סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

המבצע שירענן לכם את הקיץ: מותג מאווררי התקרה האמריקאי Westinghouse כבר בישראל והרוכשים נהנים מהתקנה ב-99 ש”ח בלבד על ידי מתקין מוסמך מטעם החברה

ווסטינגהאוס היא חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1886 ונחשבת למותג בינלאומי מוביל בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, ומובילה עולמית במאווררי תקרה חסכוניים, אמינים ויעילים. מאווררי המותג פותחו לאחר מחקר ופיתוח הנדסי מעמיקים, הם שקטים במיוחד, חוסכים בחשמל תוך יעילות אנרגטית גבוהה ומגיעים בעיצובים מדהימים שמשדרגים את נראותו של הבית

חודשי הקיץ הלוהטים קרבים אלינו במהירות הבזק, וזהו הזמן הטוב ביותר להתחדש באמצעי קירור יעילים וחסכוניים לקיץ. אחד מאמצעי הקירור המועדפים בישראל וברחבי העולם הוא מאוורר תקרה - מוצר חסכוני בהרבה מהמזגן ובעל יעילות בהזרמת אוויר נעים שאינו "מקפיא" או גורם להצטננויות. מאוורר תקרה באיכות טובה הוא אפוא תענוג של ממש, ואחת ההשקעות החכמות ביותר שתוכלו לעשות עבור הבית שלכם בפתחה של העונה החמה.
2 צפייה בגלריה
מאוורר תקרה - מוצר חסכוני בהרבה מהמזגן
מאוורר תקרה - מוצר חסכוני בהרבה מהמזגן
מאוורר תקרה - מוצר חסכוני בהרבה מהמזגן
(סאיינט לקת בע"מ)
אחד השמות המוכרים והטובים בעולם בתחום מאווררי תקרה הוא ווסטינגהאוס (Westinghouse) - חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1886 ונחשבת למותג בינלאומי מוביל בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, ומובילה עולמית במאווררי תקרה חסכוניים, אמינים ויעילים. מאווררי התקרה המעוצבים של חברת ווסטינגהאוס מהווים את הבחירה המועדפת של הצרכנים בשל שפע היתרונות הגלומים בהם: הם פותחו תוך מחקר ופיתוח הנדסי מעמיקים בחברה המייצרת מאווררי תקרה מזה 135 שנה, הם שקטים במיוחד, חוסכים בחשמל תוך יעילות אנרגטית גבוהה ומגיעים בעיצובים מדהימים שמשדרגים את נראותו של הבית.
מאווררי התקרה של ווסטינגהאוס מגיעים בגדלים משתנים: 52/42 אינץ' ועוד, עם מגוון אפשרויות תאורה ומספר להבים לבחירת הלקוח. גוף התאורה מספק אור נעים ורך, המנוע מספק זרימת אוויר מיטבית ומספר מהירויות הפעלה שונות. המאווררים מוצעים במגוון עיצובים וצבעים מגוונים, ביניהם, לבן, שחור, עץ, ברונזה וכסף ומעניקים כאמור תוספת אלגנטית, אופנתית לבית בהתאמה לכל חדר וחדר. כמו כן הם מגיעים עם חוט משיכה או שלט מתקדם לשליטה מרחוק שמאפשר לבצע מגוון פעולות מבלי לקום מהספה.
חיסכון של עד 40% בחשבון החשמל
מאווררי התקרה של חברת ווסטינגהאוס האמריקאית נחשבים לטופ הטכנולוגי בתחום - הם שומרים על חדרים קרירים יותר בקיץ וחמים יותר בחורף, תוך שהם מייצרים חיסכון אדיר של אנרגיה וכסף – עד 40% חיסכון בחשבון החשמל. המאוורר מזרים אוויר רענן, נקי ובריא יותר. הוא בטוח במיוחד לילדים ולחיות מחמד - הרבה יותר מאשר מאוורר רצפתי או שולחני, אינו תופס שטח בבית ומהווה פריט עיצובי אופנתי. מאוורר התקרה האיכותי מספק ביצועים טובים ואמינים לטווח ארוך, ובזכות זה בצירוף הערך החסכוני והעיצובי שלהם, ביססו את המוניטין הרב של חברת ווסטינגהאוס.
הסוד טמון במנוע
מאווררי תקרה מבית ווסטינגהאוס מצוידים ברובם במנוע סיליקון מתקדם שמאפשר הפעלה שקטה במיוחד של המאוורר ועמידות לאורך שנים ארוכות (החברה מעניקה אחריות של 15 שנה!! על המנוע). הקולקציה החדשה של מאווררי ווסטינגהאוס מבוססת על מנועי DC החדשניים שמייצרים את אותה הפעלה שקטה וחסכונית. תוכלו לישון איתם בשקט בלילה וליהנות מאוויר קריר ונעים מבלי שתשמעו כלל שהם פועלים. מאווררי התקרה הללו צורכים עד כשליש ממנועי AC שמסתובבים באותה מהירות ולכן חוסכים ביותר ממחצית בחשבון החשמל. בנוסף לכך, טכנולוגיית ה-DC מאפשרת למשתמשים ליהנות ממנעד רחב של מהירויות הפעלה ומאופציית השימוש בשלט מרחוק, אשר מקנים נוחות מרבית בהפעלת המאוורר.
2 צפייה בגלריה
מאוורר תקרה של המותג האמריקאי ווסטינגהאוס
מאוורר תקרה של המותג האמריקאי ווסטינגהאוס
מאוורר תקרה של המותג האמריקאי ווסטינגהאוס
(סאיינט לקת בע"מ)
מבצע מיוחד לרוכשים מאוורר תקרה Westinghouse
המותג האמריקאי ווסטינגהאוס הגיע רק לאחרונה לשוק הישראלי וכבר הפך למבוקש בשל יתרונותיו הרבים והמענה המקסימלי על כל הדרישות. מאווררי ווסטינגהאוס משווקים בישראל על ידי היבואן הרשמי והבלעדי - חברת סאיינט לקת בע"מ, שמעניקה לכם כעת את המבצע הגדול של הקיץ: ברכישת מאוורר תקרה של המותג האמריקאי ווסטינגהאוס תקבלו התקנה ב-99 ש”ח בלבד - כשליש ממחיר התקנה רגיל למאוורר תקרה, על ידי מתקין מוסמך מטעם החברה. כך שגם תזכו במוצר איכותי שיעביר לכם את הקיץ בכיף, וגם בהטבה כספית משמעותית ביותר.
הקיץ הזה בוחרים רק ב- ווסטינגהאוס!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות