סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

יזמים, קבלנים, אנשי מחלקת הנדסה ברשויות מקומיות זה הפתרון שאתם חייבים להכיר

יזמים, קבלנים, רשויות מקומיות ואפילו לקוחות פרטיים, את הסיפור המדהים הזה אתם חייבים לקרוא. מי יצרה את קונסטרוקציית הפלדה שאפשרה את האתגר המדהים של הרמת בנין באויר! ומה עוד היא יודעת לעשות?

זהו פרויקט ראשון מסוגו של הרמת מבנה באוויר שנעשה בארץ מאז ומעולם, ואחד הפרויקטים ההנדסיים המורכבים והמאתגרים ביותר שנעשו בישראל. זהו גם סיפורה של 'איציק חזקים בברזל', אחת החברות המובילות בארץ למרות שמה הצנוע והמחייב. אבל לפני הכל, בואו איתנו לירושלים, לפרויקט 'עץ חיים' הגובל בשוק מחנה יהודה ממערב.
בפרויקט הזה ישנם שני מבנים לשימור. מבנים לשימור מהווים כאב ראש לא קטן ליזמים אך אתגר מדהים למהנדסים. כמו במקרה הזה בו נדרשו המהנדסים "להרים" מבנה באוויר כדי שיוכלו לבנות מתחתיו חניון ענק ולהקים במסוך שני מגדלי ענק. אמנם גם בעבר כבר העתיקו בארץ מבנים ממקום למקום אלא שהיה מדובר במבנים מודרניים יותר ש"הוסעו" על גבי מסילות בעוד שבמקרה הזה נדרש להרים את המבנה באוויר.
2 צפייה בגלריה
הרמת מבנה באויר איציק ברזל
הרמת מבנה באויר איציק ברזל
הרמת מבנה באויר איציק ברזל
(דוד לרנר)
כדי להרים מבנה הרבה מאד דברים צריכים לקרות. אחד מהם הוא תכנון ובניית קונסטרוקציית ענק ש"תעטוף" את המבנה ותשמור שלא יתפרק. זה בדיוק הדבר הלא יאומן שעשתה חברת 'איציק חזקים בברזל' ממישור אדומים. היא הקימה קונסטרוקציית פלדה ענקית שאפשר להרים באוויר מבנה נטול יסודות שנבנה על בסיס סלע יסוד ונשען על כובד קירותיו. וכך נוצרה האפשרות להגביה ולנתקו את הבנין כולו מהקרקע מבלי לחשוש כי יתפרק.
מענה הוליסטי מפלדה
'איציק חזקים בברזל' נחשבת לאחת מחברות הברזל המובילות בישראל שמסוגלת לתת מענה לכל צורך בברזל, מקונסטרוקציות כבדות ועד מסגרות קלה ואף אמנות, שיווק ופרזול. הדוגמה שהובאה לעיל מוכיחה זאת ללא ספק. מה שמייחד את החברה היא העובדה שמצד אחד היא מסוגלת לתת שירות לענקיות בנייה כמו חברת אשטרום שניהלה את הפרויקט לעיל ועוד חברות. ועדיין לתת שירות מוביל גם לקבלנים קטנים ואפילו לקבלני שיפוצים. היכולת הפנומנאלית הזאת זיכתה אותה בהערכה מקצועית רבה בקרב גורמים מובילים בענפי התכנון והבנייה.
2 צפייה בגלריה
מפעלי איציק ברזל במישור אדומים
מפעלי איציק ברזל במישור אדומים
מפעלי איציק ברזל במישור אדומים
(דוד לרנר)
בנוסף, במפעל הגדול של 'איציק חזקים בברזל' המשתרע על שטח של כשלושה דונם במישור אדומים, ושבימים אלו מקימים מבנה נוסף עם שטח דומה כדי להרחיב את פעילותם - מבצעים את כל עבודות הברזל מא' ועד ת' ומעניקים ללקוחות ראש שקט באמצעות מתן מענה הוליסטי משלב התכנון ועד תום הביצוע בפועל, מתכנון והקמה של קונסטרוקציות כבדות ומורכבות לענף הבנייה ולמעטפת נותני השירותים, דרך עבודות מסגרות ופרזול מסוגים שונים ועד עבודות אמנות עדינות בהתאמה אישית.
אנשי המקצוע של 'איציק חזקים בברזל' מצוידים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקונסטרוקציה" שמאפשרת להם למצוא פיתרון לכל בעיה, בדיוק כמו בדוגמה שפתחה את הכתבה. על כל אלה תוסיפו את הציוד המקצועי והחדשני ואת המלאי העצום שהחברה מחזיקה. כך שאם אתם מחפשים חברה מקצועית, מהירה ויעילה לברזל, כזו שאפשר לסמוך עליה, לכו על איציק. הם חזקים בברזל.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות