סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

Timewatch נוכחות

עולם הנוכחות בארגונים עבר בשנים האחרונות מהפיכה. ממערכות נוכחות ישנות אשר היו מותקנות במחשבים ובשרתים אצל הלקוח ועד למערכות חדישות אשר מותקנות בענן וכוללת מגוון כלים החל מעדכונים אוטומטיים ועד אוטומציות לתהליכים ולרכיבי שכר.

Timewatch שעון נוכחות הינה בין מערכות הנוכחות הוותיקות בשוק. המערכת פותחה על ידי חברת LSH Vision Ltd בשנת 2006.
"כאשר הקמנו את מערכת הנוכחות של Timewatch, מערכות הנוכחות שהיו קיימות בשוק לא נתנו מענה מספק לצרכי העסקים" אומר רונן פורת, מנכ"ל ומייסד של LSH Vision Ltd ורואה חשבון מוסמך. "המערכות שהיו קיימות בשוק לא התעדכנו בזמן אמת אלא לכל היותר אחת ליום ובמרבית המקרים פעם בחודש, והדבר הוביל לחוסר שקיפות לגבי שעות העבודה של העובדים, וכתוצאה מכך לא נתן תמונת מצב אמיתית בארגון לגבי שעות העבודה של העובדים" הוא מדגיש.
"מגיעים אלינו בכל יום לקוחות חדשים אשר מופתעים שמערכת דיווח הנוכחות מהווה כלי אמיתי לחיסכון וצמצום עלויות משמעותי לעסק".
"זיהינו את הצורך הקיים במערכת נוכחות המתעדכנת בזמן אמת והקמנו את Timewatch נוכחות, שהינה מערכת מבוססת ענן הנגישה לעובדים ולמנהלים בעסק מכל מקום ובכל זמן", מוסיף רונן פורת.
כיום עושים שימוש בשעון נוכחות Timewatchמגוון רחב של עסקים מתחומי הייטק, קמעונאות, בנייה, ניקיון, אבטחה, כוח אדם, מועצות דתיות, רשויות מוניציפליות, מתנסים, עמותות, מקצועות חופשיים ועוד.
1 צפייה בגלריה
Timewatch נוכחות
Timewatch נוכחות
Timewatch נוכחות
(FREEPIK)
זמינות ושקיפות
המערכת מתממשקת לשעוני הנוכחות במשרד וקולטת מהם, בזמן אמת, את דיווחי הנוכחות.
עסקים וחברות יכולים לאפשר לעובדיהם להתחבר למערכת מכל מקום ובכל זמן נתון, וזאת באמצעות ממשק אישי לכל עובד.
העובדים יכולים לדווח נוכחות החל מחיבור דרך שעון נוכחות קירבה, ביומטרי וזיהוי פנים, דרך המחשב, באמצעות אפליקציה, טלפון קווי ונייד ואף באמצעות SMS. בנוסף, ניתן לקבוע כי דיווח נוכחות באמצעות האפליקציה יתאפשר רק כאשר העובד נמצא במיקום ספציפי (נעילת מיקום) ואף ניתן לחסום דיווחי נוכחות ממחשבים / טלפונים לא מורשים.
המערכת מאפשרת רמות שונות של שקיפות, בהתאם לרצון העסק. כך, ניתן להגדיר שעובד יוכל לצפות בדיווחי הנוכחות שלו ובדוח הנוכחות המעודכן שלו, ואף להגדיר לעובד אפשרות לתקן את הדו"ח במקרים שבהם העובד שכחו לדווח על כניסה או יציאה, להעלות מסמכים (אישורי מחלה, מילואים ועוד), ואפשרות לחתום דיגיטלית על הדוח שלו.
כלי ניהול ואוטומציה
המערכת משמשת ככלי ניהולי חשוב מאוד למעסיק עקב העובדה שהיא מאפשרת למעסיק להשתמש במידע שנאסף בה לצורך קבלת החלטות ארגוניות מתאימות ויישומן, ועל ידי כך להשפיע ולהכתיב את ההתנהלות הרצויה בעסק.
לדוגמא, ניתן לבדוק תקן מול ביצוע של עובדים, לבצע סימולציות שכר, להגדיר התראות לצורך עמידה בדרישות החוק ועוד.
כלי חשוב למעסיקים שקיים במערכת Timewatch הינו אוטומציה של רכיבי שכר. האוטומציה מאפשרת למעסיק להגדיר את הכללים שכאשר הם מתקיימים יבוצע מה שהוגדר באוטומציה. לדוגמא, ניתן לקבוע שבכל פעם שהעובד עובד יותר מ-4 שעות ביום הוא זכאי לארוחה ולצורך כך להעביר לתכונת השכר את הרכיב של שווי הארוחות באותו חודש.
ממשק למערכות השכר
מערכת Timewatch מנתחת את דו"ח הנוכחות בסיום כל חודש לרכיבי השכר של העובד: שעות עבודה רגילות, שעות נוספות, עבודה בחגים ובשבתות, חופש, מחלה ועוד, בהתאם להסכם העבודה של העובד, וכן מחשבת את התשלום בגין נסיעות, חגים, רכיבי שכר מיוחדים, הפסקות בעבודה ועוד.
את רכיבי השכר הללו מייצאת המערכת אל מערכות השכר השונות עמן עובד הארגון, ובכך מאפשרת תהליך דיגיטלי מלא, החוסך זמן ומשאבים רבים לארגון ומניעת טעויות אנוש בהקשר זה.
מודולריות
מערכת Timewatch הינה גמישה ומודולרית ומאפשרת התאמה לצרכיהם הספציפיים של העסקים.
לדוגמא, מודול רשות החדשנות אשר מתאים ותומך בעסקים אשר מקבלים תמיכה מרשות החדשנות (מדען), מודול משימות ופרוייקטים אשר נותן מענה לעסקים שחשוב להם לנהל את שעות העבודה לפי משימות ופרוייקטים ואף לחייב לקוחות בהתאם.
בנוסף, במערכת מגוון כלים המסייעים למנהלי הארגון להשאר 'עם האצבע על הדופק' בכל הנוגע לנוכחות העובדים. כך, ניתן להגדיר במערכת מגוון של התראות בזמן אמת.
צור קשר: Timewatch שעון נוכחות
1-700-073-002

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות