סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

חשבונית דיגיטלית - שוליית הקוסם שלך בעסק

בעידן הדיגיטלי שבשיאו אנחנו חיים, אמנם אין לנו קוסמים ושוליות, אבל הצורך בכלים דיגטליים לניהול של עסקים קטנים וגדולים רק גדל, ובעיקר הצורך לבצע גבייה באופן הקל והפשוט ביותר.

בסיפור "שוליית הקוסם", השולייה מנסה להפעיל את הכשפים שלו על המטאטאים כדי לחסוך לעצמו את המלאכה הסיזיפית של שאיבת מים מהבאר, שהטיל עליו הקוסם. בתחילה, עם 2-3 מטאטאים שעובדים עבורו, זה דווקא הלך לא רע. בהמשך, כידוע, כשכמות המטאטאים, כלומר משרתים, הולכת וגדלה, זה יוצא מכלל שליטה ועד מהרה נוצרה קטסטרופה. כידוע, בעסקים קיים מגוון רחב של נושאים שבהם צריך לטפל בו זמנית, ולכן סדר וארגון הינו ראשון במעלה בכל בית עסק.
הנפקת חשבוניות דיגטליות בנפח גבוה
בכל הנוגע למערכות ניהול CRM, אם מדובר בצורך בשליטה על ה BIG DATA והן בכל מה שנוגע לגבייה יעילה של תשלומים עבור המוצרים והשירותים של העסק או החברה, הדבר שהופך לאתגר המשמעותי שעמו מתמודדים ארגונים וחברות - הוא הנפקה של מאות ואלפי חשבוניות בו זמנית.
בעוד שהנפקה של חשבונית בודדת, ואפילו עשרות חשבוניות בחודש, היא יחסית פשוטה, כשעוברים למספרים גדולים של מאות ואלפי חשבוניות, ממש כמו בשוליית הקוסם, ללא מערכת מתקדמת איבוד שליטה זאת לא שאלה של אם, אלא של מתי. לא בכדי מיטב החברות והארגונים המובילים, במשק ובעולם, עברו למערכות של חשבוניות דיגיטליות. כשמחפשים חשבונית דיגיטלית מומלצת, כמו בכל תחום, גם כאן ניתן למצוא את אותו המוצר מגיע במגוון דגמים, רמות ותצורות.
2 צפייה בגלריה
חשבונית דיגיטלית - שוליית הקוסם שלך בעסק
חשבונית דיגיטלית - שוליית הקוסם שלך בעסק
חשבונית דיגיטלית - שוליית הקוסם שלך בעסק
(shutterstock)
מהי חשבונית דיגיטלית?
החשבונית הדיגיטלית הפשוטה משולה לרכב קטן וחסכוני. היא אמנם ירוקה וחוסכת נייר, פשוטה לתפעול ובסה"כ מאוד ידידותית. אבל עבור מי שצריך לגמוע אלפי קילומטרים, בדרכים לא סלולות ובתנאי מזג אוויר שנעים בין גשמי זעף לשרב קשה זה כנראה לא יספיק.
כאשר אנחנו מדברים על ניהול אפקטיבי של חשבוניות בעידן הנוכחי, ברור לכולם שהפתרון הינו הפקת חשבונית דיגיטלית. כלומר, לא רק הנפקה בצורה דיגיטלית, במקום על גבי נייר, אלא על פתרון שלם שמאפשר הנפקה, שיגור ומעקב אחרי אלפי חשבוניות בו זמנית. תתארו לכם מצב בו אתם נדרשים לשגר אלפי חשבוניות על סך של 200,000 ₪. כל חשבונית שלא נקלטה או לא שולמה במועד על ידי נמען, משמעותה פער בתזרים המזומנים. חשוב לזכור כי מדובר במספרים גדולים. תמיד יהיה עיסוק עם חשבוניות שלא נפרעו במועד. מכאן שבלי שליטה מוחלטת העסק נדון לחוסר יעילות בגביה, הפסדים ומכאן ועד למשבר הדרך קצרה מאוד.
אז אולי בתחום החשבוניות הדיגיטליות אין קוסמים ואין קסמים, אבל מערכות יעילות לניהול חכם של חשבוניות בהחלט שכן.
2 צפייה בגלריה
חשבונית דיגיטלית - ניהול אפקטיבי של חשבוניות
חשבונית דיגיטלית - ניהול אפקטיבי של חשבוניות
חשבונית דיגיטלית -ניהול אפקטיבי של חשבוניות
(shutterstock)
אבטחת מידע לחשבוניות דיגיטליות
מכיוון שחשבוניות דיגיטליות מזויפות הן בעיה המטרידה ארגונים רבים, ישנה חשיבות עליונה לרמת האבטחה של הפתרון המשמש להפקת חשבוניות. הרי שאם מומחה פישינג או פצחן מזדהה בשם הארגון ומנפיק במקומו חשבוניות ללקוחות, הלקוחות ישלמו "חוב" שלמעשה אינו קיים והדבר יפגע קשות בתדמית הארגון. זאת בנוסף לסיכון בו מצוי הלקוח לחדירה לפרטיותו על ידי גורם עוין.
החשבונית הדיגיטלית של Comsign היא הפתרון האופטימאלי לבעיה זו, שכן היא מבוססת על חתימה מאושרת ומאובטחת. החשבוניות הדיגיטליות המאובטחות והמאושרות של Comsign מציגות את רמת האבטחה הגבוהה ביותר. לא רק שהן מכילות קובץ נעול שלא ניתן לשנותו, אלא בהן הלקוח אינו יכול להתכחש לחיוב שכן הוא מזוהה על ידי הגורם המאשר.
אז אם גם אתם נדרשים לניהול מסיבי של חשבוניות ומחפשים פתרון עם רמת אבטחה גבוהה מחד, ומוכר על ידי רשויות החוק מאידך, וכן כזה שיסייע לכם להקטין מאוד את השימוש ואת התלות בנייר, ימנע בעיות ועיכובים הקשורים במשלוח חשבוניות בדואר ועל ידי חברות משלוחים, ויחסוך שטחי אחסון חשובים בארגון, החשבונית הדיגיטלית של Comsign יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות