סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

רונן מרדכי גרין - אם אפשר בדובאי, למה לא בים המלח?

רונן מרדכי גרין, יזם נדל"ן והבעלים של חברת ברקליס יזמות, הפך לחלק אינטגרלי מהריביירה של ים המלח עם מתחם אקספו חדש ובשנים הקרובות גם מלון צף בים המלח.

רונן מרדכי גרין: "אם הצליחו בדובאי, נצליח גם בים המלח"
האזורים הקשים ביותר להצליח בהם הם האזורים החמים והמדבריים, לים המלח פוטנציאל רב ובמשך שנים רבות היה יעד תיירותי מועדף על ישראלים ותיירים רבים, העדר חדשנות באזור ים המלח הובילו אותו להפוך לאזור שנאחז בעיקר בסיפורי המקום.
ע"פ היזם רונן מרדכי גרין, בעקבות השקעות גדולות של המדינה, מכרז תיירות גדול, הקמת טיילת חדשה והקמת מלונות יוקרתיים חדשים – ים המלח זכה לזריקת חדשנות מואצת שלא מפסיקה להפתיע.
אחת ההפתעות הגדולות של אזור ים המלח הוא מתחם אקספו חדש, DOME EXPO DEADSEA הוא היכל כנסים ואירועים שצפוי להיפתח עד סוף השנה ויעמוד בראש רשימת מתחמי האירועים בישראל.
מתחם כיפת DOME בים המלח הוא הפנינה הלבנה באזור ים המלח שמתחדש בקצב מואץ עם 22 בתי מלון חדשים באזור שבין עין בוקק לחמי זוהר, בעוד שהכיפה תמשוך מבקרים רבים לאירועים גדולים, בתי המלון ואתרי הבילוי והפנאי יאפשרו להם ליהנות מכמה ימי חופשה מהנים באזור ים המלח.
1 צפייה בגלריה
אקספו ים המלח
אקספו ים המלח
אקספו ים המלח
(הדמיה: מתן זנגי)
הבעלים של חברת ברקליס יזמות, יזם הנדל"ן רונן מרדכי גרין (מוטי גרין), הוביל הצלחות נדל"ן רבות אך נראה שדווקא מתחם אקספו ים המלח וחידושים נוספים באזור מרגשים אותו במיוחד: "אתה לא יכול לקדם פרויקט ענק וייחודי כמו מתחם הדום בים המלח מבלי להתרגש ולהתגאות לאורך כל תהליך התכנון וההקמה, מתחם האקספו החדש הוא מבנה שונה וחריג בנוף הישראלי בכלל והנוף של ים המלח בפרט, במתחם יארחו כנסים ואירועים גדולים ומפוארים, DOME אקספו בים המלח והחידוש הרב באזור מקבילים להתפתחות המואצת של דובאי, בשנים הקרובות ים המלח יתחרה ביעדי תיירות רבים בעולם ועתיד לעמוד בראש רשימת אתרי התיירות בישראל".
מה כל כך מיוחד במתחם אקספו בים המלח? רונן מרדכי גרין עונה!
מלבד מיקומו המרשים על קו המים באזור ייחודי כמו ים המלח, מתחם DOME EXPO ים המלח שהוקם בהשקעה של כ- 120 מיליון שקלים, יאפשר לארח כנסים, אירועים ופסטיבלים שיוכלו לאכלס כ- 5,000 אורחים בעמידה.
ע"פ דבריו של רונן מרדכי גרין, הכיפה הלבנה הייחודית של אקספו ים המלח אינה מצריכה תמיכת עמודים ומתנשאת לגובה של 20 מטרים באוויר באמצעות לחץ אוויר שמוזרם על ידי מדחסים גדולים.
האורחים במתחם יוכלו ליהנות ממערכת סאונד מתקדמת, תאורה ייחודית, 24 מקרני ענק בהשקעה של מיליוני שקלים שיכוונו מעלה ב- 360 מעלות לכיפת הדום האליפטית ויחד עם מיזוג איכותי המבקרים ייהנו ממתחם האירועים המתקדם ביותר בישראל.
רונן מרדכי גרין (מוטי גרין) מספר על ההחלטה להקים את דום אקספו ים המלח בשיתוף פעולה עם חברת "השטיח המעופף": "בתקופת הקורונה הבנו שזה הזמן להקים ריביירה חדשה בים המלח, המטרה הייתה מהפכה של ממש ושילוב משמעותי בפיתוח אזור ים המלח, אקספו ים המלח הוא אולי המתחם הבולט בישראל, בזמן שאנחנו נערכים לפתיחת המתחם אנחנו עם עין על בניית מלון צף בים המלח בשנים הקרובות וגם הוא יבלוט בייחודיותו אל מול בתי המלון בישראל".
פרויקט נוסף של רונן מרדכי גרין וחברת ברקליס הוא עיר המלכים, פרויקט מדהים שלאחרונה הושכר לרשת ג'מבו היוונית.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות