סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

איך הדברה סנטר עושה מהפכה במחירי ההדברה

הכוכב שעליו אנחנו חיים הוא הבית של אינספור בעלי חיים ובפרט מיליוני סוגי חרקים. כך למשל סדרת החיפושיות לבדה מונה כ-400,000 מינים שונים שמהווים חלק בלתי נפרד מהמערכת האקולוגית של כדור הארץ. תיקנים חיים כאן 350 מיליון שנים ואולי אפילו יותר, פשפשי המיטה עקצו גם את האדם הניאנדרטלי שחי במערות, ובכל מקום כמעט שיש בו בני אדם יהיו גם עכברים, יונים, צרעות ועוד ועוד.

כל עוד הם בשלהם ואנחנו בשלנו, ניתן להתנהל בדו קיום. השאלה היא מה קורה כשנמלים, פרעושים, ג'וקים, זבובים, צרעות, חדקוניות אורז, חולדות ושאר בעלי חיים שעלולים לגרום נזק ממשי מגיעים לדירה, משרד, חנות או עסק - והתשובה המתבקשת היא הדברה.
מצד שני, להדברה יש עלות ולא "רק" כספית, ולכן עולה עוד שאלה: איך אפשר למנוע נוכחות של חרקים ושאר מזיקים בלי לשלם מחיר גבוה מדי. התשובה לשאלה הזו היא הדברה סנטר - חברה ותיקה שמקפידה על שימוש בחומרים מתקדמים ובטוחים, על זמינות גבוהה ועל מחירים נמוכים.
מקסימום שירות במינימום מחיר
אנחנו חיים בעידן שבו השיקול הכלכלי הוא פרמטר מרכזי בכל החלטה כמעט. השוואת מחירים וסקר שוק מקיף הם גם צרכנות נבונה וגם הכרח מפני שאצל רובנו ההוצאות מרובות והמשאבים מוגבלים. יחד עם זאת חשוב מאוד להיזהר מהצעות מחיר נמוכות שבאות על חשבון האיכות.
הכלל הנ"ל נכון במיוחד בתחום כמו הדברה. מדביר לא מוסמך, שלא מחויב לנהלי המשרד להגנת הסביבה, עלול להשתמש בחומרים לא מאושרים ואפילו מסוכנים לבריאות, ובמקרה כזה הנזק משאיפת הכימיקלים הבעייתיים עלול להיות גבוה בהרבה מהתועלת שבסילוק הנמלים או הזבובונים.
לעומת זאת חברת הדברה ותיקה שכבר צברה לקוחות מרוצים רבים, והמוניטין שלה הוא נכס יקר ערך, לא תסכן את שמה הטוב ולא תחסוך כסף על חשבונכם. גם האישור מטעם המשרד להגנת הסביבה מהווה אינדיקציה מצוינת לאיכות ההדברה - כך שתוכלו לשלם את המחיר הנמוך בראש שקט באמת.
הניסיון שחוסך זמן וכסף
המהפכה במחירי ההדברה מתאפשרת גם היא בזכות הניסיון הרב. לאחר טיפול באלפי בתים, חצרות, חנויות, עסקים מסוגים שונים, גינות ציבוריות ועוד מקומות, ואחרי שהחברה כבר הדבירה בהצלחה את כל סוגי החרקים המוכרים וגם כאלה פחות מוכרים, הידע הרב שהצטבר מבטיח התנהלות יעילה מאוד.
היעילות באה לידי ביטוי בשלל דרכים: אבחון מהיר של מזיקים בכל מקום ובהתאם מציאת הפתרון הנכון ביותר, זיהוי ודאי של המקומות מהם מגיעים החרקים או המזיקים האחרים ומענה גם למניעת הגעת חרקים נוספים אחרי ההדברה, יכולת להתאים את סוג ההדברה למאפיינים הספציפיים בכל מקום, יישום הפתרון הנבחר בזמן הקצר ביותר האפשרי, ועוד.
כל הדרכים הנ"ל חוסכות זמן, ומאחר שזמן שווה לכסף, השורה התחתונה היא הצעת מחיר אטרקטיבית לכל סוג של שירות הדברת מזיקים.
1 צפייה בגלריה
הדברה סנטר - מהפכה במחירים
הדברה סנטר - מהפכה במחירים
הדברה סנטר - מהפכה במחירים
(freepik)
שקיפות מלאה
דרך נוספת שבה החברה מייצרת מהפכה במחירי ההדברות השונות - הדברת נמלים, הדברת תיקנים אמריקאים, תיקנים גרמנים, פשפשי מיטה, הדברת פרעושים, לכידת עכברים, סילוק קן צרעות ועוד - היא פרסום מחירון הדברה מומלץ ומפורט במיוחד באתר שלה.
בזכות המחירון, וליתר דיוק מחירונים של כל סוגי ההדברות בכל סוגי המקומות, כל אחד וכל אחת יכולים לדעת כמה נכון לשלם עבור כל שירות רצוי. כך למשל תוכלו למצוא במחירונים את העלות של הדברת דירת 3 חדרים כנגד ג'וקים, תשובה לשאלה כמה עולה הדברה של נמלים אדומות בגינה ציבורית, מחיר לריסוס בית פרטי עם חצר, עלות לכידת חולדה בבית קפה ועוד ועוד.
מגוון רחב מאוד של שיטות הדברה
מחיר הדברה מושפע באופן טבעי גם משיטת הפעולה הנבחרת. המדביר שמציל מיומנת ביישום מגוון רחב מאוד של שיטות פעולה, כולל כאלה מתקדמות במיוחד, וגם לכך יש השפעה על האפשרות להגיע לפתרון אפקטיבי בכל מסגרת תקציב.
בין השיטות שבהן משתמשים צוותי החברה: ריסוס (של סוגים שונים של חומרי הדברה לרבות חומרים אורגניים), פיזור פיתיונות רעילים בקפסולות זעירות במרקם של ג'ל, מלכודות דבק (לחרקי מזון), מלכודות כלוב (לעכברים וחולדות), אדמה דיאטומית, הדברה ביולוגית ועוד.
חלק מהשיטות ידידותיות במיוחד לסביבה, כך שהתועלת כפולה: גם סילוק החרקים המזיקים וגם מינימום פגיעה בכדור הארץ, ובעידן שבו כבר ברור לגמרי שכולנו חייבים להירתם למאבק באסון האקלים ובנזקי הזיהום, יש בכך תועלת לא פחות מאשר במחיר האטרקטיבי שגובה החברה עבור כל הדברה.
ייעוץ מקצועי סבלני
עריכת סקר שוק רק לפי מחיר היא טעות. המבחן הנכון הוא יחס עלות תועלת מקסימלי, ובהקשר זה כדאי לדעת שהתועלת מהזמנת החברה לבצע הדברה כזו או אחרת גבוהה מאוד - ולכן גם יחס העלות תועלת יהיה משתלם במיוחד.
חלק בלתי נפרד מהתועלת הוא הייעוץ המקצועי המקיף והסבלני. כך למשל מדביר שמוזעק למסעדה כדי ללכוד חולדה יבצע את המוטל עליו - ולאחר מכן גם יעזור לבעל המסעדה להבין מאין הגיעה החולדה, כיצד חדרה למסעדה ואיך אפשר למזער את הסיכוי שהתרחיש הזה יתממש שוב.
זמינות גבוהה
מרכיב נוסף בתועלת הגבוהה שמצטרפת למחיר הנוח וגורמת לכך שלקוחות החברה הרבים מרוצים עד מאוד מהשירות שקיבלו הוא זמינות גבוהה. בכל אותם אזורי שירות בהם ניתן להזמין מדביר של החברה הגעת איש המקצוע מתבצעת תוך זמן קצר, ובפרט במקרים שבהם נדרש טיפול בהול בבעיה - לכידת עכברים, סילוק קן צרעות ועוד. הזמינות הגבוהה תקפה גם בסופי שבוע, בחגים ובשעות הערב המאוחרות, בכל רחבי הארץ, וגם כשנדרש שירות דחוף המחיר נשאר ידידותי להפליא ומאפשר לכם לא "רק" לישון בשקט בזכות הידיעה שהבית או העסק נקיים מחרקים ומזיקים, אלא גם להישאר עם חיוך רחב על הפנים אחרי שגיליתם שעלות ההדברה הייתה נמוכה מכפי שחשבתם.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות