סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

ניו פיט מדרסים – ביקורות וחוות דעת

חברת ניו-פיט היא אחת החברות הגדולות בארץ להתאמת מדרסים בהתאמה אישית. אבל איך נדע אם המדרסים עובדים? ניו-פיט משתפת חלק מהביקורות וחוות הדעת עליה, ועשרות לקוחות שמעידים מניסיון אישי. עם תוצאות כאלה בשטח קשה להתווכח – המשיכו לקרוא!

ביקורות על מדרסים – הדרך לדעת אילו מדרסים כדאי לקנות
בארץ, אין פיקוח על שוק המדרסים האורטופדיים, ולכן גם אין תו תקן למדרסים. במילים אחרות, אין אף גוף אובייקטיבי ונטול פניות שבוחן את הסטנדרט של המדרסים. בתנאים האלה, מטופלים רבים נותרים עם התלבטות משמעותית ומובנת: כיצד הם יכולים לדעת שהמדרסים שבכוונתם לרכוש עובדים?
נשארנו עם מעט דרכים להעריך ביעילות אילו מדרסים עובדים ואילו לא. זאת הסיבה שחברת ניו-פיט מפרסמת חלק מהביקורות ומחוות הדעת עליה. האם תוכלו לסמוך על חברה שמפרסמת חוות דעת על-עצמה? כנראה בעירבון מוגבל. יחד עם זאת, שמות האנשים שיצוינו כאן הם שמות אמיתיים של לקוחות של חברת ניו-פיט, והם משתפים את החוויה שלהם מהמדרסים. אנחנו מודים להם על כך מקרב לב.
1 צפייה בגלריה
ניו פיט מדרסים
ניו פיט מדרסים
ניו פיט מדרסים
(ניו פיט)
ביקורות מהלקוחות של חברת ניו-פיט
נתחיל, ברשותכם, מאחד הלקוחות המפורסמים שלנו, שחקן הכדורסל אורי גרמיזו. אורי הגיע אלינו בעקבות כאבים בגב התחתון ובברכיים, כמו דלקות חוזרות בגיד אכילס. אורי ניצל את ההזדמנות המוצעת ללקוחות החברה לבדיקת מעקב כחצי-שנה לאחר רכישת זוג המדרסים הראשון שלו, וניצל את ההזדמנות לרכישת הזוג השני (על אף שעל המדרסים של ניו-פיט יש אחריות של שנתיים, לקוחות רבים בוחרים לרכוש זוגות נוספים לנעליים נוספות, כדי לא להחליף אותם בכל פעם שמחליפים נעליים). זה מה שהוא מספר:
"אני רוצה להגיד לכם שבפעם הראשונה שהגעתי לכאן הייתי מאוד סקפטי לגבי המדרס, אף פעם לא השתמשתי במדרסים. בתור שחקן עברתי הרבה בלימות. הגעתי לפה בפעם הראשונה ועשיתי מדרס. מהרגע הראשון שדרכתי עליו הרגשתי את הנוחות שלו, ועם הזמן שהרגל שלי התרגלה המדרס היה פשוט מדהים. כיף ללכת איתו, והנה היום אחרי חצי שנה הגעתי ועשיתי עוד אחד. הדבר הזה הוא פשוט בריאות, אני קורא לזה מציל חיים."
אורי מסכם וממליץ לספורטאים נוספים להתאבזר במדרסים, לאור היעילות שלהם במניעת פציעות ספורט.
עם זאת, לאורי יש צרכים שונים משל רוב האנשים – צרכים של ספורטאי, וספציפית של שחקן כדורסל. עם זאת, כידוע, מדרסים אורטופדיים באים לטפל לא רק בבעיות שנגרמות עקב ספורט, אלא גם בעיות אורטופדיות שנגרמות בשלל דרכים אחרות, ושהמשותף להן, לרוב, הוא שהן נעשות חמורות יותר ככל שמתקדמים עם הגיל. וזה מה שמספרת לנו רחלי גאון, לקוחה של החברה:
"הדבר הכי חשוב שאני חייבת לציין: אני סוכרתית, ואני לא צעירה, וסבלתי מכאבי תופת, ופתאום – זה נראה לי כמו קסם, כמו משהו לא אמיתי. מה, זה מציאותי שהכאב נעלם לי? את הברך לא יכולתי לקפל בכלל!... אני מרגישה שאני הולכת כמו בת שש-עשרה, ואני בת שבעים ואחת!" [בנושא הזה מוכרחים לשלב הערת מערכת: רחלי, את באמת-באמת נראית מאוד צעירה לגילך].
כדאי לציין שאורי גרמיזו ורחלי גאון לא לבד – לניו-פיט מדרסים יש מאגר לקוחות ממליצים עשיר. המסקנה ברורה: מדרסים בהתאמה אישית, כאשר הם מותאמים בשיטה המיטבית והמדויקת ביותר, מסייעים במניעת מגוון בעיות אורטופדיות, ואפילו מסייעים לטפל בהן. ומי שמחפש מדרסים כאלה, בעצם מחפש את ניו-פיט. לכן, אם אתם סובלים מכאבים בכפות הרגליים, בברכיים, בגב התחתון או בצוואר, אל תהססו – הזמינו תור לאבחון חינם, ותנו למומחים של ניו-פיט לעזור גם לכם. מדרסים הם אמנם לא תרופת פלא, אבל אם תשאלו לקוחות רבים שלנו – הם ממש מרגישים ככה.
לאתר החברה היכנסו לחצו כאן >>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות