סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

שי דוד - יזם הבינה המלאכותית יצר קליפ ניצחון מרהיב במלחמה בעזה שהפך פנטזיה למציאות

בעידן שבו הגבולות בין מציאות לדמיון הולכים ומטשטשים, שי דוד, יזם וחלוץ בתחום הבינה המלאכותית, חורג מגבולות הידוע ויוצר קליפ מונפש ריאליסטי שמצליח להקנות חוויה עמוקה ומרגשת בנושא מורכב ורגיש כמו המלחמה בעזה. הקליפ, שנוצר עבור הזמרים אמיר חיים וחן גואטה, משלב בתוכו סיפור של חייל צה"ל במאבקו האישי והלאומי, מתוך תחושת מחויבות וגבורה.

4 צפייה בגלריה
שי דוד - יזם הבינה המלאכותית
שי דוד - יזם הבינה המלאכותית
שי דוד - יזם הבינה המלאכותית
(יח״צ )
במיזם זה, שי דוד לא רק מנגיש היצירה האמנותית בשימוש בינה מלאכותית לקהל הרחב, אלא גם מעמיד אותה בשירות האמנות והתרבות. הוא מוכיח כי טכנולוגיות מתקדמות אינן מיועדות רק למטרות מסחריות או טכניות, אלא יכולות לשמש ככלי ליצירת תוכן עם ערך מוסף, המעמיק את המסר והרגש.
הקליפ, שזכה להצלחה מסחררת ותגובות רבות ברשתות החברתיות ובתקשורת, מדגים את האפשרויות הבלתי נדלות שמציעה הבינה המלאכותית בעידן החדש. שי דוד, בעזרת חדשנות ויצירתיות, מנצל את הפוטנציאל העצום של ה-AI ליצירת חוויות שאין דומות להן, ובכך הופך את הבלתי אפשרי למציאות.
4 צפייה בגלריה
תמונה שנוצרה ע"י בינה מלאכותית כחלק מהקליפ "את האור בעולם"
תמונה שנוצרה ע"י בינה מלאכותית כחלק מהקליפ "את האור בעולם"
תמונה שנוצרה ע"י בינה מלאכותית כחלק מהקליפ "את האור בעולם"
(שי דוד )
כיצד נוצר הקליפ לשיר ״את האור בעולם"?
במרכז הפרויקט המהפכני של שי דוד, נמצא קליפ לשיר "את האור בחיי", המציג סיפור דרמטי ומרגש של חייל הנאלץ להיפרד מאהובתו על מנת להילחם בעזה. הסיפור משקף את המאבק האישי של החייל, אשר מוצא כוח באהבתו למולדת ולבת זוגתו, ומסתיים בסצינת ניצחון מרהיבה ומרגשת.
הפרויקט החל מכתיבת תסריט מפורט, שכלל סצנות לחימה של חיילות רבים ומסתיים בחגיגת ניצחון. התסריט המקורי הועבר לתוכנה מתקדמת ליצירת תמונות, תוך הגדרה מפורטת של זוויות הצילום וסוג המצלמה והעדשה שבה רצינו להשתמש.
בתהליך הבא, אלפי תמונות שנוצרו על ידי התוכנה מידג׳רני נבדקו בקפידה והטובות ביותר נבחרו להצגה בסטוריבורד של הקליפ. לאחר מכן, באמצעות מספר תוכנות AI להנפשת תמונות, הצוות ייצר תזוזה של אלמנטים בתמונות סטטיות ותנועה של מצלמה במרחב, דבר שיצר תחושה של תנועה וחיים בכל פריים.
בשלב הסופי, התוצרים השונים הועברו לתוכנת עריכה, שם הם שולבו על-פי התסריט שנכתב מראש. הפרויקט דרש מאות שעות של עבודה, ומהווה חידוש משמעותי בשימוש בבינה המלאכותית ליצירת קליפים עבור יוצרים וזמרים.
לפי מיטב הבנתי, זהו אחד הפרויקטים הראשונים בעולם של יצירת קליפ ריאליסטי על פי תסריט בעזרת בינה מלאכותית. זהו צעד חדשני ומרהיב שמראה כיצד ניתן לשלב בין השראה עם טכנולוגיה מתקדמת ליצירת תוכן אמנותי ומשמעותי.
(קליפ את האור בעולם)
כיצד טכנולוגית הבינה המלאכותית משתלבת בעולם העסקים?
AI בעולם הפרסום, למשל, טכנולוגיה זו מאפשרת ליצור קמפיינים ייחודיים שמתמקדים בסיפורים ובחוויות, מעבר למה שהיה אפשרי עד כה. יכולת ההנפשה והריאליזם שמספקת הבינה המלאכותית מאפשרת לעסקים ליצור תוכן שמדבר אל הלב ולא רק אל המוח, ובכך ליצור קשר חזק יותר עם הלקוחות שלהם.
AI בתחום ההדרכה והלמידה, שימוש בטכנולוגיה זו יכול להפוך מורכב לפשוט ומשעמם למעניין. דמיינו תכנית למידה שמשתמשת בסימולציות ריאליסטיות במקום בתרשימים סטטיים, או סרטוני הדרכה שמציגים סיטואציות מורכבות באופן חי ודינמי.
AI בעולם האמנות והבידור, השילוב של בינה מלאכותית ביצירת תוכן ויזואלי מאפשר ליוצרים ומפיקים להגיע לרמות חדשות בתחום הבידור. יכולת זו לייצר סיפורים ריאליסטיים ומרגשים מעבר למגבלות המציאות היא מהפכה אמיתית בתחום.
"האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות" אומר שי דוד. "עם התקדמות הטכנולוגיה וההתאמה שלה לצרכים השונים של עסקים, אנו עומדים בפתח של עידן חדש שבו הדמיון הוא הגבול היחיד".
שי דוד מציג: השלב הבא בייצור תוכן דיגיטלי בשילוב AI
כשאני חושב על המהפכה שאנחנו מובילים בעולם התוכן הדיגיטלי, אני רואה פוטנציאל עצום לשינוי," אומר שי דוד, המוח מאחורי פרויקטים חדשניים בתחום הבינה המלאכותית. "אנחנו כעת בתהליך פיתוח של מערכת מתקדמת אשר מאגדת מספר טכנולוגיות ליצירת תוכן, המיועדת עבור תעשיית האופנה."
המערכת המתוכננת באה להקל על תהליך יצירת קולקציות לחברות אופנה ולהציג פרטי לבוש מהקולקציה על דוגמניות וירטואליות. "הרעיון הוא לפשט את תהליך העיצוב וההצגה של קולקציות אופנה, מה שיאפשר למותגים לחסכון כלכלי בשימוש בדוגמניות וחסכון בהפקה של ימי צילום לטובת הפקת קולקציות" הוא מסביר.
4 צפייה בגלריה
תמונה שנוצרה ע"י בינה מלאכותית עבור מותג אופנה
תמונה שנוצרה ע"י בינה מלאכותית עבור מותג אופנה
תמונה שנוצרה ע"י בינה מלאכותית עבור מותג אופנה
(שי דוד )
בנוסף ובהמשך לקליפ שנוצר לשיר את האור בחיי, שי מדבר על פרויקט נוסף שמתמקד בעולם המוזיקה. "הכשרנו צוות ייעודי שעובד על יצירת תוכן ויזואלי לאמנים וזמרים. היכולת להנפיש את השירים והיצירות שלהם מושכת אמנים רבים, והביקוש גבוה מאוד."
עם פרויקטים כאלה, הוא משנה את הדרך שבה אנו חווים מוזיקה ופותח דלת לעולם חדש של אמנות דיגיטלית.
"מה שמרגש אותי ביותר," אומר שי, "זה לראות כיצד טכנולוגיות חדשות אותם האנושות מאמצת משלבות יכולות להעצים תחומים שונים, מאופנה ועד מוזיקה. אנחנו כאן לא רק ליצור תוכן, אלא גם ליצור חוויות חדשות ולהביא ערך מוסף לתעשיות שונות".
4 צפייה בגלריה
צוות הנהלת המשרד: מרינה סורוצ׳ינסקי, ג׳ופרי נחום, שי דוד ומורגן קרמונה
צוות הנהלת המשרד: מרינה סורוצ׳ינסקי, ג׳ופרי נחום, שי דוד ומורגן קרמונה
צוות הנהלת המשרד: מרינה סורוצ׳ינסקי, ג׳ופרי נחום, שי דוד ומורגן קרמונה
(יח"צ)
מחויבות למצוינות: צוות ההנהלה של המשרד
יחד עם צוות מקצועי של עובדים מנוסים, המשרד מצליח להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים ולהציע פתרונות יצירתיים ויעילים ללקוחותיו. ההתמקדות בלמידה והתאמה מתמדת לשינויים בתחום הפרסום הדיגיטלי מאפשרת למשרד לשמור על איכות ומקצועיות בכל פרויקט. דרך זו, של עבודה קשה ומחויבות להצלחה של כל פרויקט ופרויקט, מהווה את היסוד למוניטין החזק והמקצועי של המשרד בתחום הפרסום. בנוסף לעבודה השוטפת של המשרד בתחום הפרסום, הצוות מקדם מספר פרויקטים פורצי דרך המושתתים על בינה מלאכותית, כאשר לנגד עיניהם עומדת המטרה להנגיש פתרונות מבוססי AI לעסקים ולקוחות פרטיים.
לאתר החברה: שי דוד משרד פרסום

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות