סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

שוק הביטוח נסיעות לחו"ל- הפערים גדולים ושווה להשוות

זה נדמה שהקורונה כבר מאחורינו ועונת הקיץ הקרובה כנראה הולכת לשבור את כל השיאים מבחינת טיסות לחו"ל.

כשהחופשה בחו"ל עולה פחות מחופשה באילת והקורונה דועכת זאת הזדמנות מצוינת לארוז מזוודות ולטוס, אז אחרי שבחרתם יעד הזמנתם כרטיסים ובתי מלון השלב הבא חשוב לא פחות, להצטייד בביטוח נסיעות אשר יכסה הוצאות רפואיות בחו"ל במקרה הצורך חלילה, או יפצה אותכם במקרה של ביטול הנסיעה בעקבות הדבקות בקורונה או מחלה לפני הטיסה, (וגם במקרים אחרים של אובדן או איחור בהגעת הכבודה וכיוצ"ב), ישנם לא מעט חברות ביטוח בארץ שמתחרות ביניהן וישמחו לבטח אותכם. היכן תמצאו את הביטוח המשתלם ביותר ועל מה חשוב במיוחד לשים דגש כאשר אנחנו מחפשים ורוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל.
2 צפייה בגלריה
שוק הביטוח נסיעות לחו"ל
שוק הביטוח נסיעות לחו"ל
שוק הביטוח נסיעות לחו"ל
(בועז קציר)
השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל למציאת הביטוח המשתלם ביותר עבורכם
על מנת להבין היכן נמצא את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר עבור חופשה משפחתית בקיץ הקרוב, חשוב להפנים כי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אינה כוללת כיסוי אחד ויחיד, אלא מקבץ של כיסויים שונים הנמכרים לנו כחבילה אחת. הבסיס של ביטוח הנסיעות, כולל כמובן כיסויים עבור הוצאות רפואיות בחו"ל והטסה רפואית לארץ, כיסוי עבור הוצאות איתור וחילוץ ועוד.. ניתן להרחיב את הביטוח שיכסה את ההפסדים של עלויות החופשה במקרה שאחד מבני המשפחה נדבק בקורונה ובעקבות כך נאלץ לבטל את החופשה, למשל, או למקרה של איבוד המטען או הדרכון שלנו בחו"ל או גניבת הטלפון הנייד, כמו כן, קיימים פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון: למשל גובה הכיסוי, השתתפות עצמית או לאופן תשלום התביעות שחברת הביטוח מציעה לנו, למשל תשלום באמצעות כרטיס אשראי של חברת הביטוח לרופא ולתרופות או תשלום ישירות לרופא באמצעות אפליקציה בלי לחשוב פעמיים לפני שהולכים לרופא, חברות מסוימות מציעות התייעצות עם רופא ישראלי וסיוע של מוקד חירום למקרה הצורך... כל חברת ביטוח מציעה כיסויים שונים ודרכי תשלום שונים, הדבר הנכון לעשות, אם כן, לאחר רכישת הכרטיסים, הוא לבצע השוואת ביטוחי נסיעות בין החברות השונות ולמצוא את חברת הביטוח עם הצעת הביטוח המשתלמת ביותר עבור החופשה המשפחתית הקרובה.
הבדלים של עשרות אחוזים בתעריפים לביטוח נסיעות בין החברות השונות
הצעות המחיר לביטוח נסיעות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים – משך הביטוח, גיל, יעד, היקף הכיסויים, מצב בריאותי, הרחבות לספורט אתגרי, כיסוי לטלפונים ניידים ומחשבים שאנחנו מעוניינים לבטח מפני גניבה, רכב שכור שאנו מעוניינים לשכור ועוד...
הדרך המומלצת בהקשר זה היא ביצוע השוואת מחירים באתרים ייעודיים אשר מפעילים מנועי חיפוש המותאמים בדיוק למטרה זו. באתרים כמו "שוק הביטוח" תוכלו להכניס את כל הפרטים הייחודיים לכם – מספר נפשות וגילאים, מצב בריאותי, יעד החופשה, מספר ימים עבורם נדרש הביטוח, סוג הכיסויים שאתם מעוניינים שייכללו בפוליסה ועוד – ב "שוק הביטוח" תוכלו לקבל דירוגים של חברות הביטוח והמלצות של לקוחות שרכשו את הביטוח בעצמם וחלקם אפילו השתמשו בו, לאחר שתכניסו תאריכי טיסה, יעד וגיליים תוכלו לבחור את ההרחבות המתאימות לכם ולקבל הצעות מחיר מ-8 חברות ביטוח שונות בתוך 20 שניות לצד דירוגים, המלצות ותקציר הכיסויים תוכלו לבחור כמו מקצוענים את הביטוח המתאים עבורכם ולחסוך עשרות ואפילו מאות דולרים.
לדוגמא השוואת מחירים לביטוח נסיעות לטיול באירופה ל-7 ימים זוג הורים + 2 ילדים כולל הרחבה לכבודה וביטול/קיצור נסיעה מורחב לקורונה, הבדלים של 64$ בין החברה הזולה ביותר ליקרה ביותר:
2 צפייה בגלריה
שוק הביטוח – השוואת ביטוחים
שוק הביטוח – השוואת ביטוחים
שוק הביטוח – השוואת ביטוחים
(בועז קציר)
אם תרצו לחפור עוד קצת תוכלו לבצע בשוק הביטוח השוואה מקיפה כמו סוכני ביטוח מקצוענים מבחינת היקף הכיסויים והחריגים– תוכלו להשוות בטבלה בין ההצעות הנבחרות, לראות טיפים ממומחה לביטוח נסיעות, לשלוח לעצמכם או לחברים הצעות מחיר במייל, לראות את האותיות הקטנות בפוליסה שלא תשמעו מאף נציג ולראות את פרטי הכיסויים המציג בצורה ברורה ובהירה את הפרטים והתנאים של כל פוליסה ואם עדיין אתם לא בטוחים איזה הצעה כדאי לכם לבחור תוכלו פשוט להתקשר ישירות או לשלוח הודעה בWhatsApp למומחים לביטוח נסיעות של "שוק הביטוח – השוואת ביטוחים" שיעזרו לכם לבחור את ההצעה הזולה והמשתלמת ביותר עבורכם.
חופשה משפחתית נעימה ובטוחה!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות