סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מתחילים ביסודות: עמותת אחינועם בראשות איל, רפי ומשה אדרעי פועלת רבות למען החינוך בישראל ולא משאירה אף ילד מחוץ לכיתה

עמותת אחינועם שאותה הקימו האחים לבית משפחת אדרעי פועלת רבות למען החינוך במדינת ישראל, וזאת מתוך הבנה כי באמצעות קידום של בני נוער בסיכון ניתן ליצור חינוך איכותי ושווה ערך שיוביל בהמשך גם להשתלבות במסגרות כמו צה"ל, אקדמיה וכן מקומות עבודה מבוקשים.

בזמן מגפת הקורונה החליטה העמותה שלא להשאיר אף ילד מחוץ לכיתה בעקבות המשבר הבריאותי וסגירת בתי הספר ועל כן הובילה מהלך של חלוקת מחשבים, תוך שימת דגש על ליווי אישי של כל תלמיד. העבודה המבורכת הזו היא רק דוגמה אחת מיני רבות ליכולת של העמותה להגשים את מטרותיה – קידום שווין הזדמנויות במדינת ישראל, וכעת הגיע הזמן שגם אתם תכירו את המייסדים משה אדרעי, רפי אדרעי וכן משה אדרעי ואת התוכניות הרבות שאותן היא מקדמת, בהצלחה יתרה ועם שימת דגש על התחלה מהיסודיות – פנייה לבני נוער עוד בגילאים צעירים, כחלק מתפיסה כי באמצעות ליווי אישי ניתן להוביל כל תלמיד להצלחה, גם אם הוא מרגיש כי הוא לא יכול לעמוד בכך.
תוכניות ליווי ארוכות טווח – למען העתיד של בני הנוער בישראל
המוטו של העמותה הוא "לא להשאיר אף ילד מחוץ לכיתה" ועל כן היא פועלת, בראשות המייסדים רפי אדרעי והאחים משה ואיל, בערי הפריפריה ומפעילה תוכנית המלווה בני נוער החל מגיל 16 לטובת קידום אישי המאפשר להם לחשב מסלול מחדש, כל זאת באמצעות קידום של אורח חיים עצמאי. התוכנית מבוססת על תהליך של בניית תוכנית אישית המותאמת לצרכים של כל בן ובת נוער, כאשר המטרה הסופית היא לאפשר לאותם נערים ונערות להגשים את עצמם הן מבחינת הלימודים אבל לא פחות מכך גם מבחינת האפשרויות בעתיד, הן בצבא והן באקדמיה. התוכנית זכתה וזוכה לתמיכה רחבה של הרשויות, ההורים וכן צוותי החינוך, וזאת בשל ההשפעה החיובית של הליווי הארוך שנמשך החל מגיל 16 ועד להשתלבות בשערי האקדמיה. הליווי אינו מסתיים ונמשך גם בחייהם הבוגרים, כחלק ממעטפת אישית שאותה מספקת העמותה לכל בן ובת נוער שזקוקים לסיוע ורוצים להישאר בתוך מערכת הלימודים לטובת עתידם. את התוכנית הזו כמו גם תוכניות נוספות החלה אצל איל והמשפחה כבר בצעירותם, ובמיוחד עם העליות הראשונות מאתיופיה. האחים זיהו את המצוקה, ובהתאם לכך החליטו לפעול, כחלק מהבנה כי באמצעות שילוב כוחות וכן תמיכה מסיבית ניתן ליצור בעבור בני הנוער עתיד טוב יותר, לא משנה מהיכן הגיעו. כתוצאה מכך פועל איל אדרעי ביחד עם רפי ומשה לטובתם של בני הנוער, מתוך הבנה כי החינוך הוא מנוע הצמיחה שיאפשר ליצור חברה שוויונית יותר.
1 צפייה בגלריה
לא משאירים אף ילד מחוץ לכיתה
לא משאירים אף ילד מחוץ לכיתה
לא משאירים אף ילד מחוץ לכיתה
(freepik)
הגיע הזמן להצטרף לעשייה של עמותת אחינועם
האחים איל אדרעי, משה אדרעי ורפי אדרעי מעמותת אחינועם פועלים למען חלוקה של מחשבים לילדים בערי הפריפריה, כחלק מאגנד'ה ברורה שבמסגרתה אסור להשאיר אף ילד מחוץ לכיתה, בעקבות המעבר ללימודים מרחוק בשל תקופה הקורונה. למרות שהמגפה כבר כמעט מאחורינו, ברבים מבתי הספר ממשיכים ללמד גם במתכונת הזו, כחלק מהבנה כי באמצעות טכנולוגיה ניתן לשפר את תמהיל הלימודים ובכך לאפשר לתלמידים ללמוד לא רק בתוך בית הספר, אלא גם בבית או בספרייה.
באתר הרשמי של העמותה תוכלו לתרום בעצמכם מחשבים בעבור נערים ונערות בסיכון וכן לקחת חלק בעשייה, בייחוד לאור העובדה המצערת כי מעל ל 200,000 תלמידים אינם מחזיקים במחשב ולכן אינם יכולים להמשך בשגרת הלימודים. על כן, זה הזמן להצטרף לעשייה המבורכת של משפחת אדרעי ועמותת אחינועם.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות