סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

איך בוחרים ביטוח בריאות פרטי שידאג לכם ברגע האמת

החיים מזמנים לנו כל מני מצבים שאנחנו לא תמיד ערוכים אליהם. אין לנו שליטה על דברים כל כך רבים, והסיכון שמשהו מסוכן עלול לקרות לנו רק עולה עם הזמן.

כן, העולם היה וכנראה שגם ימשיך להיות מקום מפחיד לחיות בו, אתם לא יודעים מתי חלילה תיפול עליכם תאונת דרכים, מחלה או אירוע מצער אחר... לכן, הדבר הכי הגיוני והכי מוסרי לעשות זה לבטח את עצמכם בביטוח בריאות שיעניק מענה מידי ומתמשך לכל הצרכים הבריאותיים שלכם כאשר אתם באמת צריכים עזרה.
ביטוח בריאות בסיסי – עד כמה הוא יכול לכסות באמת?
מדינת ישראל היא מדינה המחייבת כל אזרח בה להחזיק בביטוח בריאות יסודי שיספק את הצרכים הכי בסיסיים והחיוניים לנו כמו ביקורי רופא, מרשמים רפואיים, טיפולי אחיות ועוד. מדובר בביטוח בריאות חובה דרך אחת מארבעת קופות החולים בארץ – כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית, וזה מספק לנו קו הגנה ראשוני בפני מחלות ומצבים רפואיים שונים.
ואמנם, ניתן לראות בקלות שזה לא מספיק על מנת לחיות באיכות חיים נאותה וגבוהה יותר. אנשים רוצים יותר, לקבל שירות הרבה יותר אישי, מקצועי וגבוה בהשוואה לשירות הבסיסי והנחוץ אותו הם מקבלים בביטוח הבריאות החובה. אנשים רוצים לעבור טיפולים משלימים או יוקרתיים יותר שלא ניתן להשיג אותם במסגרות הביטוח הרגילות. טיפולים מורכבים ומסובכים שאינם ממומנים על ידי קופות החולים, טיפולי אסתטיקה כמו הגדלת חזה, ניתוחים פלסטיים כאלה ואחרים ועוד. ביטוח בריאות פרטי יכול לספק לכם את כל זה ועוד.
1 צפייה בגלריה
איך בוחרים ביטוח בריאות פרטי שידאג לכם ברגע האמת
איך בוחרים ביטוח בריאות פרטי שידאג לכם ברגע האמת
איך בוחרים ביטוח בריאות פרטי שידאג לכם ברגע האמת
(miokcare - ביטוח בריאות)
מה ביטוח בריאות פרטי יכול לספק לכם?
בעוד שביטוח בריאות חובה מספק את הצרכים הבסיסיים אותם כל אזרח במדינה רשאי וצריך לקבל, טיפולים מורכבים יותר ויקרים יותר יכולים להיות יקרים למדי. טיפולי שינים, גשרים, הסרת שיער, הסרת משקפיים, הגדלת חזה ועוד אלו דברים שעולים כסף, ולא מעט כסף. היום באמצעות הסדרים מיוחדים תוכלו גם אתם להנות משירותי בריאות, אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמים ויוקרתיים דרך חברת ביטוח בריאות פרטי.
דרך ביטוח בריאות פרטי אפשר לעשות את הדברים הבאים בהשתתפות מינימלית ביותר, הכל לפי תנאי הפוליסה הספציפית שאתם בוחרים – ניתוחי אף, סנטר ופנים; הרמת עפעפיים; הסרת קמטים; טיפולים בפיסורה (טחורים); הסרת משקפיים בלייזר; סקירת מערכות מוקדמת; אולטרסאונד שד; הגדלת חזה; ממוגרפיה; ניתוחים בחלל הפה; השתלות שיניים; שאיבת שומן; ניתוחי קטרקט; ניתוחים פלסטיים; הפריה חוץ גופית ועוד.
מה טוב בביטוח בריאות פרטי מלבד המגוון הרחב שהוא מציע?
כאמור, כל ביטוח בריאות פרטי מעניק לכם סל של הטבות, מבצעים והשתתפויות במיוחד למה שאתם מחפשים ורוצים. יש כל מני סוגים של פוליסות שמתאימות לאנשים מסוימים עם סגנון חיים שונה. נשים המעוניינות לעבור טיפולים קוסמטיים ופלסטיים במהלך חייהן, קרוב לוודאי שיבחרו בפוליסה המעניקה הטבות והשתתפויות בתחום הזה. אנשים שעוסקים במהלך עבודתם המקצועית במלאכות מסוכנות לבריאותם, יבחרו בפוליסה מתאימה אחרת.
ביטוח בריאות שקשוב לצרכים שלכם
מלבד ההצעות לטיפולים שונים, חברת ביטוח בריאות פרטי תעניק לכם שירות אמין, אישי ומקצועי תוך זמן קצר. לא תצטרכו לעמוד בתורים ארוכים יחד עם שאר אנשים ששילמו מינימום לקבלת שירות בסיסי. אתם משלמים לא מעט כסף על מנת לקבל שירות איכותי, יוקרתי ומקצועי תוך זמן קצר. לא תצטרכו יותר להיות מתוסכלים מהתאריך שקבעו לכם לפגישה עם הרופא, דרך חברת ביטוח בריאות פרטי יסדרו לכם תור שמתאים לכם בזמן הכי נוח.
חוץ מבחירת חברת ביטוח מאוד חשוב שהסוכן או הגוף ממנו תרכשו את הביטוח יעמוד לצידכם בכל נקודה.
באתר MIOK, הוקם אזור מיוחד עבור ביטוחי בריאות, שם תוכלו לקבל מידע רב על החשיבות של ביטוח בריאות, אפשרות להשוות בין הביטוחים השונים ואף לעשות ביטוח בריאות דרך סוכנות הביטוח של האתר.
זה הזמן לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטי ולהגיד להתראות לכל הבעיות שלכם, אחת ולתמיד!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות