סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

להגיע לפסגה בעולם העסקים בדיגיטל – המומחה גיא שטרית חושף סודות תעשייה בשיתוף עם סייבר AI

גיא שטרית, האקר לשעבר שעשה שינוי מדהים של 180 מעלות וכיום משמש מומחה בינלאומי ידוע לאבטחת סייבר, לוקח את בעלי העסקים למסע מזורז בקידום העסק בעולם בו הסחר המקוון כמעט ומחסל את הסחר הפיזי, ובעלי אתרים מסתמכים על אסטרטגית קידום כדי לצוד לקוחות.


זהו לא סוד שהסחר הווירטואלי, בשנים האחרונות, תופס תאוצה במהירות שיא. המהפכה הדיגיטלית הניבה עבור בעלי עסקים רבים מגוון של יתרונות וחסרונות – תלוי איך הם שיחקו עם הקלפים שחולקו להם. עבור אלו שהלכו יד ביד עם ההתפתחות הטכנולוגית, והתקדמו לנוכחות וירטואלית, בוודאי מבינים את הכוח בטמון בקידום דיגיטלי – זה מגדיל את החשיפה, מגדיל את התנועה לאתר ובשורה התחתונה, מגדיל רווחים. ביקשנו מגיא שיטרית (37), אוטוריטה בתחום קידום האתרים ומייסד חברת ׳Over The Top SEO׳ המובילה בכל העולם בתחום ה-SEO (קידום אורגני), לגלות לנו מעט מרזי התחום, ולהסביר למה בעצם אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי וקידום זה המוצר הכי חם היום בשוק.
למצוא את העסק שלך
גיא שטרית עוסק בקידום עסקים כבר למעלה מעשור. מניסיונו העשיר, הוא מעיד על מגמת התפתחות שחלה בשנים האחרונות בכל הקשור לסחר ווירטואלי, ובפרט בשנה האחרונה – שנת 2020. ״אם בעבר לקוחות היו מגיעים לבעלי עסקים לרוב, מפה לאוזן, כיום יחסי הכוחות מתהפכים ורוב הלקוחות יגיעו למותג שלך דרך מנוע חיפוש – גוגל״, משתף גיא, שבימים אלו מבצע מחקר שמטרתו לחשוף כיצד פועלים אלגוריתמים של גוגל, ובהמשך לשתף את ממצאיו עם אנשים שחולקים את תשוקתו לקידום אתרים ולהצלחה. המטרה של כל בעל עסק, צריכה להיות ששם המותג או העסק יעלה בחיפושים הללו, ללא תלות במילת המפתח שהלקוח מחפש. כל עוד המילה בשדה הסמנטי של העסק שלכם, והיא רלוונטית לצורך של הלקוח – העסק שלכם צריך להופיע. ביצוע אופטימיזציה למנוע החיפוש, מבחינת רבדים רבים כמו חיפוש וויזואלי, חיפוש קולי או העשרת מילות המפתח, היא בדיוק המפתח שהלקוח צריך כדי להיכנס לעסק שלך. השלב הבא, הוא לגרום לו להישאר ולטווח ארוך.
לעודד ביקורת
לקוח חוזר, הוא לקוח שיוצר עם המותג שלכם קשר שמבוסס על אמון. יצירת נאמנות בקרב לקוחות, יכולה להיעשות בקלות דרך ביקורות חיוביות עבור העסק שלכם. אנשים סומכים על חוות דעותיהם של בעלי ניסיון ולקוחות וותיקים, לכן ביקורות טובות על העסק שלכם מושכות לקוחות, הן וותיקים והן חדשים, ומעודדות אותם לנסות ולבדוק את העסק לפעם אחת לפחות. ״ישנן כמה דרכים מוצלחות מאוד להשגת ביקורות חיוביות לעסק״, מסביר גיא, שנחשב לאחד מעמודי התווך של השיווק האורגני בעולם כולו, ״פנייה אישית ללקוח באמצעות הודעה, מעודדת אמפטיה והשארת ביקורת טובה. אך ראשית, חשוב לדאוג לחוויית משתמש כוללת נוחה ונעימה, כזו שתהפוך את האתר שלכם לידידותית גם בנייד, ותגרום ללקוחות לשביעות רצון גבוהה״. פעמים רבות, גם הצעת תמריצים תמורת הוספת ביקורת, היא כלי אסטרטגי מועיל ומשתלם.
ליצור שיתוף פעולה עם משפיעים מקומיים
בשנת 2006, גיא שטרית גילה דרכים חדשניות ליישם את כישוריו כדי לעזור לאחרים להגדיל את התנועה האורגנית באתרים שלהם, והפך עם השנים לאוטוריטה בתחום ולאחד מיועצי קידום האתרים לחברות מהגדולות בעולם. אחת האסטרטגיות השיווקיות היעילות שהוא מסביר אודותיה, היא שיווק דרך משפיעים מקומיים – בלוגרים, כוכבי מדיה חברתית ובעיקר אנשים שיש להם קהל עוקבים מרשים. ״לגרום לשגרירים מקומיים להשתמש במה שיש למותג שלכם להציע, לחוות אותו על בשרם ולהתאהב בו, זו דרך מעולה ואותנטית להפיץ את הבשורה״, מסביר גיא שטרית, ״חשוב לבחור את המשפיעים שבאמת יתחברו למותג שלכם, ויציגו אותו בצורה אמינה ומושכת״.
לעולם לא לסטות מהדרך ולא לוותר
אם נניח בצד את דרישות השוק, לגיא חשוב לתת גם זווית אישית על הנושא. עבורו, תמיד קיימות הזדמנויות שניות, גם אחרי מגפות עולמיות וגם אחרי נפילות אישיות. "אני יודע לא מעט על הזדמנויות שניות" הוא אומר בחיוך. לאחר שהעביר תקופה לא פשוטה כהאקר שפוגש את הצד הלא נכון של החוק, הוא יודע שהרצון והנחישות שלו להצליח מחד ולתרום לאנושות מנגד הם שהובילו אותו קדימה. "עשיתי טעויות שנבעו מחוסר ידע אבל תמיד ידעתי שיש לי מה לתרום לעולם. היום אני לוקח את כל מה שלמדתי מהעבר ומנצל אותו לעשיית טוב. הידע שהפך אותי להאקר, הוא זה שהופך אותי היום למומחה אבטחת מידע שיודע איך לחסום את הדרך להאקרים כמוני ולהגן על הארגונים איתם אני עובד".
גיא מנהל בלוג עסקי, בו הוא כותב ומשתף את הידע העשיר שלו שצבר במהלך דרך ארוכה שעשה בארה״ב. כיום, עם חומות ההגנה שגיא שטרית בונה והידע העשיר שצבר במרוצת השנים בעולם השיווק הדיגיטלי, והוא לא בוחל בשיתופו, גיא שמח לעזור ולקדם בעלי עסקים נוספים, עם אסטרטגיה חכמה ועשייה בלתי פוסקת, בדרך אל ההצלחה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות