סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

למה ללמוד פול סטאק?

מפתח פולסטאק הוא מתכנת אשר יש לו ידע רחב מאוד אשר מאפשר לו לפתח מקצה אל הקצה גם לצד של השרת וגם לצד של הלקוח. בעידן הנוכחי כרגע, סגנון התעסוקה הכי נפוץ מתנהל בשיטה של מיקרוסרוויס, כאשר מתכנתים מתמקדים בפיתוחים של רכיבי תוכנה קטנים לאורכו של כל התהליך והחיים של מחזור של התוכנה.

מתכנת שכזה ידע לבצע את כל העבודה ורואה את כל התמונה המלאה, הוא מבין איזה צרכים יש ללקוח ואיך לענות עליהם מהצד של השרת, עד למבנה ועד לתצוגה. כמו כן, הוא בנוסף גם אחראי על התהליכים הלוגיים בכל הקשור אל הפיתוח ואפילו על כמה היבטים של האבטחה, תלוי בסוגים של הפרויקטים ובדרישות.
הידע של מפתח פול סטאק עשיר בצורה יוצאת מן הכלל גם ברמה של ההיכרות עם הפלטפורמות ועם מסדי הנתונים וגם כמובן בשפות התכנות השונות. כאשר מדובר על קורס פולסטאק ניתן לומר שזה הוא בעצם מודל בתוך קורס רחב בעצמו של בניה של אתרים או NET.
בקורס מושם כמובן הדגש על למידה של שפת תכנות אחת מינימום, למשל שפת html אשר מאוד שימושית ומאוד פופולרית לעיצובים ולתצוגות של אתרים, כאשר המטרה היא כמובן להכיר לתלמידים גם את הצד של השרת וגם את הצד של הלקוח.
1 צפייה בגלריה
ידע של מפתח פול סטאק
ידע של מפתח פול סטאק
ידע של מפתח פול סטאק
(FREEPIK)
ידע של מפתח פול סטאק
לאחר שאדם ביצע קורס פולסטאק אפשר לומר שעכשיו מדובר במתכנת אשר יכול לעבוד בעצמו על כמה פרויקטים.
בכל הנוגע אל התמקצעות תמידית, אפשר לומר שהיא חלק שלא יכול להיפרד מן ההצלחה בתעשייה הזאת, ולמפתח יש מראש כבר את הידע המגוון והעשיר ובגלל זה הוא כמובן יכול לתרום רבות לעשייה של כל התהליך של הפיתוח.
מתכנת שכזה ידע לספק את כל הפתרונות הכי טובים בדרך הכי מהירה שיש . יש סיבות רבות למה צריך ללמוד פול סטאק, הסיבה הראשונה קשורה כמובן אל הדרישות הגבוהות שיש בתעשייה למפתחים מהסוג הזה.
זה מקצוע אשר מראש אתם יכולים לדעת שיהיה לו ביקוש רב מאוד ואתם נכנסים אל תחום אשר בו גדלות מיום ליום הדרישות למפתחי פול סטאק.
פולסטאק ברמה של הארגון
בתור ארגון אשר מספק שירותי פיתוח תוכנה או בכלל עוסק בפיתוחים של תוכנה באופן עצמאי, חשובה מאוד היכולת לספק אל הלקוחות שלכם את כל הרכיבים של התכנות אשר נדרשים.
ככה למשל, אם אתם מציעים לדוגמה שירותים של פיתוחי אפליקציות, חשוב מאוד שתהיה לכם את היכולת לבצע את הפיתוח גם בשביל הפלטפורמות של אנדרואיד וגם עבור הפלטפורמות של iOS.
כמו כן, חשוב מאוד שאתם תוכלו לספק את התוצר השלם והמושלם, אשר כולל לא רק את הרכיבים של האפליקציה על גבי המכשיר של הקליינט אלא גם את כל הרכיבים אשר נדרשים, בלי שום יוצא מהכלל, בשביל שיהיה אפשר ללחוץ על פליי ולהפעיל את האפליקציה כמובן בתפקוד מלא.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות