סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

עולם הגרילים: הרבה מעבר לאוכל

תחום הגרילים הינו סנסציה בינלאומית, ומהווה חלק משמעותי מהתרבות של עמים רבים בעולם – וגם אצלנו, אין יותר ישראלי מ׳על האש׳. אז איך נראה התחום הזה בישראל? היכן ניתן למצוא את הכלים האיכותיים ביותר, והמוצרים הכי שווים? כל הפרטים במאמר זה. תתכוננו לפתח תיאבון!

קצת על תרבות המנגל הישראלית
אם היינו צריכים לבחור את הפעילות המועדפת על ישראלים בפארקים וחורשות, היא כנראה הייתה ׳על האש׳. התמונה שעולה לרובכם בראש היא כנראה ילדים מתרוצצים על הדשא, והמבוגרים יושבים בצל, עם כמה בקבוקי בירה, מומחה המנגל המשפחתי בעמדתו המכובדת לצד המנגל, וכל השאר עומדים סביבו עם צלחות ומשתדלים לא ללטוש עיניים. אין משפחה שלא נהנית מהיציאה המשותפת החוצה, הטקסיות של הדלקת המנגל והנאה של שעות מהכנת כמויות לא הגיוניות של אוכל שאחר כך לא יודעים מה לעשות איתו (אבא אנחנו מסתכלים עלייך!).
2 צפייה בגלריה
על האש – גולת הכותרת בחגים ובשגרה
על האש – גולת הכותרת בחגים ובשגרה
על האש – גולת הכותרת בחגים ובשגרה
(קאנבה)
אחת ולתמיד – אילו סוגי מנגל קיימים?
לא היה לכם נעים עד עכשיו לשאול בקול רם, אבל הנה, איגדנו לכם את סוגי המנגל הקיימים ומה ההבדל ביניהם:
  • גריל פחמים - הוא אמנם המתקן הפופולארי ביותר כבר מאות של שנים, אך כשאתם חושבים על מנגל פחמים, כנראה שעולות לראשכם מספר בעיות והתעסקויות מתישות – תשמחו לדעת שכיום הסיפור שונה לגמרי, וניתן למצוא מנגלי פחמים משוכללים ומתוחכמים, שנותנים את אותו התוצר במינימום בלאגן ולכלוך, עם חווית משתמש מושלמת. הם יכולים להיות מאסיביים או קומפקטיים ומתקפלים, כך שתוכלו לקחת אותם בקלות ממקום למקום.
  • גריל חשמלי - מחפשים את חווית הגריל רק בקטן, חסכוני, וקומפקטי? גריל חשמלי הוא הפתרון עבורכם. מדובר במכשיר חשמלי שמאפשר הכנת כל סוגי המזון באופן מקצועי, אך גם פשוט לתפעול ולניקוי. גריל חשמלי איכותי יהיה עשוי יציקת אלומיניום עם דופן כפולה לבידוד חום, ורשת יצוקה עם ציפוי אמייל למקסימום עמידות לאורך שנים.
  • גריל גז - גריל גז איכותי הוא מוצר חובה לכל בית עם חצר, מרפסת גדולה או גינה פרטית, שיאפשר לכם ליהנות מכל הטוב של על האש בקרבה מקסימלית לבית. הוא כמובן עובד על גז, אז תוכלו לוותר על התהליך הארוך של הדלקת הפחמים, משחק באש ועשן כבד, וליהנות מאותם הטעמים במינימום מאמץ. גרילי גז איכותיים יעמדו בכל משימה שתזרקו עליהם, וגם יהיו קלים לניקוי ויותר ידידותיים למשתמש.
טאבון / גריל אבן
מחפשים את החוויה המושלמת של מאפים, פיצות ולחמים, יחד עם בשרים מעושנים ומגוון מטעמים מדהימים, הישר מהגינה שלכם? אתם כנראה מחפשים טאבון אבן. מדובר במתקן מאסיבי, עשוי כמובן מאבן, שישתלב באופן יפיפה בגינה הפרטית שלכם ויאפשר לכם ליהנות מאיכויות אפייה וצלייה של מסעדת גורמה – מבלי לצאת מהפיג'מה.
מעשנות בשרים
לקרניבורים מביננו, שיודעים שחווית אכילת הבשר אינה תלויה אך ורק באיכותו של הנתח (למרות שזו לגמרי נקודה חשובה) אלא גם באיכות הליך ההכנה שלו, קיימות מעשנות בשרים. תפקידן הוא לאפשר לבשר לעבור תהליך איטי יותר, מבוקר וממוקד, בו תישמר טמפרטורה אחידה, כדי שהבשר יצא מושלם כל פעם מחדש.
על האש – גולת הכותרת בחגים ובשגרה
יום העצמאות? אין כמו על האש משפחתי כדי לחגוג עוד שנה למדינה המתוקה שלנו יחד בחיק הטבע. פסח? נהנים מעל האש גם אם הפיתות קצת מוזרות כי הן עשויות מקמח תפו״א. שבועות? על האש טעים עם מיליון סלטים והכוכבת הראשית: גבינה עשירה וטעימה. בתור ישראלים, יש לנו כל כך הרבה חגים, שלפעמים קשה לזכור את כולם. אבל המשותף להם, הוא האושר בלראות אלפי משפחות ברחבי הארץ חוגגות יחד את המועדים השונים בחוץ: בפארקים, בחורשות והשמורות, סביב על האש (במקומות המותרים, כמובן!) מפנק ומושחת, בו כל אחד יכול למצוא משהו טעים לאכול, ובעיקר להנות מהחברה הטובה.
ימי הולדת משפחתיים או מסיבות עם חברים
די לארוחות בסלון! הישראלים כבר יודעים שימי הולדת כיפיים באמת הם כאלו שנחגגים בחוץ, תחת השמש, עם מזג אוויר כיפי, בריזה טובה, משקה קר ואיך לא – על האש שהריח שלו משגע את כל החתולים בסביבה. כל אירוע יכול להפוך למיוחד כפליים אם ייחגג במתכונת של מפגש בחוץ, בו אפשר לתת לקטנים להתרוצץ עד שתיגמר להם האנרגיה (בתקווה) וליהנות משיפודים, קבבים, סטייקים – מה שתרצו.
צמחוני? טבעוני? קרניבור? יש מקום לכולם סביב הגריל!
מה הכיף בגריל גז איכותי ומקצועי? שלא משנה מה החלטתם לצלות או לעשן עליו, זה כנראה יצא מושלם. מעדיפים את ההמבורגרים הצמחוניים? אין שום בעיה. יותר בכיוון של שיפודי טופו וירקות? קיבלתם. אוהבים את הבשר שלכם בשרי? הכי קל שיש. גריל גז איכותי יוכל להתמודד עם מגוון חומרים ותמיד לתת לכם את הטקסטורה הכיפי והניחוח המעושן שמוסיף כל כך הרבה לחוויה של על האש.
די אנ אס – המומחים שלכם לעולם הגריל
ישנם עסקים רבים המתיימרים להיות מקצוענים בתחום הגרילים, שינסו למכור לכם מוצרים שונים, שיהיו איכותיים יותר ופחות, אמינים יותר או פחות, בטווח מחירים מסביר ועד מופקע. איך יודעים במי לבחור ועל מי לסמוך? הנה היתרונות העיקריים של די אנ אס על מתחריה:
איכות ללא פשרות
מגוון סוגי הגריל של די אנ אס אמנם עצום וכולל מתקנים רבים, אך לכולם מספר תכונות משותפות כשזה מגיע לאיכות המוצר: הוא עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר – אמייל, אלומיניום ופורצלן, הוא בעל מבערים מהמדרגה הראשונה, אפקטיבי, קל לניקוי, לא יחליד בקלות או יעיק עליכם עם התפרצות להבות ופליטת פיח בלתי נסבלת. אם אתם עומדים להשקיע סכום משמעותי במתקן שאמור לשרת אתכם נאמנה, אז חשוב שתבדקו ותשוו בין כמה שיותר סוגים, כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את החבילה המושלמת והמשתלמת ביותר. מצאו את האחד שלכם כאן: bbq.co.il
2 צפייה בגלריה
איכות ללא פשרות
איכות ללא פשרות
איכות ללא פשרות
(די אנד אס)
בנוי כדי להישאר
גריל הינו מתקן שעובד בעוצמה גבוהה, במיוחד במטבחי חוץ, ונמצא בחוץ תחת גרמי השמיים, ואמור להחזיק מעמד למשך שנים ארוכות של שימוש. המתקנים של די אנ אס בנויים בסטנדרט איכות גבוה במיוחד, שמאפשר להם לשרת אתכם ואת משפחתכם למשך שנים, ולהיות חלק מהרגעים המיוחדים שלכם יחדיו בחוץ, מבלי להישחק, להתקלקל או לעשות בעיות לאחר מספר שימושים.
בטיחות ברמה המחמירה ביותר
כשמדובר על מתקן עוצמתי ומורכב כמו גריל, אסור לתת יד לחובבנות. בחרו בחברה שתספק לכם גריל איכותי, עוצמתי ומקצועי, מבלי להתפשר על סטנדרט בטיחות מחמיר – הן בחומרים ממנו עשוי הכלי, איך הוא מורכב, וכמה מחשבה נכנסה לתכנון שלו, כדי שיאפשר שימוש בטיחותי וימנע מקרים מצערים שיכולים להיגמר באסון. כמובן שאחריותכם בתור המשתמשים לוודא כי אתם נוקטים באמצעי זהירות, לא מאפשרים לקטנטנים להתקרב לגריל (או למבוגרים קלאמזים במיוחד) ועושים הכל כדי לאפשר לכל המשפחה חוויה נעימה וכיפית.
לסיכום
איזה כיף, הקיץ בא – וגם אם אתם לא מחובבי הז'אנר, אתם כנראה מתרגשים לעונת המנגלים וה - ׳על האש׳ בחוץ, יחד עם כל המשפחה או החברים. בחירה נכונה של גריל שמותאם לצרכים ולהעדפות שלכם ובנוי בצורה איכותית, חכמה ומקצועית, יכולה להפוך אירוע מנחמד לחוויה בלתי נשכחת, עם מטעמים מצוינים, חווית שימוש קלה ופשוטה, ומקסימום של הנראה לכל המשפחה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות