סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

יזמי נדל"ן, זו הכתובת שלכם להשגת מימון

עד לפני כמה חודשים יזמי נדל"ן שחיפשו מימון לפרויקט הנדל"ן שלהם, יכלו לפנות לבנקים ולגופי מימון חוץ בנקאיים ולהשיג את המימון המבוקש בקלות באופן יחסי, לאחרונה שוק המימון בתחום הנדל"ן עובר שינויים רבים, עקב מחנק האשראי בבנקים ועקב עליות הריבית בעולם כולו. אז איך בכל זאת משיגים מימון בתקופה זו? איך מתרגלים למציאות החדשה? ואיך צולחים את האתגר של השגת מימון בתנאים טובים ובהליך מהיר? הכירו את חברת המימון הוותיקה, גמא מקבוצת הפניקס, המעניקה חבילת מימון מותאמת אישית ליזם הנדל"ן.

1. מדברים בשפה של היזם
גמא מקבוצת הפניקס מתמחה מזה שנים רבות במתן אשראי בהיקפים גדולים לאנשי עסקים, בתי עסק וחברות המובילות במשק. בשנים האחרונות הרחיבה גמא את מגוון פתרונות המימון שלה והיא מעניקה מימון כנגד נדל"ן בהיקפים גדולים לאנשי עסקים, ליזמי נדל"ן, לקבלנים למשקיעים ולאנשים פרטיים. יתרונה של גמא בא לידי ביכולת להתאים תוכנית מימון שתפורה במדויק לצרכים, למטרות וליכולות ההחזר של הלקוח, תוך גמישות, יצירתיות ומהירות רבה. כאשר כך מתנהלים הדברים, היזם לרוב יוצא מרוצה, מקבל את המימון המבוקש בהליך קצר ופשוט וכך הלקוחות חוזרים לעבוד עם גמא שוב ושוב בפרויקטים נוספים.
1 צפייה בגלריה
יזמי נדל"ן, זו הכתובת שלכם להשגת מימון
יזמי נדל"ן, זו הכתובת שלכם להשגת מימון
יזמי נדל"ן, זו הכתובת שלכם להשגת מימון
(יח"צ)
2. מי שמגיב מהר - מנצח
כל יזם נדל"ן יודע שבעסקים מי שמגיב מהר מנצח, ולעיתים מהירות התגובה היא זו שתקבע האם עסקת הנדל"ן תצא לפעול או שהיזם יחמיץ אותה. גמא מבינה זאת היטב ועל כן הליך החיתום בגמא מתבצע באופן מקצועי ועמוק אך יחד עם זאת באופן יעיל ומהיר. ליזם הנדל"ן יש כתובת אחת בגמא איתה הוא מתנהל לאורך כל שלבי עסקת המימון, ולאורך כל חיי ההלוואה, כל זאת על מנת שהיזם יוכל לסגור את העסקה באופן המהיר ביותר ובתנאים הטובים ביותר עבורו.
3. אחוזי מימון
פרמטר חשוב מאוד ואולי החשוב ביותר בעסקת נדל"ן הוא שיעור המימון שינתן ליזם ביחס לשווי הנכס, מה גם שפעמים רבות היזם עובד על כמה פרויקטים במקביל והוא שואף לקבל מקסימום מימון בכל פרויקט ופרויקט ועל כן שיעור המימון יקבע האם היזם יוכל לממש את ההזדמנות העסקית הנדלני"ת העומדת בפניו. גמא מבינה זאת היטב ועל כן גמא מעניקה לעיתים ליזם אחוזי מימון גבוהים, כל זאת כתלות באיכות הבטוחה, ביכולת ההחזר של הלקוח, במצבו הפיננסי, ברקורד שלו ובכפוף לחיתום.
4. איך נוח לכם להחזיר את ההלוואה?
לאורך השנים הבינו בגמא שיזמי נדל"ן אוהבים לעבוד עימם, בגלל הגמישות שגמא מגלה באופן החזר ההלוואה, בכך שהיא מאפשרת ללקוחותיה לעיתים לקחת הלוואה במסלול של בולט ובלון. גמישות זו מאפשרת ליזם לעבוד על כמה פרויקטים במקביל ולהתאים את סכום ההחזר החודשי ופירעון ההלוואה בהתאם לתוכניותיו העסקיות של היזם.
5. איזה נכס יש לכם?
בגמא קיימת גמישות גם בסוגי הנכסים שאותם ניתן למשכן ועבורם לקבל מימון, לדוגמה: מגרשים, קרקעות, בניינים, דירות, מסחרי, משרדים וחנויות. על מנת לדעת האם ניתן למשכן את הנכס שברשותכם, ניתן ליצור קשר עם מחלקת מימון נדל"ן בגמא ולבצע בדיקה בנושא.
6. הלוואה לכל מטרה
יתרון נוסף בקבלת מימון בגמא מקבוצת הפניקס הוא בכך שהלוואות כנגד נכסים בגמא הן הלוואות לכל מטרה. כלומר מי שמקבל מימון כנגד שיעבוד נדל"ן בגמא יכול לקחת את המימון ולהשתמש בו לצרכים שונים כגון רכישת נכס אחר, השקעה, פיתוח העסק וכולי. יזמים רבים שעובדים עם גמא משעבדים דירות ועודפים שנשארו להם מפרויקטים קודמים, או נכסים ומגרשים אחרים שיש ברשותם וכך הם מתקדמים לפרויקט הבא שלהם באופן יעיל ופשוט.
7. גמא מקבוצת הפניקס
גמא מקבוצת הפניקס, פועלת מזה 23 שנה במתן מימון לעסקים ולחברות מובילות במשק הישראלי. גמא כיום הינה חברה ציבורית בשליטת קבוצת הפניקס, אשר מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א. לגמא דירוג אשראי Aa3 המעיד על חוסנה ויציבותה. גמא מעניקה לעסקים מגוון פתרונות אשראי, כגון: סליקת כרטיסי אשראי (מאגד), ניכיון כרטיסי אשראי, ניכיון שיקים, מימון כנגד נכסים, פקטורינג, הלוואות לעסקים, ערבויות פיננסיות, מימון יבוא, מימון ציוד ועוד. גמא כיום היא שחקן מוביל בשוק האשראי החוץ בנקאי, עם היקף עסקאות שעמד בשנת 2021 על מעל 30 מיליארד שקל. עוצמתה הפיננסית של גמא מאפשרת לה להעניק לעסקים, חברות, יזמי נדל"ן ואנשי עסקים, אשראי בהיקפים גדולים, בתנאים נוחים וגמישים בהליך מהיר ומקצועי.
בשיתוף סוכנות דיגיטל STG
נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ. מ"ר: 54508. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן האשראי בפוף לחיתום ולתנאי החברה

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות