סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מדוע משתלם להשקיע תקציב בניהול מוניטין?

הרבה מאוד פעמים אנחנו שומעים דברים רעים על אנשים אחרים. מאז שאמצעי התקשורת הפכו להיות מהירים וזמינים כל כך, כל פרסום שלילי צובר תאוצה בתוך זמן קצר ומגיע לכל אדם בארץ בתוך דקות מעטות. כאשר מדובר על עבריינים ואנשים שעשו דברים רעים, אין ספק שמדובר על משהו חיובי שאמור להרתיע אנשים אחרים מלעשות את אותו הדבר. אך בלא מעט מקרים מדובר על אנשים תמימים או בעלי עסקים שאדם שכועס עליהם החליט להזיק להם. זה יכול להיות פרסום שלילי שהוא מעלה ברשתות החברתיות, כתבה באחד מאתרי החדשות שעולה בתוצאות החיפוש בגוגל, ובעוד מקומות רבים ברשת האינטרנט. במקרים הללו אפשר לעיתים לקחת את המפרסם לבית המשפט ולתבוע אותו בתביעת לשון הרע, אך בדרך כלל עד שהפרסום נמחק מהרשת הנזק כבר גדול.

כיצד אפשר לנהל מוניטין ברשת האינטרנט?
בין אם מדובר על תוצאות החיפוש של גוגל או על פוסטים בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, מאחורי הכול עומד אלגוריתם מתוחכם שיודע לתת דרוג ולהחליט איזה מן תוצאות החיפוש או הפוסטים כדאי להקפיץ כלפי מעלה. לנו האנשים הפשוטים אין באמת השפעה על תוצאות החיפוש, אך יש לנו את האפשרות לבצע מניפולציות על תוצאות החיפוש ודרוג הפוסטים, ולגרום לכך שדברים שאנחנו רוצים יעלו כלפי מעלה. התחום שעוסק בביצוע מניפולציות על תוצאות החיפוש בגוגל הוא בעצם קידום אתרים, אך גם בניהול המוניטין ברשת משתמשים עם שיטות דומות ממש. מאחר ולנו אין אפשרות למחוק תוצאות חיפוש מגוגל או פוסטים מרשתות חברתיות, הדרך הטובה ביותר לגרום לכך שגולשים לא ייחשפו לפרסומים שליליים היא בעזרת קידום הפרסומים והאתרים האחרים.
1 צפייה בגלריה
מדוע משתלם להשקיע תקציב בניהול מוניטין?
מדוע משתלם להשקיע תקציב בניהול מוניטין?
מדוע משתלם להשקיע תקציב בניהול מוניטין?
(FREEPIK)
כיצד פרסום שלילי יכול להזיק לי?
אם אתם אדם פרטי שלא מחזיק בחברה או בעסק מסוים, כנראה שיהיה קשה לגרום לכם לפגיעה כלכלית באמצעות פרסום שלילי באינטרנט או ברשתות החברתיות. אולם, גם עבור אדם פרטי פרסום שכזה יכול להיות משהו שהוא ירצה מאוד להסיר ולהעלים אותו, בכדי לשמור על שמו הטוב. כאשר מדובר על חברות ועסקים, השם הטוב של העסק או של בעל העסק חשוב עד מאוד עבור העסק. במקרים בהם אנשים שמחפשים את שמו של העסק בגוגל מקבלים תוצאות שליליות וביקורות רעות של אנשים, הם יחשבו כמה פעמים לפני שהם בוחרים דווקא בעסק הזה על פני העסקים המתחרים. ולכן, פרסום שלילי אודות חברה או עסק יכול להיות פיגוע משמעותי עבורו, ובמקרים רבים גם לגרום להפסדים כלכליים עצומים.
כיצד מבצעים קידום אתרים עבור ניהול מוניטין ברשת?
הרבה מאוד השקעה נדרשת בכדי לגרום לקידום אתרים. למעשה, הזחל של גוגל עובר מדי פעם על דפי האינטרנט השונים, ומדרג אותם לפי רמת האיכות שלהם. ולכן, בכדי לגרום לאתר מסוים להתבלט על פני אתרים אחרים יש צורך להכניס בו תוכן איכותי שיגרום לזחל של גוגל לדרג אותו גבוה ולהעלות אותו בתוצאות החיפוש על פני תוצאות חיפוש אחרות. בדיוק בשביל בחברות העוסקות בקידום אתרים וניהול מוניטין יושבים אנשי מקצוע וכותבי תוכן שיודעים כיצד ליצור תוכן איכותי שיגרום לאתרים שאנחנו רוצים להעלות כלפי מעלה להיות ראשונים בתוצאות החיפוש.
למה צריך אנשי מקצוע עבור ניהול מוניטין ברשת?
ניהול מוניטין הוא משהו שאמנם נראה פשוט, אך מאחורי הקלעים נדרשת לא מעט מחשבה ועבודה מאומצת בכדי להגיע לתוצאות. הרבה פעמים גם אחרי שעושים את העבודה כמו שצריך עדיין שום דבר לא זז, וצריך להמשיך לעבוד ולהתאמץ בכדי לדחוק את הפרסומים השליליים כמה שאפשר. המחקרים על הרגלי הגלישה מראים שישנו פער עצום בין כמות האנשים שמתעניינים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, לבין כמות האנשים המזערית שעוברים לדף השני בתוצאות החיפוש בגוגל. ולכן, ככל שהפרסום השלילי נדחק יותר אחורה, אל העמוד השני בתוצאות החיפוש ואפילו רחוק מכך, כך הוא הופך להיות בלתי מזיק כמעט לחלוטין.
לאן פונים עבור ניהול מוניטין ברשת?
ישנן חברות העוסקות בניהול מוניטין וקידום אתרים ברשת, אשר מעסיקות אנשי מקצוע שיודעים כיצד לעשות מה שצריך בכדי לגרום לשינוי בתוצאות החיפוש. על פי גוגל בעצמם, תוכן איכותי וקישורים מאתרים אחרים הם דברים חשובים מאוד אשר גורמים לאתרי האינטרנט לעלות מעלה בתוצאות החיפוש. כאשר הרובוט של גוגל מזהה שאתרים איכותיים אחרים מפנים קישורים אל אתר מסוים, הוא מבין שמדובר על אתר אינטרנט איכותי ומעלה אותו בתוצאות החיפוש. הדבר הזה משמעותי לא רק עבור עסקים שרוצים להתבלט על פני מתחרים שלהם, אלא גם עבור כאלה שרוצים להוריד תוצאות שליליות שאפשר למצוא אודותם. ולכן, אם אתם רוצים לבצע את ניהול המוניטין שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר, כדאי לפנות לאנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע בתחום שיעשו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איך בוחרים חברה עבור ניהול מוניטין?
אם אתם מחפשים חברה מקצועית שתעשה עבורכם ניהול מוניטין ותדאג שבתוצאות החיפוש בגוגל וכן ברשתות החברתיות אנשים יוכלו למצוא רק דברים חיוביים, כדאי שתבצעו סקר שוק מעמיק בתחום. במיוחד כאשר מדובר על הסרה של פרסום שלילי, מדובר על עבודה קשה וארוכה שיכולה לקחת לא מעט זמן, וככל שתטיבו לבחור חברה עם אנשי מקצוע מעולים יותר, כך תוכלו לראות את הפירות של העבודה מהר יותר. נסו למצוא חברות בעלות ניסיון של שנים רבות בתחום, אשר צברו ידע וניסיון אשר חשוב מאוד בתחום שכזה. בכל מקרה, חשוב לשתף פעולה בצורה מלאה עם אנשי החברה ולעזור להם להבין היטב את תחום העיסוק שלכם והיתרונות של החברה, בכדי שיוכלו להוציא במהירות תוכן איכותי שיקפיץ מעלה את האתר שלכם וידחק כלפי מעט אזכורים שליליים.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות