סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מגשי אירוח: הרבה מעבר לדמיון

תוכלו לקרוא לזה "הפתרון המושלם לכל אירוע", תוכלו לקרוא לזה "ההפתעה שתשאיר את האורחים שלכם חסרי מילים", אנחנו קוראים לזה - מגשי אירוח.

כאשר אנו מדברים על מגשי אירוח אנחנו בעצם מדברים על מגשים מוכנים מראש בהם תמצאו מכל טוב, טעימות קטנות מכל דבר וסוג, עופרה, בעלים של חברת "ארטייסט מגשי אירוח" שאיתה ביקשנו להיפגש ולקבל מעט תובנות על התחום, קוראת לזה "הביסים המושלמים" ואכן אנחנו חייבים להסכים עם ההגדרה הזו שהרי המטעמים מגיעים ארוזים על המגש בצורה כל כך אסתטית ואיכותית כך שכבר בשלב הראשון העיניים מתחילות לאכול.
נוסיף ונאמר שהיתרון העיקרי בהזמנת מגשי אירוח (מעבר לאיכות, הנראות והטעמים הנפלאים שתוכלו למצוא) הוא שאין צורך בהזמנת שירות של צוות קייטרינג שלם שיגיש את האוכל ויחלק אותו לאורחים. החברה בה תבחרו תכין את מגשי האירוח מבעוד מועד ותשלח את מגשי האירוח אליכם. כאשר מגשי האירוח יגיעו אליכם, כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא להסיר את האריזות של המגשים, למקם אותם באזור בו קבעתם שיהיה ממוקם האוכל והנה לכם מראה חזותי, מרשים ואיכותי שיכול לשדרג כל אירוע – וכל זה עוד לפני שטעמתם.
1 צפייה בגלריה
ארטייסט מגשי אירוח
ארטייסט מגשי אירוח
ארטייסט מגשי אירוח
(freepik)
אילו מגשי אירוח קיימים כיום?
ברוב המקרים, מגשי האירוח יהיו מורכבים ממספר מנות שונות בעלות טעם מיוחד ומראה ייחודי, מאכלים שניתן לאכול בביס אחד, כאלה שרק קוראים לכם לבוא ולקחת אותם. לצד אותן מנות תוכלו למצוא קערות סלטים שונות, מגשים עם גבינות ממגוון סוגים (במידה ומדובר בתפריט חלבי), מגשי פירות חתוכים, מגשי ירקות חתוכים וכו'. כך כל אורח יכול להרכיב לעצמו ארוחה ממגוון המנות המוצעות לו.
כיום, מגשי האירוח הנפוצים ביותר הם: מגשי אירוח של מיני כריכונים, בין אם מדובר בהמבורגרים קטנים, בין אם מדובר במיני סנדוויצ'ים או בכל פרזנטציה אחרת של מיני כריכונים.
מתי כדאי להזמין מגשי אירוח?
לרוב השימוש בשירות של מגשי אירוח נעשה באירועים קטנים בהם כמות המוזמנים לא עולה על 100 אנשים וכאשר בעל האירוע לא רוצה להשתמש בשירותים של חברות קייטרינג.
חלק גדול מן האירועים בהם נעשה שימוש בשירות של חברות מגשי אירוח הם: ברית מילה לילד או לילדה, מסיבות רווקים, ארוחות משפחתיות גדולות, אירועי הרמת כוסית במסגרת העבודה, אירועים שונים בבית הכנסת, ישיבות שונות למיניהן וכו'. בזכות מגשי האירוח האורחים נהנים ממזון טעים ואיכותי ובעל האירוע אינו צריך לשלם מחירים גבוהים על צוות קייטרינג מכיוון שאין צורך במלצרים, קירור מזון בכמויות גדולות ואנשי צוות נוספים.
אפילו שמדובר באירועים קטנים המכילים עד 100 איש עדיין לכל אדם יש סגנון טעם שונה, גם במקרה זה מגשי האירוח מהווים פתרון נהדר - כל אחד מן מגשי האירוח מכיל מספר קטן של מנות, בדרך כלל בין 13 מנות ל- 22 מנות, כמות המנות נקבעת בהתאם לסוג המנה וגודלה. תמיד תוכלו להזמין מספר מגשי אירוח מאותו הסוג כדי שכל המוזמנים יוכלו לטעום מהמנות, אך פתרון יצירתי יותר הוא הזמנה של מגוון מגשי אירוח שונים על מנת ליצור גיוון. ככל שתזמינו יותר מגשי אירוח שונים, כך תוכלו להיות יותר בטוחים ש"תקלעו" לטעמם של כל המוזמנים. לכל אדם יש דרישות קולינריות שונות - טבעונים, צמחוניים, אנשים שאוכלים מזון ללא סוכר או אנשים שאלרגים לגלוטן. ברגע שתזמינו מגוון רחב של מגשי אירוח, כל אחד מן המוזמנים יוכל למצוא לפחות מגש אירוח אחד שעונה על הדרישות שלו.
אז אם נפתח לכם התיאבון, אז שיגיעו מגשי האירוח שאתם מזמינים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא במדור אוכל שלנו על חידושים נוספים בעולם הקולינריה. בתיאבון.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות