סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מיזם ישראלי כחול לבן - ifal לימוד אנגלית בזום למבוגרים ולצעירים

כולנו נמצאים בימים לא פשוטים ומאתגרים - יושבים בבית מול החדשות וקשה להתנתק. כמו שבוודאי שמעתם - הרופאים ואנשי המקצוע ממליצים להתנתק מהחדשות וזה הזמן לשפר וללמוד אנגלית לכל מטרה באמצעות אפליקציית אייפאל שמאפשרת ללמוד אנגלית עם מורה פרטי אחד על אחד ב 20 שח לשיעור.

בין מגוון הכלים העצום הקיים כיום ללמידה מקוונת, זום מוכרת כפלטפורמה יעילה לשיעורי אנגלית אונליין לכל הגילאים ולכל הרמות. אחד היתרונות המשמעותיים של לימוד אנגלית בזום מתייחס לגמישות הגבוהה. בניגוד לבתי ספר מסורתיים לשפות, כל אחד יכול לקבוע שיעורי אנגלית לזמן המתאים בהתאם לשגרת היום-יום - החל ממוקדם בבוקר ועד השעות המאוחרות - גם בסופי שבוע, כך שניתן להתמיד בשיעורי האנגלית מבלי לפגוע בשגרה העמוסה.
לימוד אנגלית באייפאל מספקת גישה למגוון רחב של מורים מוסמכים לאנגלית מרחבי העולם. הגעה גלובלית זו מאפשרת לתלמידים לחוות סגנונות הוראה מגוונים ולטפח הבנה מקיפה יותר של השפה. ללא קשר למיקום הגיאוגרפי או לאזור הזמן שלך, ניתן לבחור מורה בהתאם להעדפותיך בקלות רבה על מנת שיתאים למטרות שהצבת לעצמך בלימוד השפה האנגלית.
יתרון משמעותי נוסף הוא החוויה המרתקת והאינטראקטיבית באייפאל, בעזרת תכונות הזום כגון שיתוף מסך, צ'אט, שימוש בתוכנות תרגום וכלים נוספים המאפשרים אינטראקציה, ותורמים לסביבת למידה תוססת ופרודוקטיבית.
מעבר לשיעורים הפרטיים, קיים מגוון רחל של תרגול עצמאי באפליקציה, הכולל: דו"ח שיעור, שיעורי בית, תרגילי דקדוק והבנת הנקרא, כמו גם תרגול אוצר מילים וחומרים המתאימים לילדים, מה שתורם משמעותית לתהליך הלמידה.
השימוש בטכנולוגיה בא לידי ביטוי בשדרוג אין סופי של הפיצ'רים הקיימים באפליקציה, וזאת כדי לתרום לחוויית משתמש נוחה, קלה ונעימה על כל רבדיה על מנת לשדרג את חוויית הלמידה ולהתאים אותה ללקוחות של אייפאל.
1 צפייה בגלריה
ifal לימוד אנגלית בזום למבוגרים ולצעירים
ifal לימוד אנגלית בזום למבוגרים ולצעירים
ifal לימוד אנגלית בזום למבוגרים ולצעירים
(FREEPIK)
שיפור השפה האנגלית בשיעורי אונליין
למרות שזה אולי היה נראה לא סביר לפני כמה שנים, עליית העידן הדיגיטלי הגבירה מאוד את טווח ההגעה והיעילות של חינוך לשוני. לימוד אנגלית באינטרנט התפתחה כשיטה פופולרית ויעילה ביותר העונה על הצרכים המגוונים של הלומדים.
היתרון המבטיח ביותר של אייפאל הוא מתן ערך רב בתמורה למחיר האטרקטיבי, בדגש על התאמה אישית של השיעורים לרמת התלמיד, תוך שקיפות מלאה בקצב הלמידה הכולל מעקב רמה צמוד ומתן מענה מדויק לצרכי והעדפות התלמידים. ניתן לבחור להתמקד בכל תחום, בין היתר אנגלית עסקית. המורים הינם מוסמכים ללמד בכל הרמות, בין אם מתחילים ובין אם מתקדמים.
באייפאל קיימת נגישות לכל הרמות והשיעורים מתקיימים בהתאם לקצב הלמידה של התלמיד על-ידי תרגילים אינטראקטיביים ומפגשי תרגול אישיים שנועדו לשפר עוד יותר את חוויית הלמידה, מה שהופך את לימוד השפה מרתק ומהנה יותר.
פלטפורמות מקוונות מאפשרות אינטראקציה ושיתוף פעולה קלים בין עמיתים, ומקלות על תרגול שפה עם עמיתים ברמות מיומנות דומות. זה יכול להאיץ את לימוד השפה באמצעות תרגול ודיון. כפי שניתן לראות, הופעתן של פלטפורמות למידה מקוונות כמו זום עקפה בצורה מסודרת את האילוצים הלוגיסטיים והמעשיים של שיטות למידה מסורתיות, וסיפקה פתרון יעיל, גמיש וחסכוני ללימוד אנגלית, במיוחד למבוגרים.
היתרונות של לימוד אנגלית למבוגרים
עם הגלובליזציה, אנגלית התפתחה כשפה המקובלת של עולם העסקים, הטכנולוגיה והאקדמיה. עבור מבוגרים, שליטה בשפה האנגלית הינה הכרחית ומלאת יתרונות.
אחד היתרונות המשמעותיים של אייפאל הוא האפשרות להתמקד באנגלית עסקית לטובת היכולת לתקשר עם אנשים מגוונים. זה שובר מחסומים, מטפח מערכות יחסים ומזרז משא ומתן ברמה האישית והמקצועית. בנוסף, ההזדמנות ליצור קשרים עם אנשים ברחבי העולם פותחת דלתות ומרחיבה אופקים.
כמו כן, שליטה באנגלית מסייעת למבוגרים לטפס בסולם הארגוני, ועל כן ניתן לתרגל באייפאל נושאים הקשורים לתחומי העיסוק של בעבודה, מה שמאפשר להם להתחרות בשוק העבודה העולמי. יכולת לשונית כזו מרשימה גם מעסיקים פוטנציאליים ויכולה להועיל בעת הגשת מועמדות למשרות בחו"ל.
רכישת שפה חדשה, במיוחד אנגלית, מעצימה מבוגרים עם תחושת הישג ומגבירה את הביטחון העצמי שלהם. הבעת מחשבות ורעיונות באנגלית מציידת אותם לשיח אינטלקטואלי ומעשירה את החוויה החברתית שלהם.
לסיכום, לאייפאל יתרונות רבים לקהל הרחב בכלל ולמבוגרים בפרט. החל משיפור מיומנויות תקשורת ועד מתן יתרון תחרותי בחייהם המקצועיים, שכן מיומנות אנגלית היא מיומנות חיונית בעידן הגלובלי.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות