סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

ספייסנטר מציגים: 5 מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022

כיום יותר ויותר מקומות עבודה עברו לעבוד מהבית או ממתחמים יחסית קטנים, ואף מעבר לכך. חברות רבות העבירו את העובדים שגרים רחוק ממשרדי החברה, לחללי עבודה הסמוכים למקום מגוריהם.

נתון זה, מעניין לכשעצמו, מעניק את הבמה למתחמי עבודה משותפים. מדובר באלמנט נוסף שמצביע על שינוי תפיסה בכל הנוגע לסביבת העבודה, עובדה שמובילה אותנו לאתר המוביל בתחום - אתר ספייסנטר.
אם עוד לא שמעתם על ספייסנטר, זהו האתר המוביל להשוואת חללי עבודה בישראל. האתר מסייע בקלות, ביעילות ובנוחות למצוא מתחם עבודה המתאים עבור כל אחד לפי הצרכים האישיים שלו. יתרה מזאת, בעזרת האתר או בעזרת נציגים בוואטסאפ המציעים שירות מעולה, סבלני ואדיב שלא נתקלנו בו באתרים או פלטפורמות אחרות עד כה, אפשר להבין את סלילת הדרך לייצור רמה גבוה של סטנדרט שהם גם מצפים מחללי העבודה השונים המופיעים באתר. כתוצאה מכך נולד רעיון תחרות מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנה הנוכחית. זוהי השנה השלישית בה אתר ספייסנטר משקיע בתחרות חשובה ביותר כשיש כל כך הרבה אפשרויות בחירה.
התחרות המדוברת נושאת פרסים והיא מבקשת לפרגן לכל אותם מתחמים שנותנים הרבה ומעבר למצופה. אז בין אם השתתפתם בתחרות, ובין אם לא, אתם ככול הנראה סקרנים לגבי התוצאות וחשוב שתכירו מי הם השחקנים הכי טובים בענף זה. עם זאת, רגע לפני שנעבור לערוך היכרות אישית עם המנצחים, נעצור להכיר את המטרה שלשמה התחרות נועדה.
2 צפייה בגלריה
מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022
מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022
מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022
(אתר ספייסנטר)
הקריטריונים שמשפיעים על המשוואה
התחרות יצאה לדרך עם כניסתה של שנת 2023. לאחר שלאורך שנת 2022 עשרות אלפי גולשי ספייסנטר התנסו ונהנו משלל מתחמי עבודה מושקעים. במשך כשבועיים, הלקוחות של כלל מתחמי העבודה בארץ זכו לפרגן למתחם האהוב עליהם. כחלק מהפעילות, זכו להשתתף בתחרות נושאת פרסים שווים במיוחד, ואף זכו לעצור לבחון עד כמה הם באמת מרוצים מהתנהלות המתחם בו הם עובדים. הלקוחות של המתחמים השונים בחנו לעומק 8 קריטריונים חשובים. מהמיקום, דרך תנאי ושירותי המתחם השונים - נוחות וזמינות, ומאינטרנט ועד ניקיון. כמו כן, נבחנו שני קריטריונים משלימים, שמייצרים ערך משמעותי מוסף:
  • קהילה ונטוורקינג - נבחן עד כמה המתחם השקיע ביצירת קהילה מאוחדת ובקשרי נטוורקינג. כידוע, אנשים מגיעים לעבוד, אך לחיי קהילה מחבקים יש השפעה ישירה על שביעות הרצון. מעבר לכך, מדובר ביצירת קשרי עבודה תומכים ומפרים.
  • ערך תמורת תשלום - בסופו של יום אנשים מבקשים למדוד מה הם קיבלו בתמורה להשקעה. מתחמי עבודה שפינקו והקימו חדר כושר במתחם לטובת הלקוחות שלהם, במרווח עבודה, בעיצוב מושקע, ריהוט איכותי, הפי אוור מפנקים ושמחים וכדומה, בהחלט זכאים לקבל מילה טובה.
כל קול נחשב, אלפי הצבעות וחמישה זוכים
ההצבעה נסגרה ב 15.1.23, ואילו עתה לאחר ספירת הקולות, יש לנו את המנצחים. עם זאת, רגע לפני שנעבור להציג את החמישייה הזוכה, נעצור להבין מה עומד מאחורי התחרות. ראשית נציין שקיימים כיום בישראל מעל 250 מתחמי עבודה שונים, כאשר מרביתם נמצאים באיזור המרכז. לפיכך, לא פשוט למצוא חלל עבודה שמתאים לכל אחד ללא סיוע מקצועי ונכון. נוסף לכך, כאשר מחירי השכירות כיום נמצאים במגמת עלייה חדה, טוב להכיר חלופות שוות ואטרקטיביות, במיוחד כשהן מציעות שלל הטבות ותנאים מעולים שלא בהכרח שומעים עליהם ברחבי הרשת.
כחלק מהפעילות הענפה של ספייסנטר, ישנו דגש רב על מתחמי עבודה משותפים שמגדילים ראש ומשקיעים בממברים ובלקוחות שלהם. אין ספק שמגיעה טפיחה על השכם למתחמי עבודה משותפים שבוחרים להשקיע את האקסטרה מייל ברווחה של הממברים שלהם. לכן, מגיע למתחמים מושקעים ומשקיעים שלא מפסיקים להגדיר מחדש איכות לקבל הכרה. מדוע? פשוט מאוד, כדי שימשיכו בדרכם הטובה!
עם זאת, אין לטעות שההכרה משרתת רק את המתחמים המנצחים, אלא גם את ציבור הלקוחות. חשיפה למתחמים מושקעים, מעוצבים, מיוחדים, מרשימים ונעימים לשהייה גורמת לרבים שוויתרו על משרדים גדולים (ועל עבודה מהבית) לשאוף ליותר. לשאוף לקבל יותר בתמורה להוצאה - לשאוף להעביר את יום העבודה בסביבה מפרה, תומכת מזמינה ונעימה.
5 קטגוריות שמייצרות תחרות הוגנת
אתר ספייסנטר מסייע לכל גולש שמחפש חללי עבודה, משרדים להשכרה, חדרי ישיבות, כיתות, קליניקות ועוד למצוא את המענה המושלם לצרכים. עד כאן הכול טוב ויפה, אך כאשר יש מתחמים המשקיעים במטרה לשפר את איכות השירות, בין אם זה באמצעות פגישות נטוורקינג או הרצאות, הפי אוור, ריהוט ארגונומי ועוד אין ספור דוגמאות, ראוי שכולם יידעו זאת. כיצד אם כן אתר ספייסנטר עושה זאת? בתחרות ע"ב הצבעות הגולשים. כמו בשאר הפעילות באתר, שומרים על פשטות באמצעות חלוקה לקטגוריות שיוצרת תחרות הוגנת ומאוזנת -
• קטגוריית XL - מתחם עבודה שגודלו מעל 2,500 מ"ר.
• קטגוריית L - מתחם עבודה שגודלו בין 1,000-2,500 מ"ר.
• קטגוריית M- מתחם עבודה שגודלו בין 500-1,000 מ"ר.
• קטגוריית S- מתחם עבודה שגודלו בין 250-500 מ"ר.
• קטגוריית XS - מתחם עבודה שגודלו עד 250 מ"ר.
מטרת העל שמאחורי התחרות - לא מה שחשבתם!
החלוקה לקטגוריות מקלה את ההתמצאות ואף מונעת ממתחם עבודה קטן להתחרות מול מתחם עבודה גדול ממדים (תרחיש פחות הוגן). החלוקה מאפשרת לאנשים שנהנו מהשכרה של חללי עבודה בגודל של עד 250 מ"ר, לשמור על כוח ההצבעה. עובדה זו מאפשרת לקבל תמונת מצב משקפת מציאות, להבין איזה מתחם הכי מתאים מבחינת קטגוריית הגודל הרצויה. עם זאת, מטרת העל היא שכמה שיותר מתחמים ישאפו ליישר קו עם הרף הגבוה. אם כדי לנצח שנה הבאה, ואם כדי ליהנות מהצבעה שמייצרת חוות דעת ופרגונים של קהל לקוחותיהם. השורה התחתונה היא ששני הצדדים מרוויחים מהתחרות. בעלי המתחמים ובמיוחד הלקוחות והממברים. אותם לקוחות שבוחרים לצאת מהבית, ליהנות מחיי חברה, לקשור קשרים מפרים ועל הדרך לקבל שירותי פרימיום עם חסכון בעלויות, כמובן לצד שלל הטבות שוות. הטבות כגון שירותי משרד משודרגים, מטבח פתוח ומפנק, חדרי ישיבות מאובזרים ברמה גבוהה, יצירת רושם על הלקוחות שמגיעים אל הממברים במתחם ועוד.
2 צפייה בגלריה
 ספייסנטר מציגים: 5 מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022
 ספייסנטר מציגים: 5 מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022
ספייסנטר מציגים: 5 מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022
(אתר ספייסנטר)
אז מי היו מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022?
עתה לאחר שהצגנו את התחרות החשובה מבית ספייסנטר, נעבור לתוצאות. סקרנים? יש לכם סיבה טובה. מדובר במתחמים מרשימים, מעוצבים ושמציעים מגוון נרחב של אפשרויות מבחינת מתחמי עבודה. קבלו את המנצחים לשנת 2022:
The Brain Embassy – חלל העבודה בריין אמבסי בתל אביב זוכה בפעם השלישית ברציפות בתחרות מתחם העבודה הטוב בישראל בקטגוריית XL. הסניף הישראלי נפתח בשנת 2020, ומתפרס על פני 5 קומות במגדל "Adgar 360" בתל-אביב. המתחם כולל עמדות אופן ספייס, משרדים אישיים בגדלים שונים, יחידות פרטיות לחברות גדולות, חדרי ישיבות, מטבח ענק ומאובזר, סלון אירוח ועוד.
Dogether ראשונים – חלל העבודה דוגדר בראשון לציון זכה במקום הראשון בקטגוריית L. מתחם עבודה חדשני, מרשים ובסטנדרט מאוד גבוה ביחס למתחרים בסביבה. המתחם כולל חדרי ישיבות, מתחם אירועים, חדרי הרצאות, כיתות להשכרה ושלל משרדים ועמדות עבודה. דמי השכירות מתחשבים וכוללים שורה ארוכה של שירותים משלימים. המתחם משקיע באירועים מגבשים, בהרצאות מעצימות ומייצר סביבת אופטימאלית ליצירת נטוורקינג.
Vibe Workspace – חלל העבודה וייב וורקספייס בנתניה זכה בקטגוריית M. במתחם משרדים וחללי עבודה השוכרים נהנים מסביבת עבודה דינאמית וצעירה המותאמת לעידן החדש. כזוכים בתחרות מתחם העבודה הטוב ביותר לשנת 2022, המתחם קיבל את חותמת האיכות של קהילת החברים שלנו, המגיעים למתחם מדי בוקר, שנה אחר שנה. זכות גדולה להעניק מרחב עבודה איכותי לבעלות ובעלי עסקים באזור השרון.
מחוברים – חלל העבודה מחוברים בקריית מוצקין זוכה בפעם השלישית ברציפות בקטגוריית S. "כשהקמנו את מחוברים החזון שלנו היה גמישות, הוגנות וקהילתיות, לכן כל שנה שאנחנו זוכים בתואר מתחם העבודה הטוב ביותר אנחנו מתרגשים מחדש" מספרת קרן קלמן דדון, מנכ"לית מחוברים. הקליניקות והמשרדים במתחם מספקים את הצרכים של אנשי מקצועות הטיפול ברמה הגבוהה ביותר, מבחינת איכות, שירות ומקצוענות, והם מרגישים חלק מקהילה לומדת ומתפתחת המקיימת שיתופי פעולה מצמיחים ומקדמים.
Members – חלל העבודה ממברס בחיפה שנפתח בשנת 2022 זכה בקטגוריית XS בתחרות. מאחורי הפרגון שמחמם את הלב, עומד סטנדרט גבוה. המתחם פונה אל עצמאיים, מטפלים וחברות. מציע קליניקות, משרדים ומרחבים לסדנאות ועבודה בקבוצות. Members דואגים לכל מה שנוגע ללוגיסטיקה ומקדם ואירועי קהילה ונטוורקינג. התשלום חודשי וגמיש, עלויות התפעול עליהם, הסביבה טכנולוגית והמיקום נקי ומעוצב.
התחרות נגמרה? מוזמנים להצטרף לחגיגה!
זוהי השנה השלישית ברציפות שאתר ספייסנטר עומד מאחורי התחרות, והיא עתידה להמשיך ללוות אותנו לאורך השנים. מוזמנים להיכנס לאתר ספייסנטר ולראות את כל המידע על הפעילות של המתחמים המנצחים, ולהתחיל להבין על איזו רמה אנחנו מדברים. מוזמנים להכיר את התחום מקרוב, ומי יודע, אולי גם לנצל אותו לטובתכם האישית. אנחנו חיים בעידן שבו מושג העבודה נמצא בתנועה מתמדת ומרשימה, אל תישארו מאחור!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות