סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

צוות ג'י

החיים לצד קינון יונים בחלון, בחצר או במרפסת הוא לא רק מתיש ומסתכל, אלא מהווה סכנה אמיתית על הבריאות שלנו. רבים אינם מודעים לסכנות הבריאותיות הכרוכות בקרבה ליונים ואין לנו לזלזל בסכנות הללו. אז מה הן הסכנות הבריאותיות שמתלוות ליונים ואיך לעזאזל ניתן להיפטר מהן? יצאנו לבדוק

הסכנות הבריאותית בסביבת היונים
יונים, באופן טבעי, נושאות על גופן שלל מחלות שעלולות המקרים קיצוניים אף לקחת חיים. המחלות הללו בד"כ לא פוגעות ביונים עצמן אך חשיפה ממושכת לסביבת היונים והקנים שלהן, יכולה לגרום לנו למחלות ותגובות אלרגיות קשות וקלות. למעשה, בעת שהייה ממושכת בסביבת יונים אנו נחשפים ללא פחות מ-60 זנים שונים של מחלות שעלולות לפגוע בבריאות שלנו. להלן כמה מהמחלות:
מחלות בקטריאליות
אזיפלס -
אזיפלס או בשמה העברי, ורדת הינה מחלת עור זיהומית חמורה בשכבת העור דרמיס. ורדת מתבטאת על בני אדם כדלקת מעל רקמות השומן שמתבטאת תחילה בעור אדמומי ומגורה ולאחר מכן, צבע העור משתנה לכחול שחור בדומה לחבלות יבשות הנוצרות על גופינו כתוצאה ממכה הגורמת לדימום תת עורי. הזיהום הזה עלול להיות קטלני לקשישים וילדים.
ליסטריוזיס -
ליסטריוזיס הינה מחלה מסוכנת מאוד שעלולה לשנות את תאי מערכת העצבים של החולה, לדלקת פנים הלב ולזיהומים שונים בעור. כאשר מדובר בנשים הרות המחלה עלולה להיות קטלנית עוד יותר ולפגוע בבריאות הרך הנולד. ליסטריוזיס עלולה לגרום לתינוק להיוולד עם דלקת קרום המוח ובמקרים קיצוניים יותר יכולה גם לגרום ללידה מוקדמת, הפלה ולמוות העובר.
מחלות ויראליות
דלקות במוח -
דלקות במוח או בשמן הרפואי Encephalitis , יכולות להיגרם מחשיפה לחיידקים הויראליים שיוצאים מנוצות ולשלשלת היונים. המחלה הזו מתאפיינת בכאבי ראש, צוואר קשיח, סחרחורות, רגישות לאור, ופרכוסים. כתוצאה מהמחלה זאת המוח שלנו עלול להתנפח והתאים של המוח עלולים להידרדר מה שהופך את המחלה הזו לקטלנית במיוחד.
דלקת המוח וחוט השדרה בקלוטי פרסה -
מחלה זו, היא אולי המחלה השכיחה ביותר ברשימה שלנו. במחלה הזו אנו נדבקים דרך יתושים הניזונים בעיקר מיונים שבעת עקיצה של בן אדם עלולים להעביר אליו את אחת המחלות המסוכנות ברשימה. התסמינים של מחלה זו הם סחרחורת, כאבי ראש פתאומיים, בחילה, הקאות בפרכוסים ובמקרים חמורים גם קומה.
מחלות הנובעות מטפילים הנמצאים על היונים
קדחת קיו -
קדחת הקיו מגיעה אל גופם של בני האדם בעיקר בעזרת קרציות ופשפשים הנמצאים על היונה, שבעקיצת בן אדם יכולות להעביר לו את המחלה המסוכנת הזו. התסמינים של קדחת קיו מתאפיינים בצמרמורות, חולשה, חום, כאבים בחזה וכאבי ראש וההחלמה מן המחלה אורכת חודשים ארוכים.
כלמידיה -
את מחלת הכלמידיה אנחנו לא מקבלים אך ורק כתוצאה מקיום יחסי מין לא מוגנים, אלא גם מאסלות נגועות או אפילו יונים. למעשה, יונים נדבקות במחלה הזאת בקלות רבה ומעבירים אותה אל בני האדם דרך הקנים שלהן. מחלת הכלמידיה מתאפיינת בכאבי ראש, צמרמורות, שלשול, כאבים בחזה וחולשה כללית.
2 צפייה בגלריה
רשת להרחקת יונים
רשת להרחקת יונים
רשת להרחקת יונים
(צוות ג'י )
איך אפשר להרחיק יונים לצמיתות?
המחלות שמגיעות יד ביד עם היונים הן לא מחלות קלות לטיפול או משהו שאף אחד מאיתנו ירצה להסתכן בהן, שכן ישנן מחלות קשות מאוד שעלולות במקרים מסוימים לחבל בבריאות שלנו עד מצבים של חיים ומוות. על כן, יש להרחיק את היונים ולמנוע את חזרתן בדרך אפקטיבית במיוחד שתגן עלינו מפני הסכנה הבריאותית המתלווה אליהם.
רשת להרחקת יונים
מה היא רשת להרחקת יונים?
רשת להרחקת יונים, הינה רשת ייעודית הבנויה במרווחים קטנים במיוחד על מנת למנוע את כניסתן של היונים אל תוך הבית, הגינה או המרפסת. את הרשת בעל המקצוע יפרוס בצורה שתדאג לאטום את האזור ולמנוע מהיונים לקנן ולשהות באותו האזור. הרשתות להרחקת יונים עשויות חומרים אמידים במיוחד שתפקידם לעמוד בפני איתני הטבע בכל עונות השנה ולהגן עליכם מפני המזיקים המעופפים.
יתרונות ברשת להרחקת יונים
ישנם לא מעט יתרונות בהתקנת רשת להרחקת יונים, כגון:
● פתרון ירוק - כן, היונים מזיקות לנו, אבל הרוב הגדול של האנשים בכל זאת לא מעוניינים לפגוע בחיה חסרת ישע שפועלת כטבעה בלי להזיק לנו (לפחות בזדון). הרשתות להרחקת היונים מציאות פתרון הומאני להרחקת היונים ומבטיחה את הביטחון שלכם, ואת ביטחון היונים.
● יעילות גבוהה - כאשר אנחנו מכסים את איזור הקינון הנגיש ליונים בצורה אטומה בעזרת רשת להרחקת יונים, אנו בעצם מונעים מהן לחלוטין להיכנס אל האיזור המכוסה ברשת ובכך מרחיקים אותן באופן אפקטיבי במיוחד.
חסרונות ברשת להרחקת יונים
בעוד הטיפול ברשת להרחקת יונים הינו אפקטיבי במיוחד, ישנם כמה חסרונות להתקנת הרשת, כמו לדוגמא:
● פתרון חלקי - כאשר מדובר ברשת להרחקת יונים, הפתרון יהיה אפקטיבי אך ורק לאזור אותו הרשת מכסה ואילו איזורים אחרים לא יהיו מוגנים כלל מקינון או שהייה של יונים.
● חוסם את הנוף - ברוב המקרים עובדים עם רשתות שקופות. אך במקרים מיוחדים עם נוף מרהיב לים או לטבע עדיין יראו את הרשת ולכן על הלקוח להחליט אם הוא מוכן להפריע מעט לנוף ובתמורה להגן על המרפסת מרעש לכלוך וזיהומים מהיונים .
2 צפייה בגלריה
דוקרנים נגד יונים
דוקרנים נגד יונים
דוקרנים נגד יונים
(צוות ג'י )
דוקרנים נגד יונים
מה הם דוקרנים נגד יונים
דוקרנים נגד יונים הינם מעין שורות של "קוצים" המופנים לכיוונים שונים ומיועדים להפוך את המשטח עליהם הם פרושים למשטח שיהיה לא נוח לעמידה של היונים. ישנם כמה סוגים של דוקרנים נגד יונים בניהם דוקרני פלסטיק ודוקרני נירוסטה. הדוקרנים לא פוגעים ביונה אלה רק מציקים לה והופכים את הקינון שלה להיות הרבה פחות נוח על המשטח
יתרונות בדוקרנים נגד יונים
ישנם לא מעט יתרונות בכל הנוגע להרחקת היונים בעזרת דוקרנים, לדוגמא: פתרון הומאני - הדוקרנים נגד יונים אינם פוגעים ביונה, אלא רק מציקים לה. מה שדואג שהטיפול בהרחקת היונים לא תפגע באף אחד, כולל היונים.
● אסתטיקה - בשונה מרשת להרחקת היונים, הדוקרנים מהווים פתרון אסתטי בהרבה להרחקת היונים שכן הדוקרנים בולטים הרבה פחות לעין ומשתלבים עם המשטח כמעט תמיד.
חסרונות בדוקרנים נגד יונים
על אף היתרונות המעולים של דוקרנים נגד יונים, ישנם כמה חסרונות. כמו:
● לא מתאים לכל מצב - בעוד הדוקרנים הינם פתרון אפקטיבי במיוחד להרחקת היונים, הוא איננו מתאים תמיד לכל סיטואציה של קינון יונים. לדוגמא, אם ישנו חור בתקרה ממנו היונים נכנסות למיזוג המרכזי ומקננות בתוכו, אם נתקין דוקרנים נגד יונים כנראה והיונים ימשיכו להיכנס ולקנן.
● אמידות דוקרנים מפלסטיק - לאורך זמן, השמש פוגעת בדוקרנים מפלסטיק נגד היונים והופכת אותם לאפקטיביים פחות. באותה נשימה נציין שמיטב המקצוענים כיום לא עובדים עם דוקרנים מפלסטיק, אלא עם דוקרנים עמידות מנירוסטה. כמו כן, ככל שהיונים ישהו יותר בקרבת הדוקרנים ישנה סכנה שיתרגלו למצב וימשיכו לקנן באזור.
הכירו את צוות ג'י
עם ניסיון של שנים בתחום, צוות ג'י הם צוות מקצועי בהחלט שהרחיקו כבר אינספור יונים והותירו אחריהם שובל של לקוחות בריאים, אך מעל הכל מרוצים. בעת הביקור הראשוני, צוות ג'י יוכלו למפות בדיוק את האזור הבעייתי אליו נכנסות היונים וידעו בדיוק האם רשת להרחקת יונים תעשה את העבודה או שמא בכלל דוקרנים נגד יונים הם הפתרון. דבר אחד בטוח, צוות ג'י ידאגו שהמזיקים המעופפים לא יתקרבו לביתכם שוב.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות