סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

לומדים ומרוויחים בשוק ההון - המהפכה של מכללת צמרות

מכללת צמרות פיתחה תוכנית לימודים ממוקדת ופרקטית להשקעות בשוק ההון, שיחסוך לכם הרבה זמן, הרבה כספים ויעניק לכם את הכלים להשקעות מניבות

לימוד תחום שוק ההון מציע ליחידים מגוון סיבות משכנעות לעסוק בתחום לימוד זה. הנה כמה סיבות עיקריות מדוע אנשים צריכים לשקול ללמוד את שוק ההון:
  1. צמיחה פיננסית: שוק ההון יכול להציע הזדמנויות צמיחה פיננסיות אדירות. על ידי הבנת אופן פעולת השוק וקבלת החלטות השקעה מושכלות, אנשים יכולים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים.
  2. שיפור האוריינות הפיננסית: לימודי שוק ההון עוזר לאנשים לפתח הבנה מעמיקה יותר של מושגים פיננסיים, אסטרטגיות השקעה ומגמות כלכליות. ידע זה נותן להם כוח לקבל החלטות פיננסיות מושכלות לא רק בשוק ההון, אלא גם בתחומים אחרים של מימון אישי.
  3. גישה להזדמנויות השקעה - למידה על שוק ההון מעניקה לאנשים גישה למגוון רחב של הזדמנויות השקעה שעשויות להציע תשואות אטרקטיביות. ממניות ואג"ח מסורתיות ועד אפשרויות השקעה אלטרנטיביות כמו קרנות השקעות נדל"ן (REIT) או הון סיכון, הבנת שוק ההון פותחת דלתות לאפיקי השקעה מגוונים.
2 צפייה בגלריה
מכללת צמרות : תוכנית לימודים ממוקדת ופרקטית להשקעות בשוק ההון
מכללת צמרות : תוכנית לימודים ממוקדת ופרקטית להשקעות בשוק ההון
מכללת צמרות : תוכנית לימודים ממוקדת ופרקטית להשקעות בשוק ההון
(יאן בן ברוך)
נשמע לכם סינית? מעייפת אתכם המחשבה, של כמה זמן וכסף נדרש להשקיע, כדי ללמוד את כל אלה? אל חשש. מכללת צמרות פיתחה עבורכם מסלול לימודי יעיל וממוקד, לאנשים שמחפשים תשואה מקסימלית של עלות מול תועלת. במקום להשקיע אלפי שקלים על מסגרות לימודים העוסקות בתחום מסוים ובמקום להשקיע במצטבר סכומי עתק, כדי לצבור ידע רחב ונחוץ, תוכלו במסלול לימודי אחד לקבל את כל מה שאתם צריכים, כדי להשקיע בתבונה באפיקים השונים שמציע שוק ההון. 7 מפגשים בני שעתיים כ"א הנערכים בת"א, בכיתות קטנות של עד 10 תלמידים - ובתוך זמן קצר תוכלו גם אתם לתרגם ידע לרווחים.
אמיל נוריאל, מייסד מכללת צמרות ומרצה בכיר במסלול ההכשרה, מסביר מניין נוצר הרעיון להקמת המכללה: "אני משקיע בשוק ההון כבר 7 שנים. הגעתי לעולם הזה, כי הבנתי שאנחנו חיים במציאות שבה אי אפשר להסתמך על מקור הכנסה אחד. מה גם, שבסופו של דבר, שוק ההון משפיע על החיים שלנו, גם אם לא נשקיע שם ישירות. מצאתי את עצמי מתעמק מאוד בתחום, ברמה כזו שמשך שנים נרשמתי לכל כך הרבה קורסים, וזיהיתי שאין אף מסלול שבו ניתן בתוך זמן קצר לקבל ארגז כלים שימושי ומקצועי כדי להתנהל בצורה נכונה. עם הזמן, הבנתי שבזכות הביצועים הטובים שלי כמשקיע, צברתי מספיק ידע וביטחון עצמי להעניק מהשפע הזה לעולם. התחלתי ללמד בכל מיני אופנים ובמשך שנה עמלתי כדי להקים מכללה, שתאפשר להנגיש את הידע לכמות גדולה יותר של אנשים".
2 צפייה בגלריה
לומדים ומרוויחים בשוק ההון - המהפכה של מכללת צמרות
לומדים ומרוויחים בשוק ההון - המהפכה של מכללת צמרות
לומדים ומרוויחים בשוק ההון - המהפכה של מכללת צמרות
(יאן בן ברוך)
במכללת צמרות האיכות זוכה לעדיפות גבוהה יותר הרבה מהכמות, לדבריו של נוריאל: "נתקלתי בהרבה מסגרות שבהן בכיתת לימוד התקבצו 30 ו-40 תלמידים, מה שהקשה על המרצים לתת יחס אישי וגם לגשר על פערי הרמות. במסלול הפרונטלי שאנחנו מציעים, התלמידים לוקחים חלק בתוכנית מבוא אינטרנטי משך חודשיים, כדי שיגיעו עם רקע שיאפשר להם להתחבר לדברים הנלמדים במסלול הפרונטלי, שבמהלכו וגם לאחר סיומו אחת לשבוע אנחנו עושים זום עם תלמידים מהעבר ותלמידים מההווה, מחדדים כל מיני נקודות, משתפים ברעיונות והכל במטרה שכולם יזכו לידע שיעזור להם למקסם את הביצועים שלהם".
מכללת צמרות יצרה שיתוף פעולה עם חברת הברוקרים הבינלאומית, קולמקס. על החיבור בין שני הגופים, מרחיב אמיל נוריאל: "מדובר בחברת ברוקרים בינלאומית שיש לה שלוחה בישראל. התלמידים שלנו עובדים עם תוכנת הדמו שלהם. לכל מסלול למידה מגיע מרצה מטעם קולמקס להרצות על תוכנת המסחר ולתת טיפים. כל תלמיד פותח חשבון דמו ומקבל גישה לתוכנית אינטרנטית מטעמם לעבודה נכונה עם התוכנה. כל תלמיד מקבל הנחות משמעותיות של עד 25 אחוזים מגובה העמלות, כשחודש הפעילות הראשון הוא ללא עמלות".
יש לכם שאלות נוספות? פרטים נוספים באתר של מכללת צמרות ובטלפון: 055-6896949

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות