סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

עוצמה ניקיון ואחזקות

בזמן שכל העולם דוהר קדימה להייטק, מה קורה למקצועות הלואו טק? נזנחים ונשכחים. אף מנהלת כוח אדם בחברה כמו מיקרוסופט, כשרונית ואינטליגנטית ככל שתהיה, לא רוצה ולא יכולה להתעסק עם צוות הניקיון והתחזוקה, או צוות האבטחה של המבנה. אז המקצועות השקופים של המשק נעשים שקופים אף יותר, אבל איך זה משפיע על הארגון שלכם ומה אתם יכולים לעשות?

הצד האפור של החברות הגדולות - העסקה ישירה או אאוטסורסינג
עבור ארגונים רבים בישראל ובעולם, הצד התפעולי הוא שקוף.
אף חברת הייטק למשל, לא אוהבת להתעסק עם גיוס והשמה (וגם הדרכה ופיקוח) של עובדי תחזוקה, עובדי ניקיון וכן הלאה.
אבל האמת היא שחייבים לתת לצד התפעולי של הארגון את תשומת הלב הראויה, כי אף ארגון שמכבד את עצמו לא יכול להרשות לעצמו לעבוד בבניין לא מטופח, להיתקע בלי עובד תחזוקה, או לעבוד עם מאבטח שלא מכיר מספיק טוב את העבודה שלו.
הרי זה מתכון לאסון ואף חברת הייטק שמכבדת את עצמה לא תרצה לארח משקיעים במשרד מלוכלך, להסתכן בגניבת מידע, או חדירה של גורמים לא מורדים למשרדים והכי גרוע - להיתקע עם מכונת קפה מקולקלת…
2 צפייה בגלריה
עוצמה ניקיון
עוצמה ניקיון
עוצמה ניקיון
(יח''צ)
אז מה הפתרון?
האמת היא שחברות הייטק וארגונים מקצועיים אחרים, העוסקים בתחומים פיננסיים, טכנולוגיים, אומנותיים וכן הלאה - לא צריכים לנהל את ההיבט התפעולי של הארגון.
אולי בשביל רוב האנשים מדובר על צד שקוף ולא רצוי, אבל עובדים של חברות HR מקצועיות, יכולים לשנות לכם את התפיסה ולהראות לכם, שגם הצד השקוף של החיים מלא בצבע.
חברות HR (משאבי אנוש) מקצועי יודעת איך לבצע גיוס, מיון והשמה באופן מקצועי, על ידי אנשי צוות מיומנים שזהו תחום המומחיות שלהם.
הדרכה בתחום המקצועי נעשית גם היא על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומדריכים מוסמכים, שמלמדים את העובדים החדשים איך לבצע את עבודתם בסטנדרט גבוה.
חברת HR שמכבדת את עצמה, מחזיקה מאגר גדול של עובדים בתחומים שונים, שיכולים למלא מקום במקרה של מחלה או חופשה, כדי שהארגון לא ירגיש בהבדל.
המפקחים המקצועיים של החברה דואגים לביצוע אופטימלי של כל המשימות על ידי צוות העובדים ולכן נשמרת רמה גבוהה של שירות, שאתם לא צריכים לעשות בשבילו כל מאמץ.
2 צפייה בגלריה
עוצמה - ניקיון
עוצמה - ניקיון
עוצמה - ניקיון
(יח''צ)
תוצאות מבריקות בלי מאמץ
מלבד כל היתרונות הנזכרים מעלה, חברת HR מספקת לכם עובדי קבלן, שאין לכם איתם חוזה העסקה ישיר.
אתם לא צריכים לדאוג לימי מחלה, חופשות, ביטוחים, הבראה וביטוח לאומי - כי יש מי שעושה את זה בשבילכם.
המסקנה - חברות HR עובדות קשה כדי שאתם לא תצטרכו לעשות את זה.
הזמינו והצפון ותוכלו להנות בראש שקט.
לסיכום, אם אתם מחפשים את הפתרון לסביבת עבודה מטופחת מסביב לשעון, צוות מקצועי ומיומן בתחומים השקופים של החיים והתמקדות במה שחשוב לכם באמת, עוצמה ניקיון ואחזקות מציעים לכם את מיטב השירותים בתחום עם חברת ניקיון בחיפה ובצפון - בלי דאגה ובלי טרחה.
צרו קשר עוד היום לקבלת שירות מותאם אישית והצעה אטרקטיבית.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות