סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

בעלי עסקים, שיטת מימון הרכב שכאילו נוצרה עבורכם: הגיע הזמן להתקדם לליסינג!

אצל רבים מבעלי העסקים, הרכב הוא אחד מאיברי התפקוד החיוניים עבורם, ממש כמו יד, רגל או עורק דם ראשי. בלעדי הרכב הם מרגישים מוגבלים, שכן, כיצד יוכלו לשנע סחורה או להגיש שירותים בבית הלקוח?

אם אתם במקרה חשמלאים, אינסטלטורים או מתקיני מזגנים אתם בטח מהנהנים עכשיו בראש בהסכמה. בעלי עסקים קטנים זקוקים לרכב לתפקוד השוטף, אפילו המדינה מכירה בכך. יצאנו לברר איזו עסקה של רכישת רכב הכי משתלמת עבורם. חזרנו עם מידע שאסור לכם לפספס. העבודה היא חיינו.
יצאנו לחקור: מהו הרכב האולטימטיבי עבור בעלי עסקים ועצמאיים?
כדי להגיע לתשובה מדויקת לשאלה הזו, יצאנו לשטח לשאול בעלי עסקים מהשוק העצמאי מה מוגדר כדרישות מאסט, אותם חייב רכב העבודה שלהם להכיל. מובן שלכל בעל מקצוע העדפות אישיות שונות והסתכלות אינדיבידואלית, אולם בגדול, התשובות חזרו על עצמן:
"רכב איכותי, אין לי זמן להתעסק עם גרוטאה" (איציק, אדריכל)
כיוון שהרכב הוא מרכיב משמעותי בעבודתם של עצמאים, אך טבעי שישנה חשיבות גבוהה לאיכות הרכב, שיהיה נוח לשימוש ולא יפתח בשביתה כל שני וחמישי. "בשבילי, כעצמאי, יום שהרכב צריך תיקון זה הפסד של יום עבודה. עד שאני נוסע למוסך, משאיר את הרכב ולוקח רכב חלופי - הלך היום, טיים איז מוני, כידוע, אין לי את הפריבילגיה להחזיק רכב מקרטע". (איציק)
בעלי עסקים רבים מעדיפים רכבים חדשים שאינם דורשים אחזקה וטיפולים שוטפים, כמו רכבי יד שנייה.
"רכב שאינו זולל דלק" (נדב, מדביר)
כחלק מחישוב מאזן הרווחים בעסק, יש לקחת בחשבון את הוצאות הדלק החודשיות, עצמאיים רבים יוצאים להגיש שירות בכל רחבי הארץ, כך שהרכב שלהם גומא קילומטראז' גבוה מאוד, חשוב שהרכב יהיה חסכוני בדלק, וכן, שיהיה עמיד בנסיעות ארוכות .
"רכב טוב, הוא פונקציה של נוחות" (דקלה, מעצבת פנים)
בשל הזמן הרב אותו עושים עצמאיים בתוך הרכב, לא פלא שהם דורשים מהרכב להיות סופר נוח. אין זה רכב למטרות בילוי ופנאי שמשמש לקפיצה לקניון הקרוב, או לחנות המכולת. בנסיעות ארוכות וממושכות, לאספקט של נוחות יש משמעות רבה.
"רכב עם תדמית מרשימה" (אסף, איש עסקים, נדל"ן)
אנשי עסקים משתמשים ברכב שלהם ככלי שיווקי וייצוגי, באופן רשמי. אי לכך, הם נדרשים לרכב חדש בחזות נוצצת עם גימור יוקרתי, הוצאות הרכב, הם חלק מהוצאות הפרסום שלהם. הם ישדרו חוסר אמינות אם ייסעו עם סובארו שנת 2001, לפגישת עסקים גורלית בגורד שחקים.
1 צפייה בגלריה
הגיע הזמן להתקדם לליסינג
הגיע הזמן להתקדם לליסינג
הגיע הזמן להתקדם לליסינג
(freepik)
"קניית רכב במחיר מלא? it's crazy!"
בעלי עסקים בארה"ב, כבר מזמן עשו סוויץ' בכל הנוגע לרכישת רכב לצרכי העסק. למה לרכוש רכב במחיר מלא, אם אפשר לקנות אותו בעסקת ליסינג? עם הזמן, הרעיון האמריקאי הגאוני, עלה על מטוס ונחת גם בישראל, קראו על שיטת הליסינג, ומדוע היא האופציה המועדפת על בעלי עסקים בארץ ובעולם.
קניית רכב חדש? אל תעשו עסק - ליסינג, שיטת המימון המשתלמת לבעלי עסקים
ליסינג זו עסקה המאפשרת לכל לקוח ליהנות מרכב חדש בתשלום חודשי קבוע. בעל עסק ואין לך אפשרות לממן רכב במחיר מלא? זה לא אומר שאתה צריך לנהוג על טרנטה חבוטה. עסקת הליסינג מאפשרת לך לבחור רכב כרצונך, ולשלם עליו עלות חודשית מינימלית. בסוף התקופה של 2.5 עד 3 שנים, אתה מוזמן לגשת לחברת הליסינג ולבחור לך רכב חדש אחר, בתשלום חודשי בחישוב מחודש.
ישנה רק בעיה אחת: רוב חברות הליסינג מציעות רכישה של רכב בשיטת 01, כאשר אתה כלקוח, מפסיד מירידת הערך של הרכב, מה שאומר שכשתרצה להחליף את הרכב או למוכרו, אתה עלול לגלות שהרכב איבד משוויו סכום משמעותי.
הרכב מאבד מערכו? זה לא חייב להיות ככה! קראו על הפתרון של קאריזמה מוטורס
חברת קאריזמה מוטורס הישראלית לקחת את הרעיון האמריקאי צעד קדימה: "אין היגיון שתפסידו סכום ניכר, רק בשל הפחתה בשווי הרכב", בשל כך היא מציעה שיטה מהפכנית: "השיטה של החברה היא 'עסקת הליסינג הפרטי', ופירושה במילים פשוטות הינו, שכל לקוח מקבל בעלות 00 על הרכב, והוא נרשם ישירות על שמו, מה שמונע את ירידת הערך, וחוסך ממנו המון המון כסף".
איך לא חשבנו על זה עד היום?! הליסינג הפרטי שכובש את עולם העצמאיים
חברת קאריזמה מוטורס מחזיקה במלאי של למעלה מ-1000 דגמי רכבים, של כל החברות והמותגים. עסקת ליסינג בחברה, פירושה קבלת אחריות של היבואן הרשמי, מה שפוטר בעלי עסקים מהצורך לטפל בבעיות, ולהפסיד זמן עבודה יקר "בעלי עסקים? אתם צריכים להשקיע בערכי החברה, תנו למומחים לטפל לכם בשאר", זו האג'נדה שלהם.
בניגוד למוכר מחברות הליסינג השונות, המציעות רכבים ברמות גימור ואבזור נמוכות, חברת קאריזמה מוטורס גם מציעה רכבים בגימורים ברמה הגבוהה ביותר.
הטבות מס לבעלי עסקים בעסקת ליסינג
המדינה מקזזת 15% של פחת בשנה על החזקת רכב לצרכי העסק מה שמחזיר חלק ניכר מההשקעה. הלקוח יכול להנות מפחת שנתי של עד 25% לשנה, תלוי בסוג הרכב. מחזיקים ברכב שמשקלו מעל 3.5 טון? תוכלו ליהנות מהחזר מלא של מע"מ ומהחזרים בהחזקת הרכב השוטפת. יתרון נוסף של עסקת הליסינג לבעלי עסקים, הוא שבתום תקופת הליסינג ניתן להחזיר את הרכב לחברה, ולמנוע תשלום מס רווח הון בהחלפה בפעם הבאה.
עסקת ליסינג לשמירה על התזרים ומינוף העסק
בעלי עסק, אתם יכולים לעשות כסף מהכסף שלכם. עסקאות הליסינג מאפשרות לבעל עסק לשמור על תזרים מזומנים ולא להשקיע אותו ברכישת רכב. את העודף, תוכלו להשקיע בגיוס עובדים ובשדרוג העסק שלכם.
המשותף לבעלי עסקים באשר הם - חוסר זמן משווע
רכישת רכב באופנים המקובלים, מאלצת את הבעלים לפני רכישת רכב חדש, לעבור סאגה של פרסום הרכב, שכנוע קונים פוטנציאליים, עמידה על המקח, ובמקרה שסוף סוף נמכר - התמודדות עם חיסרון הרכב עד לרכישת הרכב החדש. כבעלי עסקים, אין לכם זמן להתעסקות המייגעת הזאת, ולא תשומת לב מיותרת. עסקת הליסינג מאפשרת לכם בסוף תקופה של 30-36 חודשים, להשיב באלגנטיות את הרכב לחברה, ולבחור בקלות אחר תחתיו, ללא בזבוז זמן ומשאבים.
"רכב לעבודה זו ההתמחות שלנו"
כדי לבחור את הרכב האופטימלי לעסק, יש לערוך בירור מקיף מקדים, אולם זה הופך להיות סיפור מבלבל, כאשר כל חברת רכב טוענת לכתר, ומשכנעת בחלקלקות למה הרכב שלה הוא זה שיהווה את מכונית החלומות שלכם.
חברת קאריזמה מוטורס לעומת זאת, מציעה שירותי ייעוץ ללא נגיעות אישיות, בהתאמה אישית ללקוח. אנשי הצוות של החברה מכירים את עולם הרכב היטב, ומיומנים בהתאמת רכבי עבודה לבעלי עסקים. אנשי החברה מלווים את הלקוח משלב הייעוץ ובחירת הרכב, במציאת הנוסחה האידיאלית למימון, ובכל תקופת הליסינג. מחפשים רכב עבודה חדש? שאלו את המומחים.
קאריזמה מוטורס - בדגש על אמינות
חברת קאריזמה מוטורס מלווה בעלי עסקים במימון אטרקטיבי של רכבי עבודה מכל סוג. החברה עובדת עם הבנקים וגופי המימון האמינים בישראל, ופועלת בשיתוף פעולה עם מיטב היבואנים הרשמיים בארץ. החברה מציעה למעלה מ-100 צורות תשלום שונות, בהתאמה אישית לכל לקוח.
כך תנהגו על רכב עבודה חדש בתשלום חודשי מינימלי - עשינו עסק!
לסיכום, עסקת הליסינג מאפשרת לכם בעלי עסק, ליהנות מכל סוגי הרכבים בתשלום חודשי קבוע, ובעסקת הליסינג הפרטי של קאריזמה מוטורס - ללא הפחתה על שווי הרכב. תנו לאחרים לטפל לכם בכל הקשור לרכב, ואתם - יאללה, לעבודה!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות