סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הר הביטוח: מתן סוכנות לביטוח מחלקת עכשיו ציוד טיפוס מקצועי

כל מי שהיה פעם בסרט הזה, של בירור מידע ביטוחי באמצעות אתר הר הביטוח - יודע כי רב הנסתר על הנגלה והתוכן באתר מסתיר פעמים רבות כיסויים ביטוחיים שונים וכן מציג מידע כללי על הפוליסות שברשות המבוטח ללא הסבר על מהותן והיקף הכיסוי שלהן. מתן בק, בעלים ומנכ"ל של סוכנות ביטוח "מתן סוכנות לביטוח" מפזר את הערפל מעל הר המידע הביטוחי ומאפשר לכם להבין אחת ולתמיד האם הכיסוי הביטוחי שלכם מספק, מיותר או חסר.

ההר והביטוח
הר הביטוח הוא אתר חינמי שמאגד מידע ביטוחי לטובת ציבור המבוטחים. האתר הוקם על ידי שוק ההון ומטרתו להנגיש מידע על כל כתבי השירות והפוליסות בחברות הביטוח השונות כולל הצגת עבר ביטוחי וכן התרעה על כפל ביטוחי.
המידע כולל את זהות חברת הביטוח ממנה נקנה הכיסוי הביטוחי לצד המחיר ששולם כפרמיה חודשית. האתר נועד לאפשר למבוטחים לברר אפשרויות הוזלה של פוליסות שונות או לשפר את תנאי אלה הקיימות.
בנוסף, ניתן לברר עבר ביטוחי ללא שיש צורך לבקר באזור האישי של כל חברת ביטוח בנפרד. באמצעות המידע המפורט ניתן לבצע סקר שווקים בנוגע למחירים, רמת שירות ותנאי פוליסה.
נשמע פנטסטי - איפה בדיוק הבעיה?
הכל יכול היה להיות טוב ויפה אלמלא המידע היה חלקי ופירוט הכיסוי הביטוחי של הפוליסות השונות היה בלתי מובן למבוטח הממוצע. כך יוצא שגם בחשיפה למידע בהר הביטוח המבוטח אינו מקבל את כל המידע הרלוונטי עבורו ועלול להיחשף לפירוט כיסויים לוקה בחסר שלא ייתן לו פרספקטיבה נכונה על רמת הכיסוי הביטוחי ממנה הוא נהנה נכון לאותו זמן. המשמעות של הדבר עשויה להיות: תשלום כפל ביטוחי, תשלום על פוליסות בלתי רלוונטיות וחיסרון של פוליסות חיוניות עבור המבוטח. אז איך ניתן לטפס על הר הביטוח בבטחה? "מתן סוכנות לביטוח" נותנת כלים.
1 צפייה בגלריה
הר הביטוח: מתן סוכנות לביטוח מחלקת עכשיו ציוד טיפוס מקצועי
הר הביטוח: מתן סוכנות לביטוח מחלקת עכשיו ציוד טיפוס מקצועי
הר הביטוח: מתן סוכנות לביטוח מחלקת עכשיו ציוד טיפוס מקצועי
(FREEPIK)
כשמתן סוכנות לביטוח נכנסת לתמונה
"כשלקוחות שואלים אותי: 'מתן, למה אני צריך אתכם כדי להיכנס ולקבל שירות חינמי באתר מטעם רשות ההון', אני אומר 'אדרבה' ומציע להם להיכנס להר הביטוח ולבדוק בעצמם את רמת ההתמצאות שלהם באתר והאם הם מקבלים את המידע הרלוונטי בהתאם לכיסויים הביטוחיים שלהם נכון לאותו זמן", כך מתן בק, מנכ"ל ובעלים סוכנות מובילה לביטוח.
"ברוב המקרים, התוצאות לוקות בחסר: המידע לא מקיף מספיק וגם הנתונים המוצגים לא ממש מובנים למי שלא נושם את עולם הביטוח ואוכל לארוחת בוקר, צהריים וערב מאות מנות של פוליסות ותביעות ביטוח".
כאן נכנס לתמונה השירות המקצועי של מתן סוכנות לביטוח כשהוא מציע ייעוץ מקצועי שמקנה לכל מבוטח את הידע הנחוץ לו בעולם הביטוח. הייעוץ כולל בירור ובדיקת הפוליסות הקיימות, בדיקה האם אין כפל ביטוחי, בדיקת התאמת הפוליסה למצב המבוטח והתאמת פוליסות חדשות בהתאם לצורך.
"לפעמים פגישה קצרה עשויה לחסוך מלקוח אלפי שקלים שנתית ולהעניק לו הגנה ביטוחית מקיפה בתחומים הרלוונטיים לו", מעדכן מתן בק.
בדיקת כפל ביטוחי - כדי שלא תהיו חלק מהסטטיסטיקה
פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים, לפי נתוני הלמ"ס כ-34% אחוז מכלל המבוטחים, משלמים מדי חודש פרמיות מוגדלות ומיותרות לחלוטין בשל כפל ביטוחי.
תגידו, אם מישהו בסופר היה גובה מכם פעמיים תשלום על אריזת קורנפלקס, האם לא הייתם מקימים שערורייה? ואם זה היה קורה מדי חודש?!
ייתכן מאוד שאתם לא מודעים ומשלמים בצייתנות סכום חודשי כפול על ביטוחים זהים שלא יקנו לכם ביום פקודה פיצויים כפולים. התוצאה: השלכת כספים חודשית של דמי ביטוח לאשפת חברות הביטוח שמתעשרת על חשבונכם. אל תהיו פראיירים, בדקו עוד היום האם הפוליסות שלכם לא כוללות כפל ביטוחי חלילה.
היכנסו עכשיו לכאן: הר הביטוח בדיקת ביטוחים כפולים ושאחרים ישלמו כפול.
האיש שעשה ביטוח רכב אבל רכב לא היה לו
מה דעתכם על רכישת ביטוח רכב? אה, אין לכם רכב? אז מה?! אזרחים רבים מישראל חוזרים על הטעות הזו כשהם משלמים ביטוח חיים יקר מבלי שתהיה לכך משמעות עבורם. ממש כמו רכישת ביטוח רכב ללא רכב.
מתן בק: "רבים מהלקוחות שלנו הם רווקים או ללא ילדים. כשאנחנו עוברים איתם על הפוליסות שלהם ומגלים שהם חתומים על ביטוח חיים, אנחנו שואלים אותם: 'יש כיום אנשים שנתמכים בכם פיננסית כך שחלילה במקרה מוות יקבלו תמיכה?' הם משיבים בשלילה ואז אנחנו ממשיכים: אם כך, למען השם, למה לכם ביטוח חיים?', במקרה זה אנחנו ממהרים לבטל את הפוליסה לטובת כיסויים ביטוחיים רלוונטיים כגון: ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד. כשאנחנו נתקלים במקרים של אנשים שמשלמים סתם, מתחשק לנו לטלטל את כלל התושבים במדינה ולבקש מהם: 'הפסיקו להתלונן על יוקר המחיה ובדקו שנתח מהמשכורת לא נוזל לכם מבין האצבעות על שום-כלום, בדקו שהכיסויים הביטוחיים תואמים את הצרכים שלכם. בבקשה!'".
תעדוף פוליסות נכונות
"חלק מתפקידי סוכנות הביטוח הוא לבדוק שעובדים במקומות עבודה ייהנו מכסוי ביטוחי בהתאם לצרכיהם ותנאי העבודה שלהם. כך נייעץ לעובדת שרכשה ביטוח תאונות אישיות והיא עובדת משרד, לבטל את הפוליסה לטובת רכישת פוליסה רלוונטית עבורה כמו אובדן כושר עבודה, שכן במקרה של פציעה, אף אחד לא ישלם עבורה את ההוצאות אם לא תהיה מבוטחת בביטוח המתאים".
סיפורים עם הפי הנד
אנשים אוהבים סיפורים עם הפי הנד. (למרות שהטרנד החדשני הוא עלילה שנגמרת בסאד-הנד דיכאוני), האדם הוא חובב אופטימיות במיוחד כשמדובר בסיפור חייו שלו.
"אחד ממנועי המוטיבציה המרכזיים שלנו בסוכנות" כך מתן, "הוא הסיפוק שלנו מסיפורי ההצלחה היומיומיים בהשגת סכומי פיצויים מחברות הביטוח. זה קורה מדי יום, בסכומים של 100 אלף ו-200 אלף ש"ח". הניסיון, המקצועיות, האמביציה והאכפתיות שמאפיינת את הצוות של מתן סוכנות לביטוח הם אלו שמתדלקים את מנוע הפעילות בסוכנות ומהווים את הבסיס לעשייה פרודוקטיבית שמביאה תוצאות. "מצוינות או לא כלום" - זו המנטרה של מתן סוכנות לביטוח. הלקוחות הם אלו שאוכלים את הפירות.
שקוף שזה הר הביטוח
השירות של מתן סוכנות לביטוח משקף לכם את הנתונים שהר הביטוח מציג בצורה הברורה ביותר. מעמיד מול העיניים את הנתונים היבשים ומסביר לכם מה זה אומר עבורכם כמבוטחים והאם הביטוח אכן תואם את נתוני החיים שלכם בצורה המקסימלית. התגלתה שגיאה? חוסר הלימה בין סוג הביטוח לסטטוס האישי לכם? לצוות של מתן מגוון פתרונות שיצילו לכם את הכיסוי הביטוחי ויאפשרו לכם ליהנות מהגנה מקסימלית. עם מתן סוכנות לביטוח אתם יכולים לישון ברוגע - סוכן הביטוח האישי שלכם כבר ידאג לכם למטרייה מספקת ליום סגריר.
יאללה, איך עושים את זה בתכל'ס?
מרגישים שזה פשע לשלם יותר על פוליסות מיותרות? מחפשים מדריך טיפוס מקצועי לביקור בהר הביטוח? צרו קשר עכשיו עם סוכן ביטוח מטעם מתן סוכנות לביטוח או השאירו פניה באתר "מתן סוכנות לביטוח" ומומחי הביטוח של הסוכנות ידאגו לחזור אליכם בהקדם למתן ייעוץ מקיף ובניית תיק ביטוחי נכון ומשתלם עבורכם.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות