סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מנכ"ל ריזומייקר: "שינינו את הדרך בה אנשים כותבים קורות חיים"

הכלי שפיתחה החברה הישראלית מאפשר יצירת קורות חיים מקצועיים תוך מספר דקות. "אנחנו האתר המוביל בישראל לכתיבת קורות חיים ומתרחבים למדינות נוספות בעולם".

חברת ריזומייקר (Resumaker) הישראלית שפיתחה כלי אונליין לכתיבת קורות חיים מותאמים אישית מתרחבת למדינות נוספות בעולם. בשנות פעילותה בארץ נוצרו על ידה מאות אלפי קורות חיים וכיום עוברים בה כ- 72 אחוז מכלל קורות החיים שנשלחים למעסיקים בישראל.
2 צפייה בגלריה
"95 אחוז מקורות החיים נפסלים כבר בסינון הראשוני"
"95 אחוז מקורות החיים נפסלים כבר בסינון הראשוני"
"95 אחוז מקורות החיים נפסלים כבר בסינון הראשוני"
(freepik)
בשנים האחרונות קיים עומס הולך וגדל על המעסיקים וצוותי הגיוס בחברות אשר מקבלים אלפי קורות חיים כל חודש. ממחקרים שנערכו, לוקח למגייסים מנוסים לסנן קורות חיים תוך 5-10 שניות. בנוסף לעובדה שנכנסו מערכות גיוס (ATS) שמסננות קורות חיים בצורה אוטומטית לחלוטין אך ורק לפי ניתוח טקסטואלי של המסמך.
הכלי שפיתחה ריזומייקר, מאפשר יצירת קורות חיים מקצועיים, לפי התקן הנהוג בקרב המגייסים וגם למערכות הגיוס האוטומטיות. "למעשה, אנו מקצרים פי 3 את זמן כתיבת קורות החיים. אנשים אינם צריכים לעצב בעצמם או לחשוב מה נכון ומה לא. אנחנו יודעים לתת להם את הפלטפורמה ובקרוב האלגוריתמים שלנו אף ידעו לכתוב להם את קורות החיים בעזרת מנוע AI מתוחכם".
החברה פיתחה מוצר SaaS, פועלת מתל אביב ויש לה עובדים ברחבי העולם. היא מתכוונת להמשיך לצמוח כדי להרחיב את פעילותה לשווקים נוספים ובנוסף לסייע למחפשי עבודה במציאת משרות מתאימות.
2 צפייה בגלריה
ריזומייקר, כלי אונליין לכתיבת קורות חיים, בקלות ובמהירות
ריזומייקר, כלי אונליין לכתיבת קורות חיים, בקלות ובמהירות
ריזומייקר, כלי אונליין לכתיבת קורות חיים, בקלות ובמהירות
(יח"צ)
בנוסף לכלי שפיתחה, היא בעלת מאגר המידע הגדול בישראל עבור קורות חיים לדוגמא אשר מפורטים בו מאות מאמרים כיצד לכתוב קורות חיים לפי תחום: מתכנת, עורך דין, רואה חשבון, מורה, רופא ועוד. "אנו מאגר הידע הגדול בישראל לכל הקשור בקורות חיים", אומר מנכ"ל החברה.
בנוסף מציין כי "תם עידן הוורד", חברות רבות שמות דגש על ההשקעה ביצירת קורות החיים לא פחות מאשר שלבי הראיונות השונים. במקרים רבים מועמדים יוצרים קורות חיים בסיסיים ולא טובים מה שגורם למעסיקים לפסול אותם על הסף.
המערכת של ריזומייקר מאפשרת תמיכה במספר שפות – עברית, אנגלית, פולנית, גרמנית ועוד. בעזרת אלגוריתמים מורכבים (AI) היא בקרוב גם תדע להשלים משפטים ואת תוכן קורות החיים לפי הרקע התעסוקתי של המשתמשים.
האם עדיין יש צורך בקורות חיים?
כן, אמנם קיימים אתרים כגון לינקדאין לחיפוש עבודה, אך הם נפוצים בישראל בעיקר בעולם ההייטק. כיום, גם אם משתמשים באתר כזה או אחר לשליחת פרטים למשרה, עדיין יש שימוש קבוע בקורות חיים אשר המעסיקים מצפים לקבל אותם עבור המשרות הפתוחות בחברה.
בעצם, ההפך הוא הנכון, בגלל ריבוי מועמדים לכל משרה פנויה, כל אחד ואחת חייבים להבליט את המסמך השיווקי שמכונה "קורות חיים" ולמכור את עצמם בצורה הטובה ביותר.
מדוע להשתמש באתר שלכם ולא ליצור בצורה עצמאית?
חסכון בזמן. רוב האנשים אינם מיומנים בכתיבת קורות חיים וזה עלול לקחת להם זמן יקר. בעזרת הפלטפורמה שפיתחנו במשך שנים קיצרנו את זמן כתיבת קורות החיים פי 3 (!). יש לנו תבניות שנבחרו בקפידה על ידי מגייסות מנוסות ואושרו לפי התקן הנהוג בתעשייה. מחפשי עבודה צריכים להתרכז בכתיבת התוכן ובהתאמת קורות החיים למשרות השונות ותו לא – דבר שאנחנו מאפשרים בצורה נגישה לכל אחד.
כיצד מערכות גיוס אוטומטיות ישנו את התעשייה?
בשנים האחרונות אנו רואים מערכות רבות שמוטמעות אצל מעסיקים שונים כדי להקל על עבודת הגיוס שנהייתה מורכבת עם המון מועמדים שניגשים לכל משרה. מערכות אלו נקראות ATS (Applicant Tracking System) ויודעות לסנן את קורות החיים לפי מילות מפתח.
לפי מחקר שנעשה בארה"ב, רוב קורות החיים עברו סינון של מכונה ולא של בן אנוש. המספרים רק יגדלו והדבר אומר שעל הניגשים למשרות להתאים את קורות החיים שלהם למשרה בצורה מדויקת כדי שמערכות הגיוס האוטומטיות יעבירו בהצלחה את קורות החיים לפי הסינון הראשוני.
המערכת שפיתחנו תומכת במערכות ATS ויודעת להתאים את קורות החיים שמופקים על ידינו לכל משרה בשוק הישראלי, אמריקאי ועוד.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות