סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

ביטוח נסיעות לחו"ל – אל תצאו מהארץ בלעדיו

כאשר אתם מתכננים נסיעה לחו"ל, אתם בדרך כלל משקיעים לא מעט זמן בהשוואת מחירי כרטיסים, בבחירת מקומות לינה, בהחלטה לגבי רכב שכור ועוד. כל אלה חיוניים כמובן להצלחת הנסיעה, אבל יש עוד לפחות דבר אחד שאסור לכם לשכוח: ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח הזה היה חשוב תמיד, אך ללא ספק מאז שפרצה הקורונה לחיינו הוא חשוב שבעתיים.

את הבחירה בביטוח הנסיעות כדאי שתבצעו מספיק זמן מראש, ולא ברגע האחרון. לא מומלץ להתחיל בהשוואת מחירים כשאתם לחוצים, שקועים באריזה ורצים להחליף כסף. ההחלטה על פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל עלולה להתגלות כהחלטה הכי חשובה שקיבלתם, ולכן כדאי להשקיע את הזמן והאנרגיות הדרושות כדי לבחור בפוליסה המתאימה לכם, וכדאי לעשות את זה מספיק זמן לפני הנסיעה.
כדאי גם לזכור שהשוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל לא צריכה להתמקד במחיר בלבד. כמו כל ביטוח, גם ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר שכאשר אנחנו זקוקים לו, אנחנו שרויים במצב לא שגרתי, לעיתים אף במצב חירום. בסיטואציות הללו חשוב מתמיד שנקבל מענה מהיר, אדיב, מקצועי – וכדאי גם שהוא יהיה בעברית.
לכן, חשוב לבדוק היטב לא רק את מחיר הפוליסה, אלא את הכיסויים שתקבלו ואת המענה שחברת הביטוח מבטיחה. כך למשל, חברת הביטוח מנורה מבטחים מציעה במסגרת פוליסת Top Travel מגוון הרחבות לפוליסה הבסיסית – החל מהרחבה שמספקת כיסוי להיריון, דרך הרחבה שמספקת כיסוי להוצאות מיוחדות עקב מגיפה (למשל ביטול טיסה או הארכת השהות) ועד כיסוי לספורט אתגרי או ספורט חורף. מן הסתם, לכל נסיעה יש מאפיינים משלה, וחשוב שהמבוטחים יתאימו את הכיסויים וההרחבות לצרכים שלהם. אדם שנוסע לנסיעת עסקים אינו זקוק לכיסוי לספורט אתגרי ומי שנוסע לחופשת סקי יזדקק לכיסוי לספורט חורף.
פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל Top Travel בחברת מנורה מבטחים מספקת למבוטחים טיפול רפואי ומקצועי והחזר כספי בעת הצורך.
1 צפייה בגלריה
ביטוח נסיעות לחו"ל – אל תצאו מהארץ בלעדיו
ביטוח נסיעות לחו"ל – אל תצאו מהארץ בלעדיו
ביטוח נסיעות לחו"ל – אל תצאו מהארץ בלעדיו
(Shutterstock)
כיסוי גם למזוודות
זה גם המקום להזכיר שביטוח נסיעות לחו"ל נוגע לא רק לתרחישים בריאותיים שעלולים לקרות מעבר לים, אלא גם לכבודה, או במילים פשוטות, למזוודות ולמטען שלנו. בחודשים האחרונים דובר לא מעט על העלייה במספר המקרים של אובדן מזוודות, כך שכל מי שטס צריך להביא בחשבון סיטואציה כזאת. ביטוח נסיעות לחו"ל אמנם לא יכול להבטיח שהמזוודה תגיע ליעדה, אבל בהחלט יכול להבטיח שאם תהיו בין חסרי המזל שהמזוודה שלהם מתעכבת או לא מגיעה, לפחות תקבלו פיצוי הולם.
אגב, כדאי לזכור שבאמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו גם לקבל פיצוי במקרה שהטלפון הנייד שלכם ייגנב בחו"ל. זאת, כמובן, בתנאי שתרכשו את ההרחבה. הדבר נכון גם לגבי מחשב נייד. בעידן הנוכחי, אין מי שלא טס עם טלפון סלולרי ורבים טסים גם עם לפטופ. לכן, ההרחבות האלה משמעותיות.
נוסעים בהרכב משפחתי? התאימו את הביטוח לנוסעים
אם אתם נוסעים לטיול משפחתי, אל תשכחו להתאים כל פוליסה למבוטח. כך למשל, ייתכן שתבחרו לבטח רק את הטלפונים הסלולריים של ההורים. ייתכן גם שאחד מן הנוסעים זקוק לביטוח עבור מצב רפואי קיים שרלבנטי אך ורק לו. בנוסף, אם אתם צפויים לשכור רכב, ייתכן שתרצו לרכוש הרחבה לביטול השתתפות עצמית ברכב שכור.
כיום ניתן להצטרף לביטוח נסיעות לחו"ל אונליין. זה נוח ופשוט, ומאפשר לכם לקרוא שוב ושוב את הפרטים לפני ההזמנה. רגע לפני שאתם משלימים את הרכישה, עברו שוב מההתחלה על הפוליסות של כל הנוסעים ובדקו שכל הפרטים נכונים והכיסויים נכונים. זכרו שהזמן שתקדישו לכך עשוי לחסוך לכם לא מעט כסף ועוגמת נפש.
**בכפוף לתנאי החברה מנורה מבטחים בע"מ והפוליסה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות