סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הזדמנות נדירה להשקעות אלטרנטיביות באמצעות FINBERT פיננסים

ההשקעות המוכרות לרובנו הן אלו המרוכזות בנכסים סחירים בשוק ההון כגון: אגרות חוב ממשלתיות או קונצרניות, מניות ,תעודות סל, קרנות נאמנות וכדומה. יחד עם זאת, במוצרים אלו קיים סיכון להפסד עקב אירועים (הנקראים גם "מימוש בריא" או "ברבור שחור" (שאינם בשליטת המשקיע או הגוף המנהל.

השקעות אלטרנטיביות מציעות אפיקי השקעה חדשים המאפשרים ללקוח הפרטי ליהנות מתשואה שאינה תלויה בשוק ההון התנודתי.
לכן מטבע הדברים, משקיעים בעלי הון (פנסיוני או פיננסי) מחפשים לפנות לאפיק אלטרנטיבי של השקעה, כזה שיכול להקטין במידה משמעותית את הסיכון להפסדים עקב התנודתיות המדוברת.
לשם כך נוסדה חברת Finbert ישראל מקבוצת Finbert העולמית. החברה, הפכה בתוך זמן קצר למובילה בתחומה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות במיוחד בנכסים בלתי סחירים כל זאת באמצעות גיוס השקעות באמצעות קופות גמל, קרנות השתלמות מסוג IRA (Individual Retirement Account ובאמצעות תיקון 190. ניהול הקופות מסוג IRA המתבצע באמצעות בתי ההשקעות המובילים בישראל ובכלל זה מיטב-דש.
פגשנו לשיחת הכרות את מנכ"ל הקבוצה מר רענן מור יחד עם סמנכ"ל המכירות של הקבוצה מר אילן וולהנדלר לשיחה בנושא.
1 צפייה בגלריה
השקעות אלטרנטיביות
השקעות אלטרנטיביות
השקעות אלטרנטיביות
(צוות חברת פינברט ישראל)
השאלה המסקרנת ביותר היא מה מייחד את קבוצת FINBERT?
לדברי מנכ"ל קבוצת Finbert, מור רענן:" Finbert ישראל שייכת לקבוצה עולמית העוסקת בתחום הפיננסים ובתחום הקרנות ההשקעה הפרטיות "Private equity.
הקבוצה מונה מספר חברות, כאשר יש בבעלותה סוכנות ביטוח. כמו כן הקבוצה נמצאת בתהליכים מתקדמים של הוצאת רשיון למתן אשראי צרכני בישראל וגולת הכותרת הקמת בית השקעות בבעלות הקבוצה. כל זה כמובן בלווי חברת Finbert העולמית לה יש סניפים בארצות הברית, אנגליה, אוקראינה ובקרוב בהונג קונג.
כל הגופים בקבוצת Finbert מיועדים להעניק פתרונות פיננסים משלימים בכל התחומים ללקוח הפרטי, ולהציע לו אפיקים אלטרנטיביים להשקעה במגוון רחב של אפיקי השקעה, המותאמים באופן אישי לצורכי הלקוח.

בזמן האחרון אנו שומעים הרבה על השקעות אלטרנטיביות, הקוראים ישמחו להבין למי הן מיועדות?

אילן וולהנדלר, סמנכ"ל המכירות Finbert מסביר:"השקעות אלטרנטיביות היו בעבר כלי ששימש גופים מוסדות פיננסיים כגון חברות ביטוח, בתי השקעות וקרנות הפנסיה, אך בשנים האחרונות השקעות אלטרנטיביות צברו תאוצה, הגידול המשמעותי בהשקעות מסוג זה היה בארצות הברית אחרי משבר ה-PRIME SUB בשנת 2008, כיום עוד ועוד משקיעים פרטיים ובמיוחד הקטנים שבהם (שעד לאחרונה נמנעה מהם הגישה להשקעות מסוג זה באופן ישיר), מגלים את היתרונות הטמונים ובוחרים להשקיע בהן.
וולהנדלר מוסיף: "הרעיון העומד מאחורי הבחירה להישען על צמיחה של ענף כלכלי ולבחון את האפשרות להפוך אותו להשקעה מניבה, הוא הרצון לממש בצורה המיטבית את ההשקעה הכספית, קל וחומר כשמדובר בהשקעות לטווח ארוך".

אם כך מהם סוגי השקעות אלטרנטיביות שמציעה חברת FINBERT ללקוחותיה?

מור רענן מסביר:"השקעות אלטרנטיביות עשויות להיות רווחיות בעיקר כאשר הן מתבצעות כחלק מבנייה של תוכנית ייעודית, המותאמת למשקיע. השקעות אלטרנטיביות בנכסים בלתי סחירים באמצעות קרנות השתלמות וקופות גמל צברו תאוצה בשנים האחרונות. חברת Finbert העולמית יצרה לעצמה מקורות מידע יחודיים בתחום ההשקעות בנכסים אלטרנטיביים באמצעות קרנות PE (השקעות פרטיות), אותם אנשי המקצוע של הקבוצה המתמחים בזיהוי הזדמנויות עסקיות ברחבי העולם ובמיוחד במזרח אירופה ומתרגמים אותן להשקעות יחודיות לחברה וללקוחותיה.

אשמח לשמוע ממך בקצרה מהי קרן השקעות PE((Private Equity?

סמנכ"ל המכירות של Finbert מר אילן וולהנדלר, המכהן כמרצה בכיר בתחום שוק ההון והפנסיה מסביר: "קרן השקעות היא קרן פרטית אשר יכולה לבצע גיוס מגופים כגון: בנקים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ועוד. יחד עם זאת, הקרן יכולה לגייס הון גם ממשקיעים פרטיים. הקרן מנוהלת על פי מדיניות המוגדרת מראש. בקרנות עימם אנו עומדים בקשרי עבודה, המומחים של Finbert מאתרים השקעות פוטנציאליות לקרן ובודקים את כדאיות השקעה מכל ההיבטים, תוך חשיבה על לקוח הקצה ופוטנציאל הרווח שלו.
עוד מוסיף וולהנדלר: "תשואת קרן השקעות PE אינה תלויה בגורמים חיצוניים שעלולים להשפיע על שוק ההון המוסדי ולכן היא נחשבת לקרן בעלת תשתית איתנה להשקעות".
סיפרתם לנו שהשקעה מיועדת למשקיעים מוסדיים ופרטיים אם כך למי הייתם מציעים להצטרף ולבצע השקעות אלטרנטיביות של חברת Finbert?
מור רענן מבקש להדגיש: "כמו כל השקעה קיימת חשיפה לסיכונים אך יחד עם זאת, התשואה בהשקעות אלטרנטיביות לרוב הן נאות. עם זאת, הנזילות של הכסף עצמו מוגבלת, מכאן שהשקעות אלטרנטיביות באשר הן, מיועדות לאנשים בעלי משאבים כלכליים, שיש להם סבלנות ויכולת לעמוד באי הנזילות של כספם".

מתבקשת השאלה מדוע מומלץ ללקוח הפרטי לבצע השקעות מסוג זה?

וולהנדר מסביר: "המניע העיקרי לבחירה בהשקעות אלטרנטיביות הוא הרצון לגוון את התיק הפנסיוני או תיק ההשקעות, ושם המשחק הוא פיזור התואם את צרכי המשקיע. לאחר איתור צרכים ולמידת מאפייני המשקיע, מטרותיו והשלבים השונים בחייו שבו הוא נמצא. ברור שניתן להרוויח מהשקעות כאלה במיוחד על ידי פיזור תיק ההשקעות בצורה חכמה על ידי אנשי המקצוע של חברת Finbert וחלוקתו למספר מגוון של אפיקי השקעות אלטרנטיביות תוך כדי בניית עוגן פיננסי חזק".

לסיכום תוכלו לספר קצת עליכם ועל עובדי החברה?

לדברי מור רענן: "החברה מלווה על ידי מיטב אנשי המקצוע באופן שוטף, נציגי החברה העוסקים בתחום הפנסיוני בעלי רישיון מטעם משרד האוצר. כמנכ"ל החברה אני מיישם את ערכי החברה שאיתם גדלתי בשוק ההון ובבסיסם לא להתפשר על המקצועיות, היושר והאמינות".
עוד מוסיף מור ומציין: "לצורך כך החברה גייסה עובדים איכותיים שלרובם שנות נסיון רבות בתחום".
כמנכ"ל החברה, מור רענן קבע מדיניות של הדרכות וליווי מקצועי באמצעות האנשים הטובים ביותר בתחומם ובמיוחד בתחום הפיננסים ובתחום הפנסיוני בהם חברת Finbert מלווה תהליכי פרישה מורכבים בגילאים הרלוונטים.
מור מבקש להדגיש: "ככלל אני מצפה מכל עובד חברה שנפגש עם לקוח חדש או משקיע קיים שיידע לאתר עבורו את הBest Advice- ולהתאים ללקוח את החליפה המתאימה עבורו, בין אם הוא מעוניין בביצוע תוך כדי בחינת האפשרות לבצע תוכנית העברה בין דורית בחלק מנכסיו, או ברכישת מוצרים המתאימים לתיקון 190 ובייחוד אם הוא מעוניין להקטין את הסיכון בתיק".
מור מבקש מבקש לסיים את הראיון בתמצית החזון של החברה: "הלקוחות הם השגרירים הכי טובים של קבוצת Finbert".
לעוד כתבות בנושאי פיננסים אנו מזמינים אתכם להיכנס לשמענו, פורטל פיננסי.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות