סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

את האוויר בחלל שלכם מישהו אחר כבר נשם!

בין אם כבר חזרתם למקום העבודה שלכם או שתחזרו למשרד בסופו של דבר, לבין אם אתם מחפשים עבודה חדשה, מעבר להתעניינות בתנאי עבודה כמו כרטיס אוכל או חדר כושר, מומלץ לשאול אילו צעדים נקט המעסיק שלכם כדי לשפר את איכות האוויר בתוך החלל בו תעבדו.

ככל שאנו מבלים יותר זמן בבית עם אנשים אחרים, כך גדל הסיכוי שננשום זה את האוויר של זה - ואת החיידקים.
נגיף הקורונה מועבר על ידי טיפות זעירות שנסחפות באוויר, טיפות אלו יכולות להישאר באוויר לזמן די ממשוך, לצוף ברחבי החדר או להצטבר בחללים סגורים, כמו חדרי ישיבות, חדרי כושר, מסעדות, מועדוני לילה, מוסדות חינוך או מקומות עבודה שבהם אנשים עשויים לצעוק או פשוט לדבר.
במקומות בהם נעשה שימוש במערכות מיזוג מרכזיות, התפרצויות עלולות להיות אף חריפות יותר עקב העובדה שמערכת המיזוג מסייעת לנגיף להגיע לכל האוויר במבנה.
בתחילת המגיפה, התפרצות נגיף הקורונה בקומה ה-11 של בניין משרדים בדרום קוריאה הראתה כיצד רק אדם אחד מדבק יכול להגביר את הסיכון עבור כל אדם במקום העבודה. מתוך 216 אנשים על הרצפה, 94 נדבקו. רוב הנגועים עבדו בשורות של שולחנות עבודה מקובצים בצד אחד של המשרד.
2 צפייה בגלריה
מהפכת האוויר הנקי
מהפכת האוויר הנקי
מהפכת האוויר הנקי
(NOVI)
אנחנו בתחילתו של עידן חדש בעולם התעסוקה ובסטנדרטים חדשים לאיכות האוויר במקום העבודה, אך הפתרונות אינם חייבים להיות מכבידים. ניתן לשפר את איכות האוויר בחללים עם התקנה של מערכת פנימית (בתוך מערכת המיזוג) שתאפשר אוויר נקי ובטוח לנשימה.
החברה המובילה בתחום טיהור חללים ממוזגים משותפים היא NoVi (no viruses zone) נובי היא פיתוח ייחודי ובינלאומי (מיוצר בישראל) של מהנדסים מתחום מערכות המיזוג, מכונות וחשמל, שעבר את כל המבדקים והיחיד בארץ שמציע 99.9999% טיהור מקורונה בחללים כשהיא עושה זאת ב-3 דקות בלבד.
החברה התחילה את דרכה לפני מעלה משנתיים, התפרצות המגיפה וחשש לבריאות הקרובים הביאו קבוצה של מהנדסים ויזמים ישראלים לחפש פתרון, אבל פתרון כזה שיבטיח במאה אחוז לא נידבק כאשר נשהה באותו חלל עם אחרים בין עם זה במקום העבודה, בג`ים או בסופר.
כבר מלפני מספר שנים, ארגון ה ASHREA (ארגון מהנדסי מיזוג וקירור של ארה"ב) פרסם חוברת ובה קווים מנחים לטיהור חללים ממוזגים על ידי שילוב של נורות UVC במערכת, המחקרים שעליהם הסתמכו המהנדסים של הASHREA התבססו על נגיפי שפעת ואחרים, לפיכך המדריך הינו רלוונטי לעידן הקורונה ואכן כל היצרנים והמשתמשים בקרינת נורות UVC עובדים ע"פ הנחיות המדריך הנ"ל יחד עם זאת רובם המוחלט לא ביצע מבדקים על הנגיפים עם המערכת אותה מציע ולא יודע האם היא יעילה או אפילו מסוכנת למשתמשים.
2 צפייה בגלריה
NOVI-החברה המובילה בתחום טיהור חללים
NOVI-החברה המובילה בתחום טיהור חללים
NOVI-החברה המובילה בתחום טיהור חללים
(NOVI)
המוצר NoVi של מתבסס על מערכות מיזוג מסחרר הקיימות במתקן, הנחת היסוד היא שמערכות המיזוג מספיק אגרסיביות בכושר הכיסוי של החלל הרלוונטי בכל פינה, וזו נסמכת על העובדה שכל החלל מגיע לטמפרטורה הנדרשת.
המוצר של NoVi מבוסס נורות UVC משולבות עם מסנן קרינה ייחודי (פטנט) שמתלבש בקלות בתוך כל מערכת מיזוג קיימת.
גודל המוצר משתנה בהתאם לסוג מערכת מיזוג אוויר, המוצר הבסיסי ביותר מתאים להתקנה מאחורי תריסי אוויר חוזר בגודל 60/60 ס"מ ולכן גודל המוצר הפיזי 54/54/25 ס"מ ומתאים ליח' מיזוג מיני מרכזיות של עד כ 1700 CFM אבל הפתרון של NoVi מוצע גם לחללים עצומים כמו אולמות ספורט, סופר מרקטים וכדומה ומאפשר לא לחשוש מהדבקה.
בנוסף, ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו כדי להבטיח שעובדים לא יהיו רגישים לבריאות מופחתת כשהם עובדים סביב מזהמים, מה שמהווה דאגה מרכזית הן במדינות בעלות הכנסה נמוכה והן במדינות בעלות הכנסה גבוהה.
לשם כך, ניתן לראות את הפוטנציאל של טכנולוגיה זו כמבטיח לכל התעשיות לסייע בהפחתת סיכונים בריאותיים ומניעת מזהמים סביבתיים להוביל לשיעורי תמותה
תהיו הראשונים להוביל את מהפכת האוויר הנקי, תפנו עכשיו ל- NoVi 9402* או באתר>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות