבור הלקוח. האם מדובר במשיכת כספים? הלוואה מטעם קרן הפנסיה? קיזוז ממס? הטיפול בתיק הלקוח מהיר ביותר. למעשה, הלקוח מקבל את הכסף שלו בתקופה של עד 30 ימי עסקים היישר לחשבון, מבלי להתעסק במסמכים ביורוקרטיים. כי בקבוצת דיגיטל פיננסים מלווים את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו.
אז מה עושים כדי לקבל את הכספים, אתם שואלים? הכול מתבצע בתהליך קצר ומקצועי מאוד?
1. ממלאים שאלון קצר – השאלון כולל 3 שאלות בלבד.
2. משאירים פרטים – נציג מקצועי של החברה חוזר אליכם כדי להעניק לכם הסבר מלא על הזכויות המגיעות לכם.
3. בוחרים את המסלול שלכם – מבצעים בדיקה מקיפה של המסלולים המגיעים לכם ובוחרים את המסלול הטוב ביותר עבורכם.
4. מפקידים את הכספים לחשבון – הפקדה ישירה לחשבון ללא צורך במילוי טפסים או בעניינים ביורוקרטיים.
רוצים לדעת פרטים נוספים? פנו עכשיו:

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות